geld bij elkaar sparen

  • 15 March 2019
  • 1 reactie
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 15 jaar en ik wil heel graag een scooter kopen als ik 16 ben alleen het probleem is ik heb geen werk en ik moet hem helemaal zelf betalen.
ik ben nu al 13 keer afgewezen bij sollicitaties en ik weet niet wat ik nu moet gaan doen.
ik heb op dit moment 2200 euro maar de scooter die ik wil kost ongeveer 3800 euro dus ik weet niet hoe ik nu geld moet gaan verdienen aangezien ik nergens wordt aangenomen.
ik ben over 3 maanden 16 en ik moet mijn rijbewijs ook zelf betalen hoe moet ik dit gaan doen??????😱

1 reactie

Hey!

Je wil je eigen geld verdienen, maar wordt nergens aangenomen.
Ik denk dat je allereerst niet moet opgeven met zoeken naar een job, dat is zeker niet altijd simpel, maar iemand zal je wel aannemen! Probeer op veel verschillende plekken te solliciteren, maat zien dat je er echt gemotiveerd voor bent,... je kunt best iets zoeken waar je ook in geïnteresseerd bent, je kunt bv. bij een garagist of scooterwinkel,... helpen?
Je kunt misschien ook wat extra initiatief nemen, je kunt bijvoorbeeld oude spullen gaan verkopen.
Ook kun je proberen geld te verdienen in de nabije omgeving in afwachting van ene job, ik denk dan aan klusjes doen bij je buren etc.
Hier vind je nog nuttige tips om te gaan solliciteren.
En vooral, nog geen paniek, je komt er wel, als het niet lukt binnen drie maanden, dan is het wel binnen 4 of 5 maanden...

Succes!
Groetjes
Lot

Reageer