Vraag

bijbaantje?

  • 30 April 2024
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, ik ben 15 jaar ik vind het nu wel eens tijd om te gaan werken. Ik heb gesolliciteerd bij de jumbo maar daar ben ik niet aangenomen. Nu wil ik graag solliciteren bij Kruidvat of action maar heeft iemand daar ervaring? En is t daar leuk om te werken? 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik heb zelf ook gesolliciteerd bij de Jumbo, ik werd helaas geadviseerd om niet bij hun te werken. 

Ik heb zelf nu wel een bijbaan, maar misschien moet je mailen/ bellen naar de Kruidvat en Action om te vragen of ze jou geschikt vinden om bij hun te werken. 

Je kunt ook een CV maken en gewoon je CV sturen naar random bedrijven in de hoop dat bedrijven je gaan bellen of mailen als ze geïnteresseerd zijn in jou, je kunt ook een oproep op social media maken om mensen te laten weten dat je een baantje zoekt, dat heb ik gedaan. 

Ik heb zelf helaas geen ervaring bij de Action of Kruidvat , dus ik wens jou veel success met het vinden van een bijbaan! 

Groetjes van LachBTS! 

Reputatie 7
Badge +13

Nog een tip: als ze je bij beide niet aannemen kun je nog bij lidl, Action, Albert Heijn en Hoogvliet solliciteren 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Ps: ik hoop dat je wordt aangenomen!

Reageer