Vraag

(Bij)baantje 13 jarige

  • 17 August 2020
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Hoi, ik ben 13 jaar (bijna 14) en ik wil graag een bijbaantje. Maar kan dat wel op je 13e, of is dat te jong? Ik weet dat er met Corona en alles niet veel mogelijk is, maar weet iemand een leuk baantje voor als het weer kan?

Groetjes Paardebloem


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Yo

als 13 jarige mag je vgm wel een krantenwijk (iig in mijn stad wel). En je zou mis kunnen oppassen?

als je 14 ben kan je al meer. Bijv vakkenvullen in een supermarkt of andere winkel, of afwassen bij een restaurant ofzo.

Heyy

Bij mij hier in België mag je, volgens de wet, vanaf 15 jaar.

Nu ja, ergens oppassen ofzo lag je al vroeger hoor, dat wordt volgens de wet niet echt als jobstudent gezien denk ik.

Hoe het in Nederland gaat weer ik niet. Ik bedenk me nu dat als je in Nederland woont deze reactie echt nutteloos is.

Groetjs

Hey,

Zoals aangegeven is. Je kan krantenwijk doen, je mag als je 15.5 bent pas werken in de supermarkt voor zover ik weet.

Oppassen is ook een optie, verder mag je niet veel.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi, bedankt voor de reacties. Ik ga er zeker wat mee doen.

(en Kaas123 ik woon in Nederland)

Reputatie 3
Badge +1

Je kan ook klusjes doen/ honden uitlaten/ boodschappen doen!

Je zou kunnen gaan oppassen, moet je wel van kinderen houden natuurlijk. :wink: 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi iedereen,

ja, ik hou verschrikkelijk van kleine kinderen. Ik wilde dus ook heel graag oppassen. Na heel lang smeken (nee hoor, ze boden het gewoon aan, maar dit klinkt dramatischer😂) mocht ik eindelijk op mijn kleine nichtjes passen. En ja hoor, toen kwam de lockdown, en waarom niet, kreeg het hele gezin Corona.

Bedankt voor de reacties allemaal!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge

Heey ik werk zelf ook al sinds me 13e bij een soort van pretparkjuh voor kinderen is best tof om te doen kijk een beetje in de buurt of vraag je vrienden of ze ook iets doen en misschien wil jij dat dan ook k hoop dat k je geholpen heb🤞🏼

Reageer