Vraag

ben ik te laat?

  • 13 March 2021
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goededag, ik had op 9 maart een inschrijf formulier gestuurd naar een bedrijf waar ik graag wil werken.

Ik heb veel te veel mails van allemaal websites dus ik zag het bedrijf hun mail niet goed. Het blijkt dus dat ze de volgende dag mij hebben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.  Ik kom hier vandaag pas achter. Dus ik ben drie dagen te laat met reageren. Mijn moeder is helemaal kwaad op me dat ik hiermee te laat ben. Ik zag het bedrijf gewoon echt niet door alle mails die ik krijg van allemaal websites.  

 

Ben ik veel te laat met reageren? Ik heb wel al terug gereageerd hoor.  Maar is 3 dagen zo laat dat ze me uit het systeem gooien ofzo? Ik ben bang dat het hele sollicitatiegesprek niet meer geldt nu. Dus nogmaals 9 maart inschrijfformulier gestuurd 10 maart reactie terug. Ze hebben me voor donderdag uitgenodigd.  En heb dus vandaag een mail terug gestuurd.

 

Vriendelijke groet.

 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Miss, we kunnen hier je emails niet inkijken...

Misschien is het dan verstandig om je inbox eens op te schonen?
Al die nieuwsbrieven kun je waarschijnlijk beter in een spamfolder of iets dergelijks geven.

Zelf zou ik weer contact opnemen met het bedrijf en je situatie uitleggen.
Als jij aangeeft dat je wel graag een sollicitatiegesprek zou willen hebben, maar de mail niet had gezien omdat je inbox vol zat, dan lijkt het mij niet gek dat ze jou een tweede keer uitnodigen.
 

Overigens, @Anoniemwastaken2 is dit niet je tweede account naast @Flopflop14  (of derde als je @Flopflop13  meetelt) .
De reacties volgen hetzelfde patroon.
Misschien niet super verstandig als je een nieuw account maakt.

Reputatie 2
Badge +2

@MensPersoon wie is flopflop nou weer?

Reageer