Vraag

Baantje in boekenwinkel of ander werk

  • 16 March 2021
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb momenteel een baantje, maar ben at zat dus ben opzoek naar een nieuw leuk baantje. Nu ben ik dol op boeken lezen en schrijven en zou ik dolgraag willen werken in de boekenwinkel bij ons op het dorp. De mensen daar zijn heel aardig en ik ben daar al vaak gekomen. Maar, ik durf het niet te vragen en weet ook niet hoe. 

Hebben jullie tips? Of weten jullie misschien nog andere leuke baantjes voor iemand van 15? Het liefst wel binnen. Een winkel vind ik heel leuk. 

Groetjes! 


3 reacties

Heyhoi!

Het boekenwinkeltje in jouw dorp lijkt me wel wat voor jou! Ik zou er eens met je ouders over hebben. Als je echt geïnteresseerd bent zou ik ze een e-mail sturen. ( Meestal vind je een email adres op de website ) Dan is het niet zo spannend. 
Als het toch niks blijkt te zijn, is misschien een supermarkt wellicht iets voor jou. In de supermarkt ben je binnen en kun je wel eens een praatje maken. 
 

Als je vragen of opmerkingen hebt kun je altijd hieronder reageren. 
 

Greetzz,

Smabulok

Heyhey!

 

Zoals Smabulok hierboven al zei is het een idee om ze een email te sturen! Mocht je toch wat anders leuks willen zoeken raad ik je McDonald's aan. Sommige restaurants nemen ook al 15 jarige aan, zoals het restaurant waar ik werk. Supermarkt is ook nog een idee.

 

Je kunt hier altijd op reageren als je nog vragen hebt!

Fijne dag nog!

@Mier  @Smabulok Bedankt voor jullie reacties! Dat zijn hele goede tips!

Reageer