Vraag

Baan 16/17

  • 3 March 2023
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Wat zijn leuke bijbaantjes voor 16 jarige die NIET in de horeca of supermarkt zijn? Ik heb al bij de McDonalds gewerkt.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

je zou kunnen oppassen? ik doe dat ook af en toe bij 2 gezinnen in de buurt, en het verdient best aardig… 10-, per uur. helemaal savonds is dat fijn, als de kinderen (allemaal tussen de 2 en 10 in mijn geval) op bed liggen, kan jij ook gewoon huiswerk maken ofzo…. 

 

bijles geven kan je ook proberen… 

 

suc6, mij_niet_gezien

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Fietskoerier, bijles geven. Als er een pretpark bij je in de buurt kan dat ook leuk zijn. Je moet dan alleen wel veel in de zomervakantie werken.

Reputatie 7
Badge +19

in een winkel, oppassen, bezorgen, afwassen, op een vakantiepark/camping, callcenter, schoonmaken, bijbaan in de zorg, gastheer/vrouw, post bezorgen etc.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @KeiiKeii,

miss kaartjes verkopen in een bioscoop of theater en mensen naar hun plekje brengen ofzo, iets met kleding of make-up als je dat leuk vindt…, op een tractor rijden (je mag toch certificaat halen als je 16 bent) en dan bij een boer werken ofzo, iets met dieren doen (ik weet niet of ze betalen in een dierenasiel?). Ik doe zelf klusjes in de buurt, kan van alles zijn, van boodschappen halen voor bejaarden, met de computer helpen, maar ook echt in de tuin werken of schilderen of dakgoot schoonmaken, het betaalt best goed, ik krijg soms geld en iets lekkers als ik er alleen maar ben en dan een spelletje doe ofzo 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

Reageer