Vraag

anoniem online kopen

  • 23 August 2022
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

Mijn laatste topic was niet erg duidelijk dus hier is wat duidelijker:

Dus ik wil graag iets online kopen zonder dat mijn ouders het doorhebben. Enigste probleem is dat ik niet weet hoe ik die pakket moet laten bezorgen. Ophalen bij een winkel is geen optie omdat ik mijn ID moet laten zien, en bezorgen bij mijn huis is ook geen goed idee omdat mijn ouders het zoizo door gaan hebben dat ik stiekem wat ik heb gekocht.

Weet iemand hoe ik mijn pakket in mijn handen krijg?

Doei, mens420


2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @mens420,

 

bij iemand anders laten bezorgen kan (factuuradres en bezorgadres hoeven niet hetzelfde te zijn volgens mij) en als je nog anoniemer wil dan ook de bestelling op zijn/haar naam doen, het pakket naar een afhaalpunt laten sturen en met een cadeaukaart betalen, zie

 https://www.bol.com/nl/nl/m/meestgestelde-vragen/

Dan is alles opgelost. Moet je alleen nog iemand vinden die dat wil en bedenken wat je diegene wil vertellen waarom je het niet op je eigen naam doet 😉 Hij/zij moet het dan met zijn/haar ID ophalen en het pakket dan aan jou geven.

Moet je nog steeds weten of een minderjarige het op mag halen, anders schieten je er niks mee op.

 

Succes!

Oh, ik weet van DHL dat die bezorgkasten bij benzinepompen of de LIDL hebben staan, maar ja, voor bol.com werkt dat niet, omdat die niet met DHL werken of kun je daar wel voor kiezen???? Of bij een andere winkel bestellen, met cadeaukaart betalen en afhalen met waarschijnlijk een code die via de mail of sms of whatsapp sturen (heb ik zelf nog nooit gedaan, dus weet niet precies hoe dat allemaal werkt).

Ik of nou ja, mama had wel een online eens iets bij Kruidvat besteld en online betaald en naar een Kruidvat in de buurt laten sturen. Ik ben 14 en ben dat pakje gewoon op gaan halen met het mailtje dat mama had ontvangen. Daar stond denk ik een code op die ook op de doos staat, gewoon een nummer dacht ik. Ik kon ook niet zien wat er in de doos zat, dat stond er ook niet op. Alleen naam en adres. Pas thuis toen mama het openmaakte zag ik dat er4 hele grote dildo,'s nee grapje, het waren 4 hele grote flessen doucheschuim in zaten. Bestellen en afhalen in de winkel kost geen bezorgkosten volgens mij, maar moet je maar even nakijken of ik wil wel voor je vragen, want misschien hebben ze net als bol.com ook een chatbot 🤣

 

PS je vorige topic vond ik ook wel duidelijk over het afhalen, maar als je ID laten niet wil laten zien kan het niet en ik denk dat iedereen die een pakje afhaalt een ID moet laten zien. 

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 6
Badge +2

hoi @mens420 ,

 

ik heb net een heel verhaal getypt en nu moet het weer gecontroleerd worden. Ik hoop dat het nog geplaatst wordt, want anders moet ik alles opnieuw typen…...

Ik ga eerst wel even wachten of het komt, is dat goed?

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reageer