Vraag

AH solliciteren

  • 5 September 2021
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hi ik had dus eensollicitatie gesprek bij de albert heijn eergisteren, maar ik ben echt bang dat het slecht was en dat ik niet wordt aangenomen. Weet iemand hoe makkelijk ze zijn met mensen aannemen?


3 reacties

Dat verschilt een beetje per winkel. Als ze mensen echt nodig hebben, zal het ze niet zoveel uitmaken. Als er geen tekort is zullen ze misschien iets kieskeuriger zijn.

Hoe dan ook, ik zou je er niet al te druk om maken; je kan er nu niks meer aan veranderen en misschien was het wel gewoon goed (genoeg)! Anders kan je altijd nog ergens anders solliciteren. Succes!

Reputatie 7
Badge +19

Supermarkten zijn over het algemeen vrij makkelijk, al helemaal als ze een vacature open hebben staan. Wel ligt het er natuurlijk aan hoeveel mensen gesolliciteerd hebben, hoeveel mensen ze nodig hebben etc.

geen zorgen je hoort het van zelf of je bent aangenomen of niet. Zo niet dan ga je door naar de volgende sollicitatie. 

Reputatie 1
Badge +2

Supermarkten zijn over het algemeen vrij makkelijk, al helemaal als ze een vacature open hebben staan. Wel ligt het er natuurlijk aan hoeveel mensen gesolliciteerd hebben, hoeveel mensen ze nodig hebben etc.

geen zorgen je hoort het van zelf of je bent aangenomen of niet. Zo niet dan ga je door naar de volgende sollicitatie. 

Dus nee, ze zouden me bellen en ben nog steeds niet gebeld. Ik weet dus niet of ik aangenomen ben. :(

Reageer