Vraag

aanmelden om te werken

  • 16 May 2023
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heyyy

Ik ben 13 jaar en heb mij aangemeld voor vakkenvuller bij ah (Albert Hein). Ik zou binnen 5 werkdagen rea krijgen en we zijn 2 weken vadder maar heb geen rea nog terug. Zijn er meer die dit hebben?

Heb me ook 3x aan gemeld geen enkele reactie


5 reacties

Hmmm niet echt netjes. Misschien komt het omdat je bij de appie pas vanaf je 15de daar mag werken? Had een tijd geleden zelf ook online gesolliciteerd en ben na iets van 3 dagen gebeld, ze hadden netjes uitgelegd dat ik nog te jong was en het later nog eens mocht proberen.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je 14 of 15 zijn om te werken bij de AH. En daar komt nog bij dat je 16 moet zijn om in de avond te mogen werken. De meeste vulploegen werken s'avonds. Dus als je overdag weinig tijd heb is werken in de supermarkt niet erg slim.

Gr iemand die werkt bij AH

Reputatie 7
Badge +17

Je kan ze altijd ff bellen maar de kans dat je wordt aangenomen als 13 jarige is wel  klein omdat je nog niet alle werkzaamheden mag doen.

Officieel mag je vanaf 13 werken bij appie maar of je wordt aangenomen hangt af van de manager van de winkel. Bij ons werken er iig geen 13 jarigen.

Reputatie 7
Badge +9

Heyyy

Ik ben 13 jaar en heb mij aangemeld voor vakkenvuller bij ah (Albert Hein). Ik zou binnen 5 werkdagen rea krijgen en we zijn 2 weken vadder maar heb geen rea nog terug. Zijn er meer die dit hebben?

Heb me ook 3x aan gemeld geen enkele reactie

Ja het is inderdaad een rotzooi daar op het gebied van aanmelden. Ik ben ook volledig niet terug gecontacteerd. Ze komen hun afspraken niet na hoor. Zo kut. Maarja.

 

Ik had dit dus ook, ik heb ze gebeld na 1 week en zeiden dat alles vol zat. Heel onproffesioneel als je het mij vraagt

Reputatie 4
Badge +4

Jah er staat dat je wel s'ochtens mag werken als vakkenvuller in het weekend

Reageer