Vraag

zorgen om me beste vriendin maken

  • 15 January 2023
  • 10 reacties
  • 96 Bekeken

Badge

Hy

de laatste rijd maak ik me wel redelijk veel zorgen om me beste vriendin kheb het gevoel dat ze niet goed in haar vel zit maar wil niets tegen iemand iets zeggen en ze vermagerd bijna elke week 2 kilo zonder iets te doen 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Misschien kan je eens met haar praten en vragen hoe het met haar gaat. Of je zorgen met iemand anders die te vertrouwen is delen.

wel super lief van je dat je zo op haar let

Reputatie 7
Badge +15

Praat eens met d’r want eerlijk… dit klinkt best wel zorgwekkend…

 

heb je het gevoel dat ze zèlf afvalt, dat ze bijv. Een eerstoornis ontwikkeld…. Of dat dit om een andere reden komt… dat ze bijv ( lichamelojk ) ziek is…

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

@jaivy @Mij_niet_gezien kheb er mee proberen praten maar kreeg er niets uit

 

Reputatie 7
Badge +19

Nog eens proberen? Ja of toch je zorgen met iemand anders delen. Een volwassen ofzo

Reputatie 7
Badge +15

@jaivy @Mij_niet_gezien kheb er mee proberen praten maar kreeg er niets uit

 

Zeg dr, ik maak me zorgen, vertel me please wat er is , en beloof/zweer haar trouw/ dat je het niet doorverteldt… wat ze ook te zeggen heft…

 

 

en wat zei jij en wat zei zij prc?! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

@Mij_niet_gezien ik zij heer dat ze me alles kan vertellen wat het ook os en dat ik haar zal stunen 

 

Reputatie 7
Badge +15

Wil je zeggen wat haar antw. Was?!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Ze zegt altijd het zelvde der is niets maak je maar geen zorgen 

 

Ma et probleem is da ik ziek word van me zorgen maak 

Reputatie 7
Badge +15

Tja… al iemand zegt .. maak je geen zorgen… maak je je JUIST zorgen.. snap ik ( net als ; denk nu eens NIET aan een roze olifant…( !) 

 

maar, hoe moeilijk ook, laat het wel los… rn dan bedoel ik niet laat het lekker , hef zal wel… maar nu kan jij ook nie zoveel doen….

 

probeer er metname voor haar te zijnZ….. das het allerbbelangrijkste (!)

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

Probeer vooral een beetje op haar te letten als ze zelf niks wil zeggen als je ineenkeer echt veel afvalt of er iets anders kan zijn moet er iemand zijn die haar kan opvangen en weet dat er iets is, als je je echt zorgen maakt en denkt dat er iets ergs gaat gebeuren/ is gebeurd zou ik je mentor/ een andere volwassene die je vertrouwt vertellen wat je denkt

Vertellen alleen kan geen kwaad als je tegen je mentor zegt dat je iets kwijt wil en dan zegt wat je denkt, dan hoeft het niet per see waar te zijn en dan zal je mentor gewoon luisteren naar wat je zegt en dan zijn / haar mening geven

 

Veel succes

Reageer