Hoi, @anoniemgast3000
Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Ab W de Kindertelefoon.
Hoi @anoniemgast3000
Waarom zou je zelfmoord plegen?
Liefs @NoahLovesYou
Heeey
Ik snap het echt en het is oke dat je je even minder voelt. Het is echt belangrijk om te beseffen dat je belangrijk bent in deze wereld. Misschien kan je voor jezelf telkens kleine doelen proberen stellen bv: de middag halen en iets lekkers eten… Ik weet niet of dit je kan helpen hoor. Wees fier op jezelf elke dag, elke stap die je zet, elke seconde… je had al lang andere keuzes kunnen maken maar jij staat hier vandaag nog en daar is iedereen blij mee ookal voelt dit mss nu niet zo voor jou. Probeer kleine stapjes naar praten toe te zetten, hoeft niet direct hierover te gaan je kan het ook opbouwen bv met leerkracht, vriendin, trainer, familielid…
xx
He,
Ik heb niet echt tips, wel kan je in dit topic kijken: https://forum.kindertelefoon.nl/succesverhalen-135/alternatieven-zelfbeschadiging-39544
Er staan heel veel alternatieven voor zelfbeschadiging.
Succes!
Groetjes mij @Anoniemxv
@NoahLovesYou reden? Ik wordt al een lange tijd gepest op school , mijn familie begint me langzaam niet te mogen ( en ik weet niet eens of mijn familie mij accepteert zoals ik ben) ik heb amper vrienden en de vrienden die ik heb vinden me waarschijnlijk raar akward en cringe, op school zeggen mensen dat ik het moet doen, ik ben toch niks waard ( als je daar anders over denkt, zeg maar wat ben ik waard. ) niemand zou ooit van mij houden op de manier waarop ik ben.
het gaat gewoon echt niet goed met me. Ik wil stoppen met eten maar dan gaan mijn ouders weer raar kijken… ik doe sh, ik haat het leven, maar op hetzelfde moment ben ik bang om dood te gaan. Ik wil mij zo vaak iets aandoen… ik ben super slecht op school mijn gedachtes zijn gewoon echt zo k#t ken je de film inside out… joy en sadness gaan weg op een punt toch… dat zijn ze bij mij al een hele lange tijd…
liefs Marshall ( niet mijn echte naam ik denk dat ik mezelf zo ga noemen voortaan op het forum )
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen triggerende content.
Hoi @anoniemgast3000 ,
Ik vind het echt heel erg dat mensen dat tegen je zeggen!!!
Het is jammer dat mensen je niet accepteren en super onterecht, maar geloof me dat die mensen echt bestaan. Kijk maar in mijn handtekening, van die mensen weet ik echt 100% zeker dat ze je zouden accepteren. En ik zelf ook. Het leven kan echt leuk en gezellig zijn als je leuke mensen ontmoet, en dan trek je je veel minder aan van die nare meningen. En die mensen bestaan echt!
Misschien kun je op scouting of iets anders?
En de reden dat je het waard bent om te leven is omdat je op mij gewoon overkomt als een heel aardig persoon. En je bent niet raar! Misschien wel anders dan die ¨stoertjes¨ maar dat is alleen maar iets om trots op te zijn! Als iedereen zo als hun zou zijn zou de wereld er niet bepaald gezelliger op worden.
Hoi lieve @anoniemgast3000
Om eerlijk te zijn word ik hier een beetje emotioneel van.
Ik heb dit vroeger namelijk precies zo gehad. Ik wil je iets vertellen.
Toen ik net nieuw was zag ik een keer een topic voorbij komen met jouw reactie daarin. Ik was wel geïnteresseerd in de rest van je berichten. Daarom keek ik op je profielpagina. Ik las vanalles die mij oom bekent voorkwamen. Je posts zijn heel lief! Als ik jou in het echt kende zou ik 100% vrienden met je willen worden.
Je lijkt me namelijk heel aardig!
Weet je Marshall,
Wat ik geleerd heb van de tijd dat ik gepest ben geweest was dat ik veel sterker ben dan de pesters. Ze pesten vaak omdat ze het niet kennen hoe diegene doet of denkt. Dat noemen ze dan anders. Als ik jou was zal ik vragen of je naar een andere school mag. Lijkt me wel iets voor je.
Liefs @NoahLovesYou
@NoahLovesYou ik had een heel bericht maar ik swipte perongelluk weg ik ga het ff korter maken
school wisselen wordt lastig de andere scholen in de buurt zitten andere mensen op waarmee ik liever geen reünie mee heb
je hebt miss ook ‘ben ik een demiboy?’ Gelezen, ik ben een beetje uit mijn comfort zone gestapt ik was vandaag in de stad met een vriendin ( zij weet over dat ik make-up wil doen, twijfel over mijn gender en gay ben ) dus ik zag een leuk shirt op de vrouwen afdeling en zij dat tegen haar ik stond ff op de mannen afdeling terwijl zij ff weg was… dus ze heeft dat shirt in mijn maat in haar handen en vraagt of ik het kan passen, ik vond het een leuk shirt dus heb hem gewoon gehaald. Eenmaal bij haar thuis heb ik het aangetrokken en hebben we een beetje simpele make-up gedaan dit beviel me wel zowel het dragen als het opdoen. Dit heeft mij een beetje meer gemotiveerd om het te zeggen tegen mijn ouders
genoeg over dat
Ik zeg het eerlijk, ik doe en denk ook anders dan de meeste maar dat is juist leuk maar aan de andere kant ben ik ook wel onzeker erover
het lijkt me ook echt vet om jou in het echt te kennen ( toch wel jammer soms dat alles anoniem is )
en ik ga ook topics van jou lezen aangezien ik dat niet echt heb gedaan maar ik zal eens rondkijken vanavond
Liefs Marshall ( name inspired by Eminem, bc i really love his music )
Hoi lieve @anoniemgast3000
Om eerlijk te zijn word ik hier een beetje emotioneel van.
Ik heb dit vroeger namelijk precies zo gehad. Ik wil je iets vertellen.
Toen ik net nieuw was zag ik een keer een topic voorbij komen met jouw reactie daarin. Ik was wel geïnteresseerd in de rest van je berichten. Daarom keek ik op je profielpagina. Ik las vanalles die mij oom bekent voorkwamen. Je posts zijn heel lief! Als ik jou in het echt kende zou ik 100% vrienden met je willen worden.
Je lijkt me namelijk heel aardig!
Weet je Marshall,
Wat ik geleerd heb van de tijd dat ik gepest ben geweest was dat ik veel sterker ben dan de pesters. Ze pesten vaak omdat ze het niet kennen hoe diegene doet of denkt. Dat noemen ze dan anders. Als ik jou was zal ik vragen of je naar een andere school mag. Lijkt me wel iets voor je.
Liefs @NoahLovesYou
Het dikgedrukte woord moet ook zijn.
Liefs @NoahLovesYou
Oeps.. Nog niet gelezen.
@NoahLovesYou ik had een heel bericht maar ik swipte perongelluk weg ik ga het ff korter maken
Jammer. (Je kunt altijd de rest van het bericht nog plaatsen hè)
school wisselen wordt lastig de andere scholen in de buurt zitten andere mensen op waarmee ik liever geen reünie mee heb
Snap ik. Lijkt me ook lastig. Misschien is er een school dat je iets verder moet reizen?
je hebt miss ook ‘ben ik een demiboy?’ Gelezen, ik ben een beetje uit mijn comfort zone gestapt ik was vandaag in de stad met een vriendin ( zij weet over dat ik make-up wil doen, twijfel over mijn gender en gay ben ) dus ik zag een leuk shirt op de vrouwen afdeling en zij dat tegen haar ik stond ff op de mannen afdeling terwijl zij ff weg was… dus ze heeft dat shirt in mijn maat in haar handen en vraagt of ik het kan passen, ik vond het een leuk shirt dus heb hem gewoon gehaald. Eenmaal bij haar thuis heb ik het aangetrokken en hebben we een beetje simpele make-up gedaan dit beviel me wel zowel het dragen als het opdoen. Dit heeft mij een beetje meer gemotiveerd om het te zeggen tegen mijn ouders
Fijn. Als ze weten dat je graag make-up wil dragen zal het vast makkelijker worden.
genoeg over dat
Ok
Oeps. Klikte op backspace.
Ik zeg het eerlijk, ik doe en denk ook anders dan de meeste maar dat is juist leuk maar aan de andere kant ben ik ook wel onzeker erover
Dat hoeft niet. Wees gewoon jezelf. Het besef van die pesters dat het niet kan wat ze doen komt nog wel.
het lijkt me ook echt vet om jou in het echt te kennen ( toch wel jammer soms dat alles anoniem is )
Dat vind ik heel lief. Ik denk dat als we elkaar in real life zouden kennen so wie so best friends zouden zijn! Hier een virtual hug!
en ik ga ook topics van jou lezen aangezien ik dat niet echt heb gedaan maar ik zal eens rondkijken vanavond
Wat vond je der van?
Liefs Marshall ( name inspired by Eminem, bc i really love his music )
Liefs @NoahLovesYou
@NoahLovesYou ik heb je topics gelezen ( niet op alles gereageerd ) maar ik wil je alle succes wensen met jou situatie op dit moment ik weet niet hoe dit is voor jou maar het klinkt behoorlijk zwaar maar dus alle succes je kan me altijd bereiken via hier als je wilt praten…
liefs mij je komt hier wel doorheen dat beloof ik
Jazeker! Dat belooft ik! Jij ook hè!
Liefs @NoahLovesYou
@NoahLovesYou dat komt goed
Hey lieve @anoniemgast3000
Heb je een update? Gaat het al beter met je Zm gedachtes?
Liefs @NoahLovesYou