Zelfverwonding/snijden

  • 17 August 2020
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Hay, 

Ik weet niet meer wat ik moet doen ik verwond mezelf bijna dagelijks. 

Hier net ook terug ik weet echt niet meer wat ik moet doen. 

Morgen heb ik een gesprek met mijn psych en weet niet of ik het haar ga zeggen wil het wel zeggen weet weet niet of het gaat lukken. 

En school begint bijna weer en ik heb al zo'n littekens op mijn beide polsen en weet niet meer hoe ik het ga moeten verbergen. Als we lo hebben of hout I now ik ben een meisje maar ik volg hout. Vorig schooljaar hadden de leerkrachten het al door maar heb kunnen volhouden dat het niet zo was maar toen waren de littekens niet zo heftig ( toen kraste ik nog nu is het al snijden) nu wel.

Heeft er iemand tips. 

Want weet het echt niet meer en zie het echt niet meer zitten denk ook aan zelfmoord.

 

Alvast bedankt 

Mvg xxx


2 reacties

Badge

Hoii

Wat akelig dat je jezelf pijn doet. Weet je wat de reden daarvoor is? hier is een laaaange lijst met alternatieven voor zelfbeschadiging. Probeer inderdaad tegen je psycholoog te zeggen wat je bezighoudt. Zij kan je waarschijnlijk helpen. Voor het verbergen voor je littekens kan je misschien een soort van handschoenen aan doen maar dat is misschien een beetje raar. Wil je het perse verbergen? 

Zelfmoord is een permanente oplossing voor een tijdelijk probleem! Als jij dood bent zou er heel veel mensen zijn die je zouden missen en een stuk van binnen missen. Ze houden van je! 

Suc6 en xxx van mij 

 

❤❤

Reageer