Zelfmoordneigingen

  • 11 December 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Ik heb  de laatste maand last van zelfmoord neigingen sinds ik mijn oma heb verloren waar ik nooit doei heb tegen kunnen zeggen en al jaren niet meer had gezien. Sinds dien heb ik de neigingen om mijzelf iets aan te doen. Ik durf niet hulp de vragen want ben bang dat dat  het erger gaat maken. 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 6: plaats geen triggerende informatie 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Het zou nu nog kunnen!

Sterkte Ab W

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Justin.is 

Zijn er mensen waarmee je er over kan praten? Want dat helpt echt. Misschien kan je je je gevoelens opschrijven als je niemand hebt om er over te praten. De meeste scholen hebben een vertrouwenspersoon dus daar kan je misschien een gesprek aangaan hun zijn verplicht om alles voor zichzelf te houden als jij geen toestemming geeft. En als je weer zelfmoord gedachten hebt kan je contact opnemen met 113

Ik hoop dat het snel beter met je gaat en gecontroleerd. Groetjes ik @SadLightbulb 

Reageer