Zelfmoord

  • 20 February 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik denk niet meer dat ik dit meer kan. Ik word dit jaar 18, en ik kan geen hulp meer krijgen. Ik kan niet gerred meer worden, ik ben mentaal niet meer te redden. Dit is de 4de dag achter elkaar dat ik zelfmoord wil ga plegen, en dat ik het ook daatwerkelijk doe. Alleen, zoals je ziet, ben ik er nog. Ik bloed niet genoeg. De pillen werken niet. Niks helpt. Ik wil hier niet meer zijn. En ik zal niet stoppen met het proberen om hier weg te komen.

Sorry naar al mijn vrienden, familie en mijn vriend.


3 reacties

Badge

Hi, 

Op dit moment  is het het beste om de crisisdienst zo snel mogelijk te bellen. Mocht dat niet lukken om één of andere reden; morgenochtend meteen de huisarts bellen. Zij weten wat ze moeten doen. 

Ik snap je gedachten, maar zelfmoord is niet de oplossing! Ja, het leven is kut, zwaar en heftig soms, maar je komt er allemaal doorheen. Het wordt echt beter, geloof me. Ik heb ook op dit punt gestaan. 

Geef nog niet op. 

Reputatie 4
Badge +2

Hey, 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Goed dat je al de stap hebt genomen om naar het forum te gaan. Veel sterkte! 

 

Groetjes, Meike 

De kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +15

Even een aanvulling op de rest; als je al een poging hebt gedaan, ALSJEBLIeFT bel 112, ALSJEBLIEFT! 
 

geloof me, het komt goed, iedereen wil je helpen! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer