Zelfmoord.
Heel vaak zit ik er aan te denken om zelfmoord te plegen.
Door de dingen die ik heb meegemaakt enzo.
Ook heb ik al 2 zelfmoordpogingen achter de rug.
Iedereen zegt altijd wel van : zelfmoord is geen oplossing.
Maar dat is het wel.
Je kan tog beter zelfmoord plegen als een kut leven lijden en later dood gaan met verdriet?
Ook zeggen veel mensen ; er is altijd iemand die om je geeft.
Nou ik zou bij mij niet weten wie.
Mijn vader is 24/7 op zijn werk en mijn ztiefmoeder heeft altijd al een hekel aan me gehad.
Mijn oudste broek heb ik al 5 jaar enit meer gezien en mn jongere broertje ook al 3 jaar niet meer.
En mn vriendinnen zouden het misschien even jammer vinden maar zouden een andere goedevriendin vinden.
Misschien zelfs wel een betere als mij.
Ik heb zoveel dingen gedaan waar ik neit trots op ben , ik verdien dit leven gewoon niet.
x
Door de dingen die ik heb meegemaakt enzo.
Ook heb ik al 2 zelfmoordpogingen achter de rug.
Iedereen zegt altijd wel van : zelfmoord is geen oplossing.
Maar dat is het wel.
Je kan tog beter zelfmoord plegen als een kut leven lijden en later dood gaan met verdriet?
Ook zeggen veel mensen ; er is altijd iemand die om je geeft.
Nou ik zou bij mij niet weten wie.
Mijn vader is 24/7 op zijn werk en mijn ztiefmoeder heeft altijd al een hekel aan me gehad.
Mijn oudste broek heb ik al 5 jaar enit meer gezien en mn jongere broertje ook al 3 jaar niet meer.
En mn vriendinnen zouden het misschien even jammer vinden maar zouden een andere goedevriendin vinden.
Misschien zelfs wel een betere als mij.
Ik heb zoveel dingen gedaan waar ik neit trots op ben , ik verdien dit leven gewoon niet.
x
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.