Vraag

wil niet meer eten

  • 19 October 2021
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

Hoi ik heb dus al best lang het gevoel dat ik te dik ben en te zwaar ik probeer zo min mogelijk te eten wat dus eigenlijk op niks neer komt en ik weet verder niet wat ik nog meer kan doen om aftevallen en slanker te worden heeft iemand tips?


4 reacties

Hè Tiffanyy,

Wat naar dat je ontevreden bent over je gewicht. Het is niet goed om weinig of niks te eten. Ook al ken ik je niet, ik wil niet dat je straks in het ziekenhuis beland.

Als je dan toch wat wil afvallen, kan het helpen om te minderen. Iets minder eten dan je normaal zou doen. Iets kleinere portie. Als je maar goed in de gaten houd dat je niet te weinig eet.

 

Groetjes,

1anoniempje1

Badge

Hey tiffanyy 

Blijf sterk want je bent niet te zwaar of te dik

Je bent mooi zoals je bent en als mensen er opmerkingen over maken dan moet je dat negeren

Je kunt het!❤

Xoxo 123ijsbeer

Badge

En blijf eten want ik heb ook een keer bijna niks meer gegeten en nu ben ik best wel heel erg dun

Sporten help tegen stevigheid

Badge

Hey beste tiffanyy,

Wat naar dat je denkt dat je te zwaar/dik bent, zal ik mogen vragen hoe vaak je sport (beweegt) en hoe je er alles aan doet om af te vallen? 

Zelf ben ik best bekend met eetstoornissen, door wat ik nu heb gelezen denk ik dat je helaas de prooi bent van Anorexia Nervosa. Je kan altijd er met iemand over praten hoe je je voelt en neem desnoods even contact op met je huisarts. 
Mocht je meer willen vertellen of vragen ga gerust je gang.

Groetjes, 
HelpendeJongen

Reageer