Vraag

Wil niet meer

  • 18 August 2018
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit nu bij een vijver al heel lang te huilen.
Nagedacht en ik wil gewoon echt niet meer verder. Ik wil mijzelf verdrinken elke keer als ik het net wil doen, dan moet ik weer aan mijn moeder denken die mij zoveel maanden heeft gedragen in haar buik. Het doet verdomd veel pijn. Maar ik wil gewoon rust.

2 reacties

Hallo

Wat een zware gedachten waar je mee zit. Je zit aan een vijver, en denkt eraan je te verdrinken. Dan denk je aan de mensen die van je houden, en die je heel erg zouden missen.

Hoe duister alles er nu ook uitziet, het kan beteren. Er zijn een hoop mensen die kunnen getuigen nu gelukkig te zijn, terwijl ze het vroeger heel lastig hebben gehad.

Als je denkt dat je jezelf iets aan gaat doet, kan je bij de KinderTelefoon en 113 terecht. Zij zijn bereid naar je te luisteren, en willen, net als de mensen die van je houden, dat jij in leven blijft.

Je wilt rust. Als je praat, of dingen opschrijft, creƫer je vaak rust in je hoofd. Stap naar een vertrouwenspersoon, geef iemand een brief waar je mee zit. Ze kunnen je helpen. Is er zo'n vertrouwenspersoon, bv. een ouder, familielid, vriend(in), mentor, huisarts, etc. waar je terecht kan?

Groetjes
Kenshin
Hoi,

Ik vind het heel erg goed dat je nu ook stilstaat bij wat en wie je achterlaat. Je laat niet alleen je moeder achter, je laat ook een heel leven vallen.

Never fear the shadows, they simply mean there's a light shining somewhere nearby.~ Winnie the Pooh

Waarom voel je je zo rot? Ook al voelt het nu als of er geen andere uitweg meer is, geloof me, die is er wel.

Kun jij met iemand delen hoe je je op dit moment voelt? Heb je hulp gevraagd? Je kan bijvoorbeeld naar je moeder en/of naar je huisarts. Zij kunnen naar je luisteren, je steunen en je verder helpen.

Als je nu hulp nodig hebt, kun je inderdaad ook bij de Kindertelefoon en 113 terecht, waar @Kenshin al linkjes voor heeft geplaatst.

It'll turn out all right in the end. You'll see. ~ Winnie the Pooh

Gr. Pin

Reageer