wensen

  • 1 July 2023
  • 12 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hey ik ben een meisje van 13. En hier kan je alle wensen neerzetten die je wilt. Als het gaat om een pester die je al 3 jaar pest mag het of als het gaat over gerespecteerd worden als LGBTQ+'er mag het ook. Maar wens alstjeblieft niks met de dood tenzij het iemand uit de dood wensen is. Dus wel: ik wens dat mijn overleden broer er weer zou zijn omdat ik hem nodig heb.

Maar niet: ik wens dat de pester een ernstig ongeluk krijgt en daaraan overlijdt


12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Een van mijn wensen is: ik hoop dat de pester midden in de klas in huilen uibarst omdat hij niet wil pesten

Reputatie 7
Badge +12

Mijn wens is om altijd gelukkig te zijn. En om een feestje van het leven te maken.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Ik wens dat iedereen een fijn leven lijdt en gelukkig wordt! Dat niemand meer honger lijdt of moet vluchten. Dat iedereen gelijk is. Dat niemand meer gepest wordt. Dat de wereld een vredig mooi veilige plek wordt voor iedereen. Ja i know, het is echt een wens dat vrij onmogelijk is, maar ik hoop toch dat het uitkomt;)

Nog paar kleine wensen dat ik stiekem hoop dat het uitkomt;) hihi: 

- Dat ik verkering krijgt met mijn crush☺

- Dat ik later beroemd wordt;)

- Dat ik mijn 100ste verjaardag haalXD

- Dat ik mijn bucketlist(Abseilen, Duiken enz) af heb gemaakt voordat ik overleed

Liefs x Banaantje <3 

Ps: Wat zijn je andere wensen? @ikweethetnietmeer2009 

Reputatie 7
Badge +9

Dat mijn broer ziet dat ik van hem hou

Dat mijn ouders weer bij elkaar zijn

Dat ik nooit door een mega stomme fout een sterke vriendschap had verbroken

Reputatie 7
Badge +7

Ik wens oneindig veel wensen. Nee grapjee haha :)

Ik wens dat meer mensen gaan zien hoe aardig ik ben, vanwege mijn autisme vinden ze mij vaak raar.

Ik wens dat mijn crush mij ook leuk vindt en ik een relatie met haar krijg.

Ik wens dat ik ooit mijn verzorgpony kan kopen en fantastische avonturen beleven!

Ik wens dat mijn moeder minder zorgen heeft en ook voor zichzelf zorgt.

Ik wens dat mijn vader geen last heeft meer van zijn benen en rug.

Ik wens dat onze huishoudster (die ik al sinds mijn geboorte ken) minder last heeft van haar maag en lichaam, dat ze met minder zorgen hoeft te leven.

Ik wens dat mijn begeleider beter in gaar velt komt te zitten na de break-up met haar vriend, waarmee ze al ongeveer 10 jaar samen was.

Ik wens dat mijn hamster geen last heeft van de tumor die ze heeft.

Ik wens dat vluchtelingen in Nederland en alle anderen landen goed worden opgevangen en dat alle kinderen psychische hulp krijgen als ze uit een oorlog komen. Ook moet er school zijn voor afleiding voor de kinderen. 

Ik wens dat er geen wereld armoede is en dat langzaam mensen betere levens kunnen hebben.

Ik wens dat we beter kijken naar het klimaat, dat is zo belangrijk. Ik wil later kinderen, maar ik wil niet dat hun ook doodgaan door de extreme weersomstandigheden.

Ik wens dat iedereen leeft zoals die wil leven, dus dat iedereen zichzelf meer respecteert en aardiger doen naar anderen

Ik wens dat mensen met mentale problemen goed worden geholpen en dat het niet zover komt dat ze naar een instelling moeten, of uit huis moeten worden geplaatst.

Ik wens dat er geen racisme of discriminatie is in de hele wereld, zo kan iedereen leven zoals ze willen.

 

Veel wensen dus! Hopelijk komen ze ooit allemaal uit, maar als er 1 al uit komt ben ik al tevreden❤️

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb ook mijn broer gevraagd (ik blijf anoniem voor hem) en zijn wens is: ik wens wereldvrede want iedereen is wie hij/zij/hen is

Reputatie 1
Badge

Ik heb niet heel veel wensen, omdat ik vind dat ik blij moet zijn dat ik elke avond een dak boven mijn hoofd heb. Maar dit zou ik graag willen wensen:

Ik zou graag willen dat mijn familie mij accepteert voor wie ik ben🌈

En ik zou graag willen dat mijn zusjes langdurige ziekte voorbij is.

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik wens dat mijn mensen merken dat het niet goed met me gaat en me erbij willen helpen

Hey,

  • Ik wens rechtvaardigheid en eerlijkheid op de aarde!
  • Ik wens wereldvrede!
  • Ik wens dat meer mensen echt gaan leven i.p.v overleven!
  • Voor dat dit een veels te lang lijstje wordt: Ik wens iedereen het goede toe, zodat iedereen het fijn heeft!

Adios!

Reputatie 7
Badge +7

Ohja nog ik heb nog een wens! Ik wens dat beter met @OnbekendeAnnoniem en @OnlyMe gaat;) Ze verdienen veel beter! 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7

ik zou wensen dat ik mijn favoriete docent volgend schooljaar als mentor krijg (en dat iedereen een gelukkig leven heeft natuurlijk)

Ik wens dat ik mijn droom kan volgen en oncoloog wordt. 

Reageer