Welke pillen?

  • 31 July 2018
  • 7 reacties
  • 888 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik denk dat sommige van de mensen die dit lezen miss ook deze gedachtes hebben en er al onderzoek naar hebben gedaan? maar welke pillen zijn t beste als je zm wilt plegen met een overdosis, en/of welke juist niet??

7 reacties

...
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Hier mogen 'wij' geen antwoordt op geven en ik kan je alvast vertellen dat jij zeer waarschijnlijk niet aan de benodigde pillen kan komen. Je hebt namelijk meerdere recepten nodig en die zal niemand aan je voorschrijven. Misschien wil je dit niet horen, maar zelfmoord is zó zonde. Ook voor jou ligt er een mooie toekomst in het verschiet, ook al zie je dit nu misschien niet. Met zelfmoord gooi je die toekomst weg en dat is toch onnodig. In plaats daarvan kun je toch veel beter hulp zoeken? Ik wijs je daarom graag op de website 113. Hier kun je (net zoals bij de kindertelefoon) je verhaal kwijt en je kunt zelfs (bij 113) 24/7 chatten en bellen als je het moeilijk hebt. Ook kun je je opgeven voor therapie als je bijvoorbeeld wel hulp wilt, maar je hiermee niet naar de huisarts durft.
Hoi

We mogen je niet zeggen welke pillen je kan gebruiken bij zelfmoord. Naast dat het tegen de forumregels ingaat, wil ik niet dat jij zelfmoord pleegt.

Ik heb je andere topic gelezen. Je ouders leggen veel druk op je, doen je soms pijn, je snijdt door je depressie en je vindt het eng om hulp te vragen.

Je vond dat je dit jaar een fijne mentor had. Je kan je mentor een mailtje sturen, en kijken hoe hij / zij reageert. Het kan dat je mentor er ook voor je wilt zijn tijdens de vakantie.

Je had een eetstoornis, maar daar werkte je zelf aan. Gaat het daarmee al wat beter?

Je droomt ervan om turnster te worden. Kan je met je trainer praten? Die heeft vast advies voor jou. Trampoline kan ook.

De KinderTelefoon en 113 willen altijd naar je luisteren. Je kan er anoniem je verhaal doen.

Kan je vertellen wat heeft gemaakt dat je je afvroeg welke pillen je het best neemt voor een overdosis?

Groetjes
x
Waarom wil je zelfmoord plegen er zijn altijd mensen die je kunnen helpen
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Zelfmoord plegen is echt niet de oplossing, en doormiddel van pillen is het zelfs (bijna) onmogelijk. Wil je misschien in deze topic, of een nieuwe topic willen uitleggen waarom jij tot conclusie bent gekomen om zelfmoord te kiezen. Waarom wil je zelfmoord plegen?
Er zijn zoveel mensen die je willen helpen. Misschien je ouders, mentor, goede vriend(in),broer/zus, een ander familielid, je huisarts. Iedereen wilt je echt graag helpen. Tenzij jij natuurlijk zoiets hebt van ik wil helemaal geen hulp, want dan houdt het snel op.

Hopelijk weet je wel dat als je kiest voor zelfmoord (want dat is je eigen keuze) dat het ook fout kan gaan, en dat je verlamt raakt, of een eeuwig durende pijn overhoudt, of je belandt net zoals ik in het ziekenhuis. Maar doe het gewoon niet. Je lost er uiteindelijk toch niks mee op en je doet zoveel mensen pijn als jij zm pleegt.

Kijk zeker is op de KinderTelefoon bellen/ chatten pagina, of op 113.nl. Zijn allebei hele fijne sites waar je je verhaal kan doen, en misschien krijg je door het te luchten weer een klein beetje hoop!

Sterkte!

Gr: Mr.S

p.s
of welke juist niet?

Ik weet dat keelpijn pillen (keelsnoepjes) Niet werken :8
Hoi
Helaas mag je inderdaad hier niet zeggen hoe je zelfmoord kunt plegen. Dat is trouwens in het algemeen ook strafbaar.
Zoals Mr. S al zegt kunnen er veel bijwerkingen ontstaan bij een overdosis medicatie.
Ik zelf heb weleens een overdosis medicatie gebruikt daar werd ik heel moe van. En kon toen ook een aantal dagen niks doen. Maar zelfs nu na een maand heb ik er nog last van doordat ik snel moe ben.
Meeste mensen denken aan slaapmedicatie maar in die pillen zitten melatonine (als je het zo schrijft), dit is een stof die je lichaam zelf aanmaakt waardoor je er dus niet aan dood kan gaan. Zelfde gaat over medicatie die je bij de Kruidvat of Etos koopt.

Ik zou proberen om met iemand erover te gaan praten die je vertrouwt. En anders hier of op 113online.
Hoe dan ook zonder recept van de apotheek lukt het je niet om dood te gaan met medicatie. Je krijgt hooguit ontzettend veel pijn, verlammingen, en misschien epilepsie.

Gr. Bas
Ik vind het wel bijzonder dat je vrijwel exact hetzelfde topic 2x hebt aangemaakt. De eerste is verwijderd ivm forumregel 9, als ik mij dat goed herinner uit het mailtje dat ik kreeg. Bijzonder dat dit topic dan nog wel zichtbaar is...

Op het eerste topic heb ik dan ook gereageerd, net zoals anderen op dit topic, maar ik zie dat dat nu niet meer nodig is, aangezien anderen dat al hebben gedaan.

Reageer