Vraag

Weg uit de wereld

  • 2 March 2018
  • 9 reacties
  • 185 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik haat alles wat er in mijn leven is gebeurd. Ik wil er niks meer van weten. En mijn ouders en familie niet meer zien. Ik wil weglopen en nooit meer terug komen. Hebben andere dit ook? En wat doe je?

9 reacties

Wil je iets meer zeggen? Misschien kunnen we je dan tips geven.
Houd vol en probeer naar de goede dingen, ook al is het er maar 1, te kijken.
Hm, ik denk dat weglopen voor problemen niet altijd een even goede oplossing is. Ik weet niet waar jou problemen over gaan, maar praat erover ipv er voor weglopen! Je kan er namelijk wel voor weglopen, maar dan is er een grote kans dat het later toch weer terug komt. Hou vol!
Ik heb dat gevoel ook welleens meestal als ik dat gevoel krijg dan ga ik tegen op boksbak aan lopen rammen totdat mn knokkels open gaan
Weet je zeker dat weglopen de juiste keuze is want ik kan je alvast zeggen als je wegloopt gaat het echt niet makkelijker voor je worden en waar wou je naartoe gaan? Ik ben 2 keer van huis weggelopen en om de 1 of andere manier hadden ze me weer gevonden dus het heeft denk ik geen nut. MAAR het avontuur dat je met weglopen meemaakt is het wel waard vind ik
Hoi!

Je haat alles wat er in je leven is gebeurd, en wilt je familie en ouders niet meer zien. Het moeilijke, of het hoopgevende in het leven is dat je niet weet wat er nog gaat komen. Er komen kansen aan op een gelukkig leven. Er komen kansen aan op het gebied van personen ontmoeten waar jij je wel fijn bij voelt.

Blijf hier niet alleen mee zitten. Je denkt aan weglopen, maar dat is geen goed idee. Het zal je verrassen hoe effectief de politie naar weggelopen jongeren op zoek gaat. Om je die hele procedure te besparen, kun je bv. je mentor om advies vragen. Die kan met jou de opties overlopen om het voor jou aangenamer te maken.

Groetjes
x
Hii, ik snap je wel, ik zou het liefst naar China emigreren en daar mn hele leven blijven, misschien werkt het. Maar zorg wel dat je geld hebt en dat je goed voor jezelf kan zorgen zodat je niet doodgaat.
Hey ik weer het is maar een idee hoor maar mischien dat je een ticket kopen en ergens gaan en niet terugkomen en als dat niet werkt kan je jezelf in een vrachtschip smokkelen naar weet ik veel waar
Of je gaat zelf uitvaren met een zeilboot er zijn er genoeg in seaport marina
Bedankt voor de antwoorden

Reageer