Skip to main content

hey,

 

ik was bijna een maand clean en nu heb ik het verpest. Ik ben heel boos en teleurgesteld in mezelf. 

Ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ik blijf maar denken dat ik nu een maand zou kunnen hebben. 

Hoi ik vid het heel naar voor je , maar stel je hebt dat nu een maand volgehouden en straks lukt het je anderhalve maand, dan heb je wel een soort overwinning op die drang. En het is zeker niet leuk maar misschien kun je het ook zo bekijken :blush:  en het is best erg dus je kan ook altijd met de kindertelefoon bellen !  Ik hoop dat dat je helpt :)

Grtz liefs Julian X


heyy @fuckingbroken

Wat vervelend dat je je weer hebt gesneden. In dit topic staan alternatieven voor zelfbeschadiging: 

Alternatieven zelfbeschadiging

Zoals Julian al zegt: nu heb je het een maand volgehouden en later 5 weken. :)

xx Eenmeisje004 


Hii,

Wat ontzettend naar voor je! Maar weet wel dat ik erg trots op je ben dat je het een maand hebt volgehouden. Misschien kun je nu een doel van anderhalve maand of zelfs twee maanden opstellen. Je hoeft zeker niet boos of teleurgesteld in jezelf te zijn, want beter dan je best kan je niet doen. Als het echt niet gaat kun je altijd de kindertelefoon bellen!

Heel veel sterkte gewenst!!

 

-Xx anoniem20005-

 

 


Reageer