Wat vinden jullie van mijn gedicht?

  • 13 January 2023
  • 35 reacties
  • 342 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 2
Badge

Wow prachtig gedicht, en 34 reacties dadelijk wordt je nog famous op het forum hahaha. Nee echt super mooi normaal ben ik niet zo van de gedichten maar ik werd echt emotioneel door deze. En over het nut van het leven gesproken, ik heb hier ook heel veel vragen over en heb er lang over nagedacht. Ik zat echt even in een dip laatste weken, maar kwam vanochtend een video tegen over positief nihilisme. Nihilisme is een beetje de gedachte "als toch niks uitmaakt uiteindelijk, waarom zou je dan iets doen?" En met positief nihilisme maakte ze hier van "als toch niks uitmaakt uiteindelijk, dan kan je net zo goed zo veel mogelijk plezier maken en je niet zo druk maken" dit raakte mij wel echt en heeft echt mijn mindset veranderd. De video was van "kurzgesacht" trouwens. Echt waard om m even op te zoeken. 

Heel veel succes met je gedichten en blijf vooral doen wat je leuk vind. Sterkte🍀🍀🍀

Reputatie 7
Badge +15

Hi ​​​@Iemand_met problemen 

ik hen tranwn in m‘n ogen… zo mooi! Recht uit ke hart geschreven, dat voel ik… heel veel suc6, en ookal zijn win geen “echte “ vreinden, hier mag je ales delen!! 
 

veel liefs meid, Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +1

Mooi, jij kan écht hoed schrijven we hebben een dichteres ip het forum jongens !!!?? !!!!!!!! 
 

qwert

🤭… ik ben sprakeloos, dit soort berichten… ze geven me een warm gevoel van binnen, dit soort berichten betekenen echt veel voor mij <3 dankjewel :)

Heel mooi en ontroerend. Ik ben ook blij dat je dat stemmetje hoorde. Ik hoop dat dat bij je blijft. Ik sluit me aan bij Mij niet gezien en Julian (heel lieve reactie jij bent een superlieve jongen).  Blijf je bij ons @Iemand_met problemen  en mooie gedichten maken?

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +15

Fijn, dat meisje uit jou klas….

 

lfs, je kan hier narturlijk ookn altijd terecht, wij begripen jou ook ( teminste ik wel…) 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Wow hier moet je echt wat mee gaan doen. Ga een gedichtenbundel schrijven!

Ik vind het heel rot voor je hoe je je voelt. Laat je gedichtjes lezen aan iemand die je vertrouwt. Praten is ook een goede optie. Dat helpt altijd. Dat ADHD gevoel herken ik heel erg. Je kan hier natuurlijk ook overal over praten. 

Een tip: ga door met gedichten schrijven, want je bent er echt goed in. Succes!

🤭 bedankt, dit soort berichten betekenen echt veel voor mij 🙂 ik wil best meer gedichten gaan maken maar weet niet zo goed waarover en heb de laatste tijd het best wel druk. Als iemand een goed idee heeft zeg het misschien maak ik dan wel een gedicht (misschien ook niet want zoals ik al zij heb het best wel druk) anyways bedankt voor dit bericht 😃 en laat het vooral weten als je een goed idee hebt!

Gedichten, moet he niet overnadenken! Schrijf ze op… denk er niet over na , ze “moeten” uit je hart komen! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Ik heb precies hetzelfde fijn om te weten dat ik niet de enige ben. :)

Hi, Uit je hart en je ziel ! Wat goed en lief en ik ben geraakt. Dankjewel voor je mooie gedichten !

Sjammetje xxxx

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt voor alle lieve reacties :) ben de laatste tijd er gefocust om te stoppen met sh dus ben gewoon niet zo veel online geweest ook komt mijn toetsweek er weer aan dus moet echt proberen optijd te gaan slapen. Sorry, dit houd in dat er de komende paar weken niet zo veel gedichten aan komen :/ anyways hoe gaat het? Als iemand wilt praten, ik ben der

Reputatie 4
Badge +1

Hoi iedereen, bedankt voor alle lieve reacties <3 ze betekenen veel voor me! Anyways hier heb ik weer een nieuw gedicht, waarschuwing hij is een beetje heftig

Dood

Ben ik bang voor de dood?

Nee, of misschien toch wel,

Al gaat het meestal snel.

Maar toch zou het me fijn lijken,

Om gewoon te kunnen toe kijken.

Het leven niet meer te hoeven lijden,

En het allemaal van me af te kunnen laten glijden.

 

Ik durf het niet,

Dat is de reden dat ik niet schiet.

Ik ben te bang,

En hou mezelf daardoor in bedwang.

Toch lukt dat maar voor een deel,

Niemand ziet het geheel.

 

Ik doe aan self-harm,

Maar meestal niet op mijn arm.

Niemand weet het,

Omdat ik het meestal doe in bed.

Ik ben er niet trots op,

Als ik probeer te stoppen is het een grote flop.

Elke keer stop en start ik weer,

Dat gebeurd elke keer als ik het probeer.

 

Ik ben moe,

En heb geen idee wat ik doe.

Ik lig uren in bed,

Jankend terwijl ik chat.

Met mensen die mij niet “echt” kennen,

Soms zou ik gewoon zo graag willen wegrennen.

Gewoon naar de middle of nowhere,

Dat lijkt me nou zo heerlijk.

Toch zou ik liever een echte vriend willen,

Om mijn pijn samen mee te kunnen killen.

Niet meer zo alleen zijn,

Ach dat lijkt me toch zo fijn.

Maar die heb ik niet,

En dat is een groot verdriet.

 

Niemand weet dit maar ik heb meerdere keren,

Geprobeerd mijn leven te blokkeren.

Ik wou springen,

Ik wou serieus mijn leven beëindigen.

Maar ik heb het niet gedaan.

Toen ik daar stond,

Helemaal alleen op de grond.

Moest ik denken aan familie en vrienden,

Hoe zij dit niet zouden mogen verdienen.

Een kleine stem achter in mijn hoofd zij,

Ga weg bij die reling anders is alles voorbij.

Dat kleine stemmetje heeft mijn leven gered,

En dat wil ik delen met het internet.

Ik ben bang voor de dood, en wat er komen gaat,

Toch is het iets waar ik niet over praat.

Ik ben nog steeds bezig met herstellen,

Maar als er wat is kan je me altijd bellen.

Ik sta altijd voor je klaar,

Zoals jij niet voor mij zou staan, want je vind me raar.

Soms wil ik dat ik wel had gesprongen,

Dat ik mezelf gewoon had gedwongen.

Ik vraag me af wat er dan was gebeurd,

En of mijn familie en vrienden dan hadden getreurd.

Mijn leven is nog niet voorbij,

Ik ben eindelijk vrij.

Reageer