Wat vind je kut aan een meisje zijn

  • 9 September 2021
  • 9 reacties
  • 322 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

heeey meiden, hier gwn ff een topic waar je alles kwijt kna wat je kut vindt aan een meisje zijn of slechte ervaring delen.

love you all <33


9 reacties

Ik vindt het soms vervelend als ik in me bikini rondwandel zomers dat altijd jongens mij nakijken ten eerste val ik niet op jongens en ten tweede jongens worden ook niet nagekeken door dames als ze in hun blote body lopen. Dat vindt ik soms best wel nadeel van meisje zijn dat je nooit je kunt kleden hoe je je zelf wil kleden omdat jongens je altijd nakijken

Reputatie 2
Badge +2

Ik vind het soms best lastig hoe meiden met elkaar omgaan. Ik heb altijd het gevoel dat ik moet uitkijken wat ik zeg, want anders word t zo doorgelult. Volgens mij hebben jongens dat minder.

Herkenbaar wat hier bovenstaat😅

Vind echt heel veel k*t eraan

Wat hier boven staat zijn goeie voorbeelden

Reputatie 3
Badge +3

Ey als jongen wou ik ff zeggen dat ik als jongen ook bang en niet alles durf te delen met mn vrienden omdat ik bang ben dat ze me daarmee belachelijk gaan maken bij een meisje om zelf leuk te doen(is namelijk al vaker gebeurt)

Het elke maand ongesteld  worden en daardoor heel veel buik en rug pijn heben 

Voor mij dan

 

Reputatie 5
Badge +4

Het elke maand ongesteld  worden en daardoor heel veel buik en rug pijn heben 

Voor mij dan

 

De pijn valt bij mij best mee maar inderdaad die periode van de maand,bah .

Reputatie 1
Badge +1

oke

1 - Ik bent trans dus ik zit eigenlijk gwn vast in een meisjeslichaam

2 - ongesteld zijn. en dan vooral als mensen zeggen dat mensen die ongesteld zijn aanstellen en geen pijn hebben

3 - bh's of binders in mijn geval.

Jongens die raar naar me kijken omdat ik me als een jongen gedraag/aankleed.

 Het draagen van een bh  en het heben van borsten die altijd je heelen outfit verpesten om dat het onderhand een heel gebergte is

 

Reageer