wat moet ik doen met zo’n vriendin?

  • 10 February 2021
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Heyy, 

ik zit nu in de eerste en toen heb ik een nieuwe vrienden groep gekregen! En ik was ook nog met 2 andere meisjes beste vriendinnen geworden zeg maar alleen eentje ik noem haar Manon daar ging ik vaker mee om dan met ik noem haar even Eva en ik dacht dus dat Manon Eva wel leuk vond maar dat was ook niet echt dus wij gingen vaker dingen met z’n tweeen doen maar nu met Corona valt het niet zo op. Alleen nu vraagt Eva steeds van heyyy wnnr kan je weer een x afs enz en ja ik heb daar gwn echt geen zin in dus ik heb tot nu toe elke x gezegd dat ik niet kan of niet mag ofz maar zo kan ik toch niet door blijven gaan?! Ik zou even proberen te beschrijven wrm ik haar niet meer mag: Ze praat alleeeeeen maar over haar ex, en ze gebruikt me ook om ervoor te zorgen of zei weet of hij hem nog leuk vind. Ze doet allemaal stoer van dat ze FK veel vrienden heeft enz maar zat had ze helemaal niet, ze begint altijd met Heyy slet of isg bitch of hz kut en ja kijk ik vind het niet erg ofz maar ja t isg beetje irritant. En ja idk ik voel me gwn ongemakkelijk bij haar denk ik. Dus ja kan iemand me helpen?!!!!


3 reacties

Hey! Ik zit zelf inmiddels al in de 5e klas en heb ook zo iets soortgelijks meegemaakt, je kan het beste een oprecht eerlijk berichtje naar haar sturen of nog beter zelfs het in het echt aan Eva vertellen hoe je over haar voelt en zeggen dat je het soms ongemakkelijk vind dat ze zo tegen je praat en dat je voelt alsof het niet zo lekker loopt tussen jullie. Hopen dat ze met begrip reageert en probeer het “uit te praten” en tot een oplossing voor jullie beide te komen.

 

groetjes!!

Reputatie 1
Badge +2

dankjewel ik ga het zeker proberen!

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

ik sluit mij aan bij de reactie van @lostinmythoughts . Het is altijd beter om gewoon eerlijk te zijn. Daar kan zij ook nog van leren. En misschien past zij haat gedrag ook nog wel aan en vindt jij het wel leuk om met haar af te spreken. En zoniet hoeft dat natuurlijk ook niet.

Reageer