Vraag

Wat moet ik doen?

  • 24 March 2024
  • 31 reacties
  • 288 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Hey allemaal,

Ik ben ff niet online geweest door drukte.

De vriend waar ik dacht een oogje op gehad te hebben is dan jarig. (ik heb nooit veel vrienden gehad en ik was gewoon weer blij dat ik weer een vriend had)

Zie deze topic:

 

Nou hij is dus jarig, maar gisteren kreeg m'n moeder een bericht dat hij niet wist of hij mij wou uit nodigen.

Er stond in dat hij het niet wist omdat ik misselijk was van de drukte op m'n moeders feestje. (hij en z'n moeder waren uitgenodigt)

Alleen ben ik bang dat hij zijn ouders heeft verteld dat ik hem over mijn gevoelens heb verteld. (wat nu blijkt dat het anders zit)

Ik heb hem namelijk nog niet verteld dat ik hem toch niet leuk vind.

 

Iemand tips hoe ik dit moet aangeven?

Hij is zaterdag jarig.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Het is in de middag omdat hij in de ochtend naar voetbal moet.


31 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heeft asjeblieft iemand tips?

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Wees Jezelf Bij Noah 

je zit in een lastige situatie ja! ik zou gw zeggen dat je graag op zijn feestje wil komen en dat je nu anders met je gedahctens zit, dat je niet meer op hem bent!

het is miss lastig om te zeggen, maar verder weet ik ook niks

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

 

Ps: suc6

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Kingboy 

Ik heb al gezegd dat ik kom,

Alleen wil ik gewoon weten of hij het niet tegen zijn ouders heeft gezegd.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +10

Straks is het zover!

Ik laat weten hoe het is gegaan;)

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. (Ik geef hem een chocoladereep en een cadeaubon)

Reputatie 7
Badge +10

Zo is het gegaan:

 

Ik ging naar binnen en daar kreeg ik een stukje chocoladetaart.

Na een half uurtje ofzo kwam zijn neef binnen.

Toen gingen we borrelen en ging ik naar huis.

Het was dus niet zo speciaal.

Ik vertel het hem later wel.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Fijn dat het op zich wel goed is gegaan! Vond je het wel leuk en gezellig?

Groetjess! :)

Reputatie 7
Badge +10

Ja hoor,

Maar de spanning woelde wel door m'n lijf.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Ja snap ik.. Maar je hebt het wel gedaan dus dat is ook weer een hele stap voor je!👍

Reputatie 7
Badge +10

Hey @ItsJustMe 

Heb jij miss tips hoe ik dat kan aanpakken??

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Tips over hoe je hem kan vertellen dat je toch niet verliefd op hem bent bedoel je?

Ik zou denk ik hetzelfde zeggen als wat @Kingboy ook zegt. Ik zou wel gewoon eerlijk tegen hem zijn over je gevoelens want anders blijf je er mee zitten en hoe langer je ermee wacht om eerlijk te zijn hoe moeilijker het wordt om het te vertellen. Als je het eng vindt om het irl te zeggen kan je hem ook altijd een appje ofzo sturen waarin je uitlegt dat je toch denkt dat je geen gevoelens voor hem hebt, maar wel vrienden wilt blijven. Je kan het misschien ook nog met je ouders bespreken misschien hebben die ook nog goede tips voor je?

Groetjess :)

Reputatie 7
Badge +10

Hey @ItsJustMe 

Ik denk dat ik dit ga zeggen:

 

Hey *(naam van vriend)*

Ik wil graag zeggen dat ik nooit echt een goede vriend of een relatie heb gehad. Dat is dus voor mij een onbekend gebied. Ik heb nog is nagedacht en ik denk toch niet dat ik je leuk vind. Het was gewoon ontzettend fijn dat ik eindelijk weer een vriend had die me accepteerd met hoe ik ben. Ik zou het dus fijn vinden om gewoon vrienden te blijven.

 

Is dit goed? Misschien het aanpassen?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah,

 

misschien één klein dingetje erbij zetten…zodat hij je niet per ongeluk verkeerd begrijpt

ik denk toch niet dat ik je leuk vind. Het was gewoon ontzettend fijn dat ik eindelijk weer een vriend had die me accepteerd met hoe ik ben. Ik zou het dus fijn vinden om gewoon vrienden te blijven.

 

bijvoorbeeld ‘veranderen’ naar:

ik denk toch niet dat ik je leuk vind, ik bedoel dan niet leuk als in ‘verliefd op jou’ zijn, maar wel leuk, heel leuk als goede vriend. Het was gewoon ontzettend fijn dat ik eindelijk weer een vriend had die me accepteerd met hoe ik ben. Ik zou het dus fijn vinden om gewoon vrienden te blijven.

 

Lijkt het je wat? Je kunt het dikgedrukte stukje natuurlijk ook met je eigen woorden zeggen, maar ik denk dat je ‘niet leuk’ beter een beetje extra uitlegt. Snap je?

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +5

Ben het helemaal eens met @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer!👍

Groetjess :)

Reputatie 7
Badge +10

Ik zal er over na denken!

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Wees Jezelf Bij Noah!

Weet je al wat je gaat doen en of je hem wat gaat sturen?

Liefs van mij :)

Reputatie 7
Badge +10

Hey @ItsJustMe 

Ik ga waarschijnlijk gewoon dit vertellen:

 

Hey *(naam van vriend)*

Ik wil graag zeggen dat ik nooit echt een goede vriend of een relatie heb gehad. Dat is dus voor mij een onbekend gebied. Ik heb nog is nagedacht en ik denk dat ik je leuk vind als vriend, een hele goede vriend. Het was gewoon ontzettend fijn dat ik eindelijk weer een vriend had die me accepteerd met hoe ik ben. Ik zou het dus fijn vinden om gewoon vrienden te blijven.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. (Ik heb hem aangepast met wat @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer zei)

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah 

ik vind wat jij bedacht hebt wel beter klinken als wat @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer bedacht had 😂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 😉

Reputatie 7
Badge +10

HEY,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer je kunt je gebruikersnaam altijd aanpassen!

Hier de link:

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. ik wil gewoon dat iedereen zichzelf is bij mij.

Hier de link:

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik denk dat ik de brief misschien volgende maand ofzo geef.

Ik ga nu slapen 😘

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Lijkt mij een prima berichtje om hem te sturen! Neem er vooral de tijd voor en verstuur het als je denk dat je er klaar voor bent!👍

Lekker slapen en groetjesss van mij :)

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah ,

 

ik vind mijn gebruikersnaam wel leuk hoor, dus die ga ik zo laten.

 

Wat is bedoelde te zeggen in mijn vorige reactie is dat ik het stukje tekst over dat je die vriend leuk vind als hele goede vriend beter vind dan het stukje wat ik had geschreven.  Je ziet dus dat je het altijd het beste in je eigen woorden kunt vertellen.

Goed gedaan. Ik denk dat hij het wel mooi zal vinden als jij dat zo zegt.

 

Slaap lekker voor nu en ik voel me sws wel op mijn gemak bij jou hoor 😉

Dat doe je goed.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Reputatie 7
Badge +10

Hey @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Ik kan het bericht ook naar hem appen.

Is dat een goed idee?

Want ik denk dat ik ga stotteren als ik het ga zeggen.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +10

Misschien is dit een optie?

 

Hey *(naam van vriend)*

Ik vond het feestje heel gezellig. Hopelijk vond jij dat ook!

Ik wil graag zeggen dat ik nooit echt een goede vriend of een relatie heb gehad. Dat is dus voor mij een onbekend gebied. Ik heb nog is nagedacht en ik denk dat ik je leuk vind als vriend, een hele goede vriend. Het was gewoon ontzettend fijn dat ik eindelijk weer een vriend had die me accepteerd met hoe ik ben. Ik zou het dus fijn vinden om gewoon vrienden te blijven. Heb je misschien zin om af te spreken? Dan kunnen we ff bijkletsen. Groetjes *(mijn naam)*

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ​​​​moet ik het nog aanpassen?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 7
Badge +10

Wat ik trouwens nog niet heb verteld is dat op het feestje zei z'n neefje (even oud als mij) aftrekbewegingen ging maken. Moet ik dit zeggen? (Ik vond het een beetje raar)

Mijn vriend en z'n broertje hadden het niet gezien. (Dat broertje is ook even oud als ik)

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah,

 

ik vind die laatste versie waarbij je begint met

‘Ik vond het feestje heel gezellig. Hopelijk vond jij dat ook!’

en waar je eindigt met

‘Heb je misschien zin om af te spreken? Dan kunnen we ff bijkletsen’

echt super, maar het gaat er natuurlijk om waar jij zelf het beste gevoel bij hebt.

 

Als je het zelf fijner lijkt om het te appen omdat je 'bang’ bent dat je miss gaat stotteren, dan zou ik hem appen maar je kunt ook alles in een brief(je)  schrijven en die meenemen als je het liever tegen hem wilt vertellen. Als je dan toch stottert of er op het laatst geen goed gevoel bij hebt om het te zeggen, dan kun je altijd nog dat briefje geven. Dan kan hij precies lezen wat jij hem wil vertellen.

Kan allebei.

Volg je gevoel en doe wat op dat moment goed voelt.

Succes.

 

Ik denk niet dat je het hoeft vertellen dat zijn neefje die aftrekbewegingen maakte.

Je hoeft niet overal op te reageren. Soms doen jongens wel eens van die 'rare’ of ‘aparte’ dingen en weten ze later zelf amper dat ze dat gedaan hebben.

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reageer