Vraag

Wat moet ik doen

  • 30 May 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik heb effe een vraagje ik wordt zo moe van mezelf ik doe bijna niets behalve dan altijd voor mensen opkomen en zo maar ja. Ik wordt gek ik ben mezelf niet de echte ik zit ergens in mij opgesloten ik weet niet hoe ik er voor zorg dat ik mezelf weer ben ik draag altijd een masker van cool en vrolijk maar ik wordt daar zo moe van en het masker afzetten durf ik ook niet ik wordt zo moe van mezelf soms dan denk ik wat als ik gewoon van een flat afspring dan krijg ik misschien rust en hoef ik niet altijd te vechten ik wordt zo moe ik denk soms dat ik maar beter dood kan zijn wat kan ik doen om mezelf weer te vinden? Iemand tips???


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@Jennie 

Wat een rot situatie :(.. Super goed dat je jouw situatie op het forum deelt en om tips vraagt om jezelf weer terug te vinden! Je kunt ook De Kindertelefoon elke dag bellen van 11:00 tot 21.00 uur (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Sterkte! 

 

Groetjes, 

Laura | De Kindertelefoon

 

Reputatie 2
Badge

Hoi!

Herkenbaar, het gedeelte van een masker dragen. Probeer voor jezelf eens uit te zoeken wat en wie er onder dat masker schuilt. Wat wil je uitstralen? Wat gaat er door je heen? Praat met iemand die je hierbij kan helpen. Ten eerste misschien je ouders, maar een professional kan ik zeker aanraden! 

Als je het voor jezelf op een rijtje kan zetten en hulp inschakelt dan is het op te lossen! Echt waar! Ook al denk je nu misschien van niet. 

Ik hoop dat dit helpt en dat je je snel beter zult voelen!

Groetjes!

Reageer