Vraag

Wat moet ik doen?

  • 7 March 2022
  • 8 reacties
  • 79 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 2 reacties

Hoi, ik zit in een situatie waarbij ik geen flauw idee heb wat ik moet doen. Ik zit met een meisje in de klas, ze is/was een van mijn beste vrienden. We hebben een paar keer afgesproken. Een keer toen we gingen afspreken hadden we gezoend, en elke keer daarna dat we gingen afspreken deden we het weer. Ik ben ook dan blij en gelukkig, als we dat doen en als ik dan met haar op bed lig. Zoals ik al zij zitten we bij elkaar in de klas, daardoor vind ik dit ingewikkeld. Soms heb ik het gevoel dat zij iets met mij wilt, en soms is dat gevoel compleet weg. 
Als ik dan iets fout doe denk ik dat ik haar kwijt ben. Ik vind het niet fijn in wat voor een situatie ik zit. Ik wil graag doorgaan met wat we doen, maar allen als we een relatie hebben. Als zij dat niet wilt, wil ik acuut stoppen met dit gebeuren. 
 

(Misschien van de meiden van 14 jr, hebben jullie enig idee wat zij zo kunnen willen, en wat ik dan zou kunnen doen?)


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ben geen meid maar wel 14.

Aangezien jullie al hebben gezoend al zo, is het waarschijnlijk geen probleem om met haar erover te praten. 
Misschien kan je haar appen, bellen, afspreken? Jullie zijn/waren beste vriendinnen, dit komt vast wel goed. 

Je kan ook met de Kindertelefoon bellen, die zijn ouder dan ons en hebben vaak goed advies, als je twijfelt aan hen advies, kan je weer terug komen. 

Dus: praat erover, vraag wat zij denkt en zoek hulp zo nodig !! 

Veel succes en groetjes,
Sano07

Ik ben 14 en een meisje maar ik weet het ook niet.  Ik zou het gewoon vragen, zo van wat zie je tussen ons?

Ik zoen niet zomaar met iemand. Sterker nog ik hoor heel vaak van jongens dat ik moeilijk ben.  Dus misschien ben ik ook niet de goede persoon voor advies. 

Ik ben een meisje en 14

Ik zoen ook niet zomaar met iemand

Degene moet speciaal zijn 

Ik ben nu verliefd op iemand die het verdient 

Die aardig is en lief 

Kijk of zij vaak glimlach maar jou

Ja ???

Dan is zij echt verliefd op je 

Nee ??

Kijk eens goed wie weet vind je een glimlach

 

Zelle

Badge

Het is niet dat ik zomaar met iemand zoen, en ze is in mijn ogen speciaal. Als we naar elkaar kijken lachen we ook. Ik wil gewoon niet dat als ik vraag of er iets tussen ons gebeurd (of of zij iets wilt), en zij zegt nee, dat onze vriendschap wordt verpest. 

Reputatie 7
Badge +7

Heb je zelf gevoelens voor haar? Laten we daar eerst mee beginnen

Het is niet dat ik zomaar met iemand zoen, en ze is in mijn ogen speciaal. Als we naar elkaar kijken lachen we ook. Ik wil gewoon niet dat als ik vraag of er iets tussen ons gebeurd (of of zij iets wilt), en zij zegt nee, dat onze vriendschap wordt verpest. 

Ik wil ook echt niet zeggen dat je zomaar zoent hoor.  Ik wilde alleen zeggen dat ik dat niet doe dus dat voor mij zoenen betekent dat ik een relatie wil.  Ik denk dat je ook gewoon kan zeggen dat je je zorgen maakt om de vriendschap. Maar eigenijk is die vriendschap al verandert toen jullie gingen zoenen en de onzekerheid is ook niet goed voor vriendschap. 

Ik denk dat Mimo gelijk heeft. De vriendschap is nu waarschijnlijk al anders dan het was en door dingeb te verzwijgen, wordt het waarschijnlijk alleen nog maar gekker. Als je haar eerlijk verteld hoe je je voelt, kan ze je dat nooit kwalijk nemen. En het kan zijn dat het even ongemakkelijk wordt, maar waarschijnlijk zal ze uiteindelijk je eerlijkheid waarderen. En zoenen met een van je beste vrienden doe je meestal niet zomaar, dan zijn er vaak wel gevoelens in het spel. 
Succes met alles, maar heb het ook vooral leuk en probeer je niet al te druk te maken over wat ze van jou vindt.

xx een meisje van 17

Badge

Bij mij tenminste zijn er zeker gevoelens. Ik ga het denk ik op een goed moment vertellen. Heel erg bedankt jongens/meiden.  Echt bedankt!

Reageer