Vraag

wat is jullie grootste angst

  • 14 February 2022
  • 31 reacties
  • 375 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat is jullie grootste angst

 

Zelf ben ik bang voor vrachtwagens en voor vuurwerk

 

Vrachtwagens is gekomen omdat toen ik 7 was onbezorgd lag te zonnen op het midden van de weg tot er een vrachtwagen wel mij zag maar niet mijn bril en knuffel en dus over heen reed ik heb nog gewoon angst van. 

 

En vuurwerk is gekomen omdat ik buiten stond met zo oogpleister op me oog en er stuk vuurwerk tegen aankwam gillen en huilen toen en daar door nog steeds vuurwerk angst


31 reacties

Hallo TessaV :)

Mijn grootste angst is het Coronavirus.

-TheMightySlayer <3

Hallo TessaV :)

Mijn grootste angst is het Coronavirus.

-TheMightySlayer <3

Dat van mij ook wel een beetje maar niet zoveel

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb verschrikkelijke hoogtevrees en ik ben bang voor het donker. 

Ik ben ook een beetje bang voor vuurwerk, heb 2 incidenten ermee gehad, gelukkig zelf niet het slachtoffer,

Groetjes, Sano07

Hey

Mijn grootste angst is afscheid

Ik haat verhuizen

 

Zelle

Mijn grote angst is hoogtes,  bijvoorbeeld para springen uit een vliegtuigje of zo'n glazen vloer waar je  de diepte in kijkt, brrrrrr ;)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb er ook wel 1 en dat is verdrinken . Ik vind het best eng om lang onder water te zijn en niet zeker te weten of je weer weg kunt. Dat is 1 van de weinige waterdingen die ik zwaar vind bijv. met kanoën dat je om kunt slaan en dan weer overeind komen. Ik kan het wel maar elke keer als ik dat moet bonst het in mijn hoofd. een andere angst word al veel minder dankzij dit forum en speciaal en paar lieve mensen zoals @wilhelmavemela  en @Ellen en eenmeisje004 en Nolaf  nog meer en dat was schaamte voor de groep. heb ik intussen echt serieus al veel minder last van :D:sunglasses:

Grtz en liefs Julian XXX

Reputatie 5
Badge +4

Dat mensen mij niet aardig vinden, gym en voor groot publiek praten

Reputatie 7
Badge +19

Dat ik mijn dromen niet zal halen en dat ik mezelf niet zou mogen zijn

Reputatie 5
Badge +1

Dat mensen mij niet aardig vinden, gym en voor groot publiek praten

Ik heb ook een hekel aan gym :( 

Veel succes 

Reputatie 7
Badge +17

Dat mensen mij niet aardig vinden, gym en voor groot publiek praten

Ik heb ook een hekel aan gym :( 

Veel succes 

Ik ook 😄  echt wel 

grtz liefs Julian X

Reputatie 2
Badge

Mijn grootste angst is om te falen. Ik wil niet falen op school, ik wil niet falen voor mijn vrienden. Het is erg irritant, maar dat zijn alle angsten I guess 

 

Iedereen schrijft z’n naam onderaan dus, groetjes van Sasha:)

Reputatie 3
Badge

Mijn grootste angst zijn coronatesten van de gdg. Het doet veel pijn en je hebt het niet zelf in de hand. Ook duwen ze door op het moment dat het niet meer gaat. Ik trek telkens terug maar dat moet van mezelf…

 

iemand tips?

 

xx julia

Je kan tegen degene die de test afneemt van te voren zeggen dat je er bang voor bent en het niet fijn vind. Misschien houden ze er dan rekening mee..?

 

quote verwijderd Kindertelefoon

Hoi. Mijn grootste angst is nu natuurlijk oorlog, en ik heb veel moeite met mensen die kwaad zijn of boos reageren. En ook ben ik soms bang voor hoogtes.

Sanny xxxxx

Mijn grootste angst is hoogte en poppenhuis.

Reputatie 7
Badge +19

Mijn andere grootste angst is dat ik nog meer mensen van het forum kwijt raak

Reputatie 4
Badge +1

Donker

ik kan daar echt niet tegen. Ik ben vooral bang voor wat er zich in het donker schuilhoud enzo. Van die urban legends.

 

als voorbeeld: the rake, owlman, moordenaars, kidnappers, klopgeesten

 

en ik ben 16. Dus ik Flip helemaal 

Reputatie 4
Badge +2

Hey, 

mij ben zegmaar best wel erg bang voor de oorlog in Oekraïne nu, ik heb ook nu wat geld gedoneerd en daardoor voel ik me wat beter maar nog best wel angstig

Hey,

Ik ben best wel bang voor brand/vuur en 's nachts voor inbrekers

~Ikke13

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Verdrinken had k al genoemd, voor schut gaan voor heel veel mensen is ook een ding en de oorlog ben ik ook wel bang voor.  Denk er veel aan

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 3
Badge

Hoi @Ikke13 ik herken mezelf heel erg in wat jij ook hebt. Ik probeer er over te praten met bijv me opa en oma, neven en nichten, ouders en ooms en tante’s. Het helpt echt 

try it xx julia

Reputatie 3
Badge +2

waar ik bang voor ben is mensen vooral jongen die hebben een soort van deadstare altijd naar mij en ik ben bang dat ik weer want doms doe

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben bang voor vliegtuigen want die geluiden- Ik denk steeds: " JA JA ( name ) HET VLIEGTUIG GAAT NEERSTORTEN!!! "  en im ben ook bang voor mensen. Niet zo dat ik beng ben voor de mens maar- het is moeilijk uit Le leggen dus ik zeg het zo: als iemand mij niet leuk vind of mij haat.

:( 

Xx een hulpvol meisje 

P.s! Check mijn forum ! K heb hulp nodig 

Ik ben bang voor verliezen Zoals : verliezen van vrienden of familie 

Reputatie 7
Badge +7

Knuffels en poppen. Maar meer voor knuffels. Het klinkt stom, ik weet het, maar ik vrees dat ik ze spot bewegen. Het komt doordat ik ooit als kind (jaar of 10) bij een meisje speelde, we waren op haar bed filmpjes aan het kijken van knuffels en poppen die “bezeten” zouden zijn omdat ze bewogen. Het was een complicatie en om elk filmpje lachte we om hoe nep het was, tot er 1 filmpje kwam van een pop die flink te keer ging, ik vond het dood eng, zo eng dat ik stiekem weg keek. Ik heb dat meisje nooit verteld dat ik het eng vond. Hierdoor ben ik dus bang voor de meeste knuffels en poppen. En hier komt het gekste: sinds mijn geboorte heb ik zelf een knuffel, nog slaap ik er elke nacht mee. En ja; ook die knuffel vind ik soms eng. Zo laat ik hem nooit liggen maar pak ik hem altijd zo snel mogelijk als ie ergens ligt omdat ik geloof dat hij niet beweegt als ik hem vast hou, maar wel als hij alleen ligt. Ik ben er dus een soort van gehecht aan, maar onlangs dat ik hem soms eng vind, durf ik hem niet weg te doen. Ik heb ook vaak nachtmerries over knuffels en poppen.

Reageer