Vraag

Wat denken jullie dat God vindt

  • 2 October 2016
  • 21 reacties
  • 479 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Dit is echt superraar en heel dom maar ik zit ergens best wel mee en ik weet niet of t al eens gezegd heb maar ik wilde toch even om hulp vragen.
Ik weet niet of ik op jongens of op meisjes val, ik weet wel dat ik bang ben om op meisjes te vallen.
Heel vaak zeggen meiden van mijn leeftijd: oh wat een hotte jongen maar ik snap dat niet echt ofzo. Maar k heb dat ook niet bij een meisje. Ik word niet blij van een sixpack maar ook niet vam borsten (de enige reden dat ik ernaar kijk is om ze te vergelijken met de mijne,is dat raar?) en ik heb wel een vriendje gehad maar ik ben eigenlijk nog nooit heel lang extreem verleifs geweest, niet op een jongen niet op een meisje. Wel vind ik de meeste meisjes veel aardiger dan jongens, en sommige kan ik veel meer aan kwijt dan aan andere, en is het normaal dat je je bij het ene meisje anders, comfortabeler voelt dan bij het andere? Maar het is denk niet zo dat ik ze dan echt leuk vind,ik weet eigenlijk niet zo goed wat er onder "leuk vinden" valt.

Maar er is een ding. Als ik lesbisch ben, is God dan boos? Mag ik dan niet naar de hemel? Want, ervan uitgaande dat Hij bestaat, als dat zo is, zou ik dat vreselijk vinden. Wat moet ik dan doen om het te stoppen of om vergiffenis te krijgen?
Pleaase iemand help me,
Xxjes Lies123

21 reacties

Je zou ook aseksueel kunnen zijn.

God zijn liefde is eindeloos en Hij is zeker niet boos op jou. Vergefenis kun je altijd aan Hem vragen door te bidden, je kunt alles tegen Hem zeggen, dit hoeft niet op een deftige manier maar hoe jij het fijn vind.
- Op die vraag is god dan boos dat denk ik niet want als er een god is of was zou die willen dat je jezelf bent! Maakt het uit of je op een jongen of meisje valt? Het gaat erom dat jij jij bent… Ga maar gewoon je leven leiden en laat degene wie het ook is komen.. je kan niet. Een hetero kan ook trouwens niet houden van sixpacks. En dat je je borsten vergelijkt valt best mee ik bedoel veel mensen kijken het valt gewoon een beetje op. Je kan pas weten of je Bi,Les, hetero, bent als je echt verliefd bent.. laat het rusten en ga door met je leven het komt wel! gr maai
@FANDOMSAREFOREVER
Aseksualiteit is een term die gebruikt wordt om mensen aan te duiden die niet seksueel actief zijn, maar veel juister is het om te spreken over een gebrek aan seksuele aantrekking.

De verlangens en lusten die normaal opgewekt worden als mensen worden blootgesteld aan seksuele prikkels worden door aseksuelen niet herkend. Aseksuelen hebben met andere woorden geen interesse in seks. Sommige aseksuelen zijn echter wel in staat om verliefd te worden of om liefde te voelen voor iemand anders. Deze subgroep wordt ook wel romantisch aseksueel genoemd (versus aromantisch aseksueel). Ze stuiten vaak op onbegrip. Het kan voor hen lastig zijn om een intieme relatie aan te gaan met iemand die wel seksuele behoeften heeft. ( ff een uitleg wat Asexueel is ens)
Eey,

Natuurlijk is God niet boos op hoe jij bent. Hij heeft je zelf gemaakt, dusja.

Het is niet raar, maar ook niet zoals God mensen gemaakt heeft. God maakte en vrouwen; om elkaar te helpen, omdat ze elkaar aanvullen en om zich voort te planten :)

Je kunt wel tegen God zeggen dat je ervan baalt dat je zo bent!
Waarvan wil je precies vergeving krijgen?


Xx
Kikker
Hey,
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik weet niet zeker of ik op jongens of meisjes val. Ik vind eigenlijk nooit iemand echt leuk en ik word ook niet blij van sixpacks of borsten .
Het is heel normaal om je bij het ene meisje comfortabeler te voelen dan bij de ander, hoor, dat heeft iedereen.
En natuurlijk is God niet boos om je! Hij houdt van iedereen, en het maakt niet uit of je op jongens of meisjes valt. Soms vraag ik Hem op dit onderwerp om hulp, misschien kan jij dat ook doen.
Groetjes Yeti
@kikker Ik zou dan vergiffenis willen krijgen voor als ik lesbisch ben en sws als ik aan verkering of dingen met meisjes denk (niet dat ik echt dingen met meisjes zou willen doen maar dat geldt ook nog voor jongens, daar denk ik wel aan heeel soms maar ik wil t niet echt doen)

@yeti dat doe ik idd ook heel vaak. Ik vind het alleen heel moeilijk dat God zijn antwoorden niet zijn zoals mensen elkaar antwoorden, als je snapt wat ik bedoel.
Oké, je bedoelt vergeving voor je gedachten.
Natuurlijk wil God het vergeven.

In welke God geloof je?
Gewoon God, er is er toch maar een?
(het probleem is dat ik niet eens zeker weet of Hij bestaat, daar zal Hij toch wel heel boos over zijn!) Ohja ik bespreek bijna alles met mn moeder, maar toen ik dit zei zei ze: nou als dat zo is dan zou ik die God maar gauw aan de kan zetten. Dat laat zien dat ze dus niet heel erg gelovig is en ik denk dat ze me niet begrijpt als ik dit denk. (of ze is het wel want ze is wel degene die ons meeneemt naar de kerk)
god vergeeft je wel maak je geen zorgen iedereen is wie die is
Klopt, ik ben ook van mening dat er maar 1 is.

Onderzoek dan of hij wel echt bestaat en wie hij is, dan zal Hij zichzelf bevestigen.

Jammer dat je moeder zelf niet echt gelooft.
@kikker hoe kan je dat onderzoeken?
Door het Woord te lezen en God te bidden of hij je duidelijk wil maken wat hij ermee bedoelt.
@Kikker goed bezig xx, Gr maii
@kikker dankjewel! Ik lees al de tienerbijbel.
Hoe logisch is het dat er een vliegende man weetikveel Dinges in de lucht zweeft maak je geen zorgen er is geen hemel of hell je gaat nergens heen als je dood bent dan ben je gewoon weg geloven ontstaan vanzelf bij intelligentie dat was handig maar nu hmmmm als je erg gelovig bent zul je me niet geloven maar het spijt me dat god ding heeft nog nooit iets gedaan waar wij wat aan hebben gehad
@ongewooniemand dat was toch nier nodig?! Het is helemaal niet leuk dat je dat zo respectloos zegt..
( Atheïst VS Gelovige hier boven 😛 )

Dus.......
Wat jij nu voor probleem hebt......
Hebben vele streng gelovigen en moslims ook al een keer meegemaakt
Tis ook niet de eerste keer dat ik dit soort topic zie zeg maar.......

Er is ook nog een seksualiteit dat je op niemand valt.... Dus dat kan je ook nog zijn
Btw zolang je niet aangetrokken tot meisjes bent/als je niet op meisjes valt dan ben je biet lesbisch
Maar stel nou dat je wel lesbisch zou zijn......
Dan zou je niet naar de hell gaan
Ieder heeft ze eigen opvattingen over het geloof, over god over wat waar en niet waar is (die discussie ga ik nu trouwens niet voeren)
Maar God die gaat geen mensen naar Hell sturen
God zou willen dat je jezelf bent en dat je gelukkig leeft
Het is aan jou op de wereld die hij maakte om wat van j leven te maken en gelukkig te worden, je mag zelf weten hoe........
God oordeelt niet;)
(PS ik ben niet zo gelovig als jij dus misschien heb jij hier een andere mening over)
@Angovis thanks voor zo'n positieve reactie ook al ben je niet gelovig!!
hoi (:
Het is normaal in de puberteit dat je daar aan twijfelt! je moet jezelf nog een beetje ontdekken. Gewoon afwachten! je kan ook bisexueel zijn! maar maak je geen zorgen
xx
Badge
Ik denk dat je het zal moeten afwachten. Bid en vraag of God je wilt helpen de juiste keuze te maken. Er staat duidelijk in de bijbel dat sex tussen man en man of vrouw en vrouw een gruwel voor God is. Hij heeft immers sex gemaakt voor man en vrouw. Maar als je op meiden valt zal God nogsteeds van je houden. Hij heeft grenzeloze liefde voor ons. En Hij heeft een plan met je dus bid of Hij dat plan wil laten zien! En natuurlijk is het niet raar dat je je meer op je gemak voelt bij meiden. Mensen met hetzelfde geslacht begrijpen je vaak beter. En je borsten vergelijken met die van een ander is normaal, dat doen we allemaal als meiden haha 🙂
Eey,

Natuurlijk is God niet boos op hoe jij bent. Hij heeft je zelf gemaakt, dusja.
Het is niet raar, maar ook niet zoals God mensen gemaakt heeft. God maakte en vrouwen; om elkaar te helpen, omdat ze elkaar aanvullen en om zich voort te planten :)

Je kunt wel tegen God zeggen dat je ervan baalt dat je zo bent!
Waarvan wil je precies vergeving krijgen?


Xx
Kikker

true

Reageer