Skip to main content

was weggelopen van huis, weet niet meer wat ik moet doen

• July 7, 2025
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4

heyy 

het gaat echt niet goed ik ben gister weg gelopen van huis ik moest om 21:00 thuis zijn omdat ik ging afspreken maar ik was pas om 01:00 thuis en ik heb tot kwart voor 12 geen contact gehat met iemand waarom deed ik dit waarom kan ik niet gwn normaal doen ik maak iedereen bezorgt me broer ging mij zoeken met een vriend van hem en toen hat hij geken hoe laat de laatste trein ging en toen gingen ze daar op wacht en toen hoor de ze het fluitje van de trein en toen zij hij tegen zijn vriend van als ik nou maar geen toeter hoor en me ouders zijn nu heel boos op me en ik mag de hele week niet weg en ja ze vertrouwen me niet meer ik word gek hier ik wil hier niet meerwonen ik weet niet of ze me boodschap snapen maar ik ben 2x weggelopen en ik heb het ook een paar keer gezecht de eerste keer dat ik was weggelopen was ik echt lopent en hat ik 5 km gelopen nu was ik met de fiets en ik woon in overijssel en ik ben belant in drenthe en ik was zoo bang ik wist niet waar ik was en ik belde wel met 113 allen ik was heelde tijd aan het huilen ik weet niet meer war ik moet doen 

groetjes cato<3

6 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+5

Hoi lieve Cato.db,

Wat knap dat jij dit durft te delen. Weet je ook hoe het komt dat je weg wil lopen? Heel goed dat je met 113 belt. Ook chatten of bellen met de Kindertelefoon kan helpen!

Veel liefs

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • July 8, 2025

Hey! Ach  lieverd wat zwaar en heftig! Dat vind ik echt. Ik denk dat je in elk geval een goed gesprek zou moeten hebben met thuis. En ook hulp bij je struggles. Misschien kun je eerst de Kindertelefoon eens bellen voor een deskundig advies want zij weten hoe je geholpen kunt worden.  https://www.kindertelefoon.nl/bellen  echt doe dat eens want dat mag en je verdient steun. Kun je op school iemand vertrouwen om dit te vertellen? Een lieve docent of een vertrouwenspersoon?. Ik hoop echt dat je hulp kunt krijgen, begin eens met een gesprek met de Kindertelefoon! Veel sterkte! Liefs, Tover xxx

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 8, 2025

heyy ​@nieuwschierig_aapje 

ik word gek in en en daarom wil ik daar weg 113 is wel fijn om mee te bellen maar het aller fijnst om mee te praten is toch we echt de kindertelefoon

groetjes cato<3

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 8, 2025

heyy ​@Tover01 

ik kan niet praten thuis ik klap voorledig dicht en ik heb al therapie maar het helpt niet echt en ja hulp zoeken vind ik moelijk en ik praat wel met de kindertelefoon en das wel heel fijn maar ja in het echt is het gewoon veel moelijker dus ja ik kan niet zo goed praten

ik vond je berichtje trouwens echt heel lief!<3

groetjes cato<3

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • July 9, 2025

Hey ​@Cato.db  graag gedaan hoor en ik hoop dat het goed komt en als je wilt en het helpt dan schrijf je hier gewoon alles van je af of belt vaker met de Kindertelefoon 😊. Nogmaals veel sterkte!! 😘 Liefs, Tover xxx

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

heyy lieve ​@Tover01 

ik ga denk ik wel vaker wat op het forum zetten <3

groetjes cato<3