Vraag
Waarom moet ik me zo voelen
Wat is er met me? Help me asjeblieft, ik heb ern prachtig leven, echt, niks om over te klagen. Toch, ondanks mijn fijne leven voel ik me zwaar klote. Toch, ondanks mijn fijne leven kan ik niet genieten van leuke dingen. Toch, ondanks mijn fijne leven voelt het alsof ik niks heb om voor te leven.
Ik kan genieten van leuke momenten, tuurlijk, maar zodra deze afgelopen zijn ben ik weer down. Hoe leuk iets ook was, hoe leuk ik het met vrienden heb gehad, hoe verliefd ik ook ben, ik ben down.
Ik ben mezelf niet meer, ik weet geen raad meer met mijn leven.
Elke avond lig ik in bed en moet ik huilen, waarom? Daarom, ik kan er zelf geen duidelijke redenatie voor geven.
Het gevoel is net als een donkere hand die je steeds dieper mee een zee van depressieve gedachten intrekt en die je heel lastig los kunt laten.
Bedankt voor het lezen, dit moest ik kwijt, mocht iemand tips voor mij hebben, ze zijn altijd welkom.
Groet 123
Ik kan genieten van leuke momenten, tuurlijk, maar zodra deze afgelopen zijn ben ik weer down. Hoe leuk iets ook was, hoe leuk ik het met vrienden heb gehad, hoe verliefd ik ook ben, ik ben down.
Ik ben mezelf niet meer, ik weet geen raad meer met mijn leven.
Elke avond lig ik in bed en moet ik huilen, waarom? Daarom, ik kan er zelf geen duidelijke redenatie voor geven.
Het gevoel is net als een donkere hand die je steeds dieper mee een zee van depressieve gedachten intrekt en die je heel lastig los kunt laten.
Bedankt voor het lezen, dit moest ik kwijt, mocht iemand tips voor mij hebben, ze zijn altijd welkom.
Groet 123
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.