Skip to main content

op 7 october was  ik op een sleep over met 2 vrienden en eentje had pillen me genomen en hij zij dat je er energiek van word en de hele nacht niet kan slapen later heb ik dit opgezocht en het kan effecten geven die lijken op cocaïne en ik werd helemaal gestoord en ik ben vekracht die dag/nacht en ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd krijgen ik blijf me raar en vedrietig voelen toen ben ik begonnen met snijden en ik moet het echt uit mijn hoofd krijgen op school denk ik ook dat andere mij raar vinden ik heb dit verhaal all geprobeert te delen maar iedereen denkt dat we gewoon aan het  uit proberen waren maar ik weet zeker dat ik en mijn andere vriend helemaal high waren en we  gewoon vekracht zijn 

maar ik vind het jammer dat ik op een jonge leeftijd mijn anaale maagdheid verlies omdat ik niet wist wat die pil deed 

 

neem geen pillen ook niet van vrienden

de gast die de pillen mee nam heb ik nooit meer gezien

 

ik heb geen hulp ik heb met 113 de zelfmoord hulp  gechat maar ik voel me nog steeds niet beter 

ik weet niet off dat ik het ga doen

Tjeetje, wat heftig, neem idd nooit zomaar een pil, en drink ook nie zomaar alles, op schoolfeesten wordt en nogweleens iets in je drankje gegooit… dus, let altijd op…

 

nu boor jou… dir is natuurlijk niet normmaal , neem anders contactop mer Centrum cexueel geweld, of de Kindertelefoon, vertel het ook aan je ouders/mentor, hoe moeilijk dit ook is…. 
 

Mij_Niet_Gezien 


bedankt ik heb all geprobeert het mijn ouders uit te leggen alleen ze zeggen dat ik gewoon aan het uit proberen was maar dat is echt niet de case


Mentor? @boywithdamage 

Mij_Niet_Gezien 


idk

 


Bel eens met 0800-0188 (Centrum Seksueel Geweld) Ik denk dat zij je wel verder kunnen helpen. Alles wijst erop dat je een trauma hebt opgelopen en dat hoef je niet alleen op te lossen.


k

 


Reageer