Waar zijn jullie bang voor?


  • Anonymous
  • 0 reacties
hey 
ik maak me soms wel is zorgen dat we een aanval krijgen van is of dat de derde wereld oorlog begint dus mijn vraag is hebben jullie dat ook en waarvoor ben jij bang xx 

10 reacties

Hallo,

Zelf ben ik hier niet echt bang voor, maar ik kan me wel voorstellen dat jij je er soms wel eens zorgen over maakt. Misschien kan je er een keertje over praten met je ouders of vrienden. Ben je er erg bang voor? Heb je erg last van die angst?

Een topic dat over je tweede vraag gaat is:
http://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-gevoelens-29/iedereen-bang-voor-iets-jij-16208/

Hopelijk heb je hier wat aan! :)

Xxx!
Een van mijn vriendinnen was hier ook heel bang voor
nadat we hadden gepraat en zij alles had gezegt waar ze mee zat werd haar angst wat minder
ik denk dat praten je heel erg kan helpen

probeer te accepteren dat je bang bent
bang zijn is neit erg, het hoort er bij
maar de angst meot je leven neit beheersen
Heei
Ik heb dat ook wel eens, dan denk ik wat nou als er een WO3 komt? Dan is alles ineens afgelopen enzo. Maar ik heb dat nuet heel vaak ofzo. Verder ben ik bang voor geesten en om alleen thuis te zijn in het donker .
Xxx
ja ik denk altijd als wo3 uitbreekt gaan we allemaal dus gewoon dood. en ik zie in mijn huis vaak schimmen ook klappen er deuren open en dicht maar ik ben niet echt bang
Je moet je niet te veel zorgen maken over WO!!! 
We leven in het nu probeer niet echt daar aan tedenken
Word je alleen gestrest en depressief van..
Lukt dat niet zoek gewoon afleiding!
Succes 
X BeMySelf
Imderdaad. Mensen zeggen dan wel maak je niet druj om een oorlog, maar ik denk daar af en toe over na. En waar zie jij in je hyis dan schimmen? Want ik zie ze altijd in spiegels en word er echt super bang van.
Xxx
Bang voor mezelf, dat ik op een dag doordraai
Hii,

Ik ben bang voor brand,
Maar niet voor vuur.
Ik ben bang voor verdrinken,
Maar niet voor water.
Ik ben bang voor duisternis
Maar niet voor licht.
Ik ben bang voor kleine ruimtes,
Maar niet voor afgesloten ruimtes.
Ik ben bang voor mijn gedachtes,
Maar niet voor mijn dromen.

Oftewel, ik ben gewoon een angshaas ?
Reputatie 2
Badge +9
Enigste waar ik bang van wordt zijn paarden. Enge rot beesten.

Schimmen doen over het algemeen niks behalve praten of fluisteren dan, niet bepaald iets om bang voor te zijn...

Gr: Mr.S
Ik ben bang voor:
-mensen(die ik vaker dan 1 keer zie)
-winkels en openbare plekken
-de toekomst
-nachtvlinders
-kikkers
-mezelf
-artificial intelligence

Ik denk dat er een grote kans is dat WO3 uitbreekt, maar ik zelf ben niet bang om dood te gaan dus dat vind ik geen probleem. Ik ben wel bang dat mensen waar ik om geef dood gaan maar dan denk ik niet specifiek aan oorlog.

Reageer