Vraag

waar heb ik last van

  • 29 June 2023
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

heey, ik wil me naam liever niet vertellen maar ben 13 jaar oud. ik merk de laatste tijd dat als ik alleen ben ik veel meer huil en ben een tijdje geleden ook begonnen met mezelf te snijden. ik doe dit echt niet om aandacht te trekken ofzo, maar vind gewoon dat ik die pijn verdien. verder ben ik ook verslaafd gewoorden aan vape en sigaretten en doe ik ook wel is een joint. ik wil dit helemaal niet doen maar het helpt me heel erg om me verdriet weg te smoken. ik ben ook 8 maanden geleden me vader verloren en weet niet of dit er iets mee te maken heeft. voor de rest haal ik gewoon veel minder plezier uit de dingen die ik doe. weet iemand wat dit is


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @anoniem1289 

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Wij zijn er voor je!

Sterkte. 

 

Liefs,

 

Roos van De Kindertelefoon

Hey,

Misschien een depressie ofzo… Kan je beter effe voor langs ‘de weet ik veel wat gaan’ (huisarts, zijn die daarvoor?) 1 ding, roken of vapen is niet gezond! Misschien kan je er beter mee stoppen. 

Veel sterkte!

Reageer