Vraag

Vriendschap afsluiten in een dilemma

  • 21 November 2022
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyy guyss

Voor de mensen die mijn vorige topic gelezen hebben, het is alleen maar erger geworden, we hebben vrijdag een ontzettend ruzie gehad zo erg dat ik mezelf gesneden heb omdat ik me schuldig voelde ik had een domme grap gemaakt en zij werd daar boos om ik werd van haar boosheid down en gingen ook sad things kijken waardoor ik alleen maar downer werdt en toen ging ik mezelf snijden toen ik dat tegen haar vertelde voelde ze zich schuldig maar het was haar schuld niet ik wilde mezelf straffen voor wat ik gedaan had ik bedoel ik was bijna 2 maanden clean maar ja en toen had ik het tegen me ouders gezegd en zij had dat ook gedaan haar vader dat gezegd dat ik psychisch was en ik heb het opgezocht alleen nou ja ik heb wel wat problemen maar ik wil niet zeggen dat ik psychisch ben en ik voel me al ontzettend snel onzeker haar moeder had gezegdt dat we beter geen beste vrienden meer kunnen zijn maar gewoon kenissen en mijn ouders nou ja me vader zei dat ik haar gewoon uit de weg moet gaan dus geen contact meer. maar zonder haar heb ik niemand meer geen vrienden meer en sta ik er weer alleen voor en ik weet niet of ik dat kan. 

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen hebben jullie tips?


2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dit is een moeilijke situatie.

Ik snap dat het moeilijk is om te stoppen met snijden maar dat moet je wel doen!

Als je de drang krijgt om dat toe doen zou ik snel iets anders gaan doen waar jij je goed bij voelt

Over je beste vriendin dat is heel moeilijk wat lijkt jou het best?

Hoi,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Anne - De Kindertelefoon

Reageer