Vraag

Vriendinnen

  • 26 January 2021
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hai,

Ik ben 14 jaar zit in de tweede k'doe Kader en ik heb voor zorg gekozen! 

Mijn vrienden:

Ik heb een vriendin maar die komt altijd naar mij toe maar en ik moet altijd vragen of we zullen afspreken!-( ze heeft nu corona het scheelt ik heb ze al heeel lang niet meer gezien! terwijl ze een paar straten verderop woont!! Is dit dan wel een vriendin te noemen?? Ik heb een klas van 16 mensen 6 jongens en 10 meiden maar de meiden zijn heeel stom! ééntje zat op de bassischool ook al in de klas die heb mij gepest!-( in de eerste heeft ze mijn vriendinnen afgepakt! (dus dat waren geen echte vriendinnen) Toen kwam er een meisje erbij en daar kon ik heel goed mee! Maar moest ook van mij kant afkomen! En ze hadden allemaal foto's bewerkt van leeraren en leerlingen! En ik had een foto gekregen en dat had dat meisje in de groep gezet ze waren gelijk allemaal bang dat ik het zou gaan zeggen want dan kan je geschorst worden!

dus dat is ook stuk!

Wat nu? ik voel me soms echt alleen vooral nu met de avondklok ook je kan nergens heen! Het scheelt ik heb wel me zusje! wij schelen 15 maanden! Ik kom uit een gezin van 6 kinderen en me ouders erbij zijn het er 8 ik ben de oudste best leuk hoor! de jongste word bijna 1

Ik zou het fijn vinden als er mensen hier op reageren!

 

Liefs Emma000


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi, ik heb een groep mensen die ik online behoorlijk goed ken ik zie ze ook als online vrienden. In corona periode vond ik het erg gezellig om samen met hun te kletsen en chatten. Ze trouwens niet allemaal Nederlands. Misschien is dat iets voor je. Ik gebruik de app discord om met mensen te chatten.

Reputatie 2
Badge +1

oke bedankt voor je reatie!

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Misschien moet je je vriendin die een paar straten verderop woont vragen hoe zij erover denkt. Het kan ook zijn dat zij denkt dat jij geen vriendinnen met haar meer wilt zijn, of iets anders. En als jouw gevoel klopt en ze geen vriendin meer van je is, kan je ook kijken of er in andere klassen uit je jaarlaag mensen zijn met dezelfde interesses. 

 

Badge

Misschien gewoon contact opnemen of ze wat gezelligs willen doen? Met praten kom je meestal een heel end.

 

Reageer