Vraag

vrienden maken

  • 6 August 2021
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hi, ik zit nu al een aantal dagen oo een campinh samen met mijn ouders en broer. Mijn broer hoort altijd meteen bij het "populaire groepje" en maakt meteen vrienden, maar ik maak echt nooit vrienden op vakantie en en er komen ook geen leuke mensen naar me toe. Hebben jullie tips hoe ik makkelijk vrienden kan maken en niet de hele vakantie alleen ben?


4 reacties

Heyy

 

Misschien kan je met je broer mee naar de vrienden die hij maakt zodat je niet alleen bent?

 

Ik meende ook dat campings wel eens activiteiten organiseren waar jongeren naar toe komen. Misschien kan je eens kijken of ze dat op jouw camping ook doen en mee doen met zo’n activiteit. Misschien vind je daar dan een aantal vrienden.
 

Je zou ook een hangplek kunnen zoeken waar meer jongeren komen en kijken of je daar aansluiting kan vinden bij leeftijdsgenoten.

 

Ik weet niet of dit goede tips zijn, maar hopelijk heb je er wel iets aan🙂
Nog veel plezier op vakantie!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 4
Badge +3

Heyy

 

Misschien kan je met je broer mee naar de vrienden die hij maakt zodat je niet alleen bent?

 

Ik meende ook dat campings wel eens activiteiten organiseren waar jongeren naar toe komen. Misschien kan je eens kijken of ze dat op jouw camping ook doen en mee doen met zo’n activiteit. Misschien vind je daar dan een aantal vrienden.
 

Je zou ook een hangplek kunnen zoeken waar meer jongeren komen en kijken of je daar aansluiting kan vinden bij leeftijdsgenoten.

 

Ik weet niet of dit goede tips zijn, maar hopelijk heb je er wel iets aan🙂
Nog veel plezier op vakantie!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Ik ben al bij mijn broer en zijn vrienden gaan zitten, maar dit was heel akward. Er zijn hier wel activiteiten maar die zijn allemaal in het frans dus daar komen geen nl'ers op af. Bij het voetbalveld zijn wel veel nl'dse j9ngeren maar het probleem is dus dat ik niet weet hoe ik een gesprek moet beginnen 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Annoniem_x 

Ik ben al bij mijn broer en zijn vrienden gaan zitten, maar dit was heel akward.

Ik zou zeggen maak lekker je eigen vrienden. Oh en vergelijk jezelf niet met je broer. Zoals de quote van @NaamNietBekend zo mooi zegt: “No one is you and that’s your power”

Bij het voetbalveld zijn wel veel nl'dse j9ngeren maar het probleem is dus dat ik niet weet hoe ik een gesprek moet beginnen 

Kijk dat is top! Dan hoef je niet awkward ergens te gaan zitten en praten. Je kan gewoon iets doen en als het dan even stil is blijf je toch nog iets samen doen. Het gesprek begin je met ‘Kan ik mee voetballen?’ Hopelijk is het antwoord ja anders wacht je even aan de zijlijn en vraag het dan iets later opnieuw. Daarna kan je lekker voetballen misschien starten hun ondertussen wel een gesprek anders kan je zelf een gesprek beginnen. Of je praat in het begin alleen over wat er gebeurt zoals ‘Goal!’ :D
Ik weet niet of je van voetbal houd, maar ga in ieder geval een paar keer voetballen totdat je wat leuke mensen hebt ontmoet. Spreek met ze af. Wissel misschien telefoonnummers uit. Uiteindelijk kan je later ook andere dingen dan voetballen doen.
Komt helemaal goed! Ik heb vertrouwen in je!

Veel succes

Groetjes NV

ga praten met het minst leuke meisje en doe aardig tegen haar, dat vinden meiden leuk als je dat doet, altijd aardig doen tegen de mindere meiden.

Reageer