Vraag

Vrienden, ik voel me tweede keuze

  • 31 October 2022
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een persoon van 13. De laatste tijd heb ik het gevoel dat mijn beste vriendin me haat ofzo. Ze spreekt eerst altijd met iemand anders af en wanneer die gene niet kunnen komt ze pass naar mij. Ik voel me een beetje de tweede keuze ofzo. Wat kan ik hiermee doen?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hoi, ik heb hetzelfde sinds we naar andere klassen zijn gegaan en zij veel nieuwe vrienden heeft waar ze mee om gaat, terwijl ik er maar 2 heb die ik vaak niet eens mag.

Reputatie 4
Badge +3

Hi

Ik zou in eerste instantie met haar er over praten. Zeg dat je je tweede keus voelt en wat haar gedrag allemaal met je doet. Misschien heeft ze het wel  helemaal niet door. Als ze dan na jullie gesprek nog steeds geen rekening houd met jou, zou ik als ik jou was een andere beste vriendin zoeken. Dan is ze jouw vriendschap niet waard, je kan dan veel beter met mensen omgaan die om je geven en je niet als een soort van "vervanger" behandelen. Zo van: "als die niet kan afspreken, ga ik wel weer naar haar terug en heb ik iets te doen". 

Maar nogmaals praat er eerst met haar over, want je weet nu nog niet of ze het bedoelt als "vervanger" of dat ze het niet door heeft.

Badge

hoi, ik heb hetzelfde sinds we naar andere klassen zijn gegaan en zij veel nieuwe vrienden heeft waar ze mee om gaat, terwijl ik er maar 2 heb die ik vaak niet eens mag.

Wat jammer voor je ik heb dat het goed met je gaat <3

Badge

Hi

Ik zou in eerste instantie met haar er over praten. (….)

Maar nogmaals praat er eerst met haar over, want je weet nu nog niet of ze het bedoelt als "vervanger" of dat ze het niet door heeft.

Ik zal het proberen

Reageer