vriend zijn

  • 29 February 2024
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

hallo ik wil graag vrienden zijn ik ben eenzaam kan dat? 


5 reacties

Hoii! Op het forum mag je helaas geen contactgegevens met elkaar delen maar je mag hier wel altijd je verhaal delen en we zijn er altijd voor je hier :)

Liefs van mij! <3

Reputatie 7
Badge +17

Vervelend dat je eenzaam bent. Hier vrienden maken is wel lastig omdat iedereen anoniem is en je geen contactgegevens mag uitwisselen. Zit je al op een sport of zo? Dat is ook een goede manier om nieuwe vrienden te maken.

Badge

bedankt voor jullie reactie 😔   ik zit op al fitness maar er is niemand die vriend wil zijn met mij ik ben niet goed ik ga mezelf iets aandoen denk ik

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon op groene van forumregel 6:

plaats geen choquerende content op het forum

Reputatie 5
Badge +1

Je kan voor nu proberen om vrienden online te vinden. Dat kan niet hier, omdat het delen van persoonlijke gegevens op deze plek niet toegestaan is. Wel kan je op andere plaatsen online vrienden vinden, zoals Discord of Reddit. Je moet dan wel zorgen dat je niet te veel over jezelf zegt, want online is het niet 100% veilig. Je kan nooit iemand 100% vertrouwen online. Je hebt dan tenminste iemand, zodat je je niet alleen voelt. Als je niet online kunt zijn, bijvoorbeeld tijdens schoollessen, kun je proberen contact te maken met mensen in je omgeving. Zo kun je misschien een nieuwe vriend maken!

 

En ik wil ook iets met je delen hierover (niets gemeens, trouwens!):

bedankt voor jullie reactie 😔   ik zit op al fitness maar er is niemand die vriend wil zijn met mij ik ben niet goed ik ga mezelf iets aandoen denk ik

 

Ik zou het echt niet doen. Iedereen heeft weleens dipjes in hun leven, en ik bedoel echt iedereen. Het is oké om zo te voelen. Er zijn sowieso mensen die je later in je leven ga tegenkomen, die sowieso vrienden met je willen zijn! Het is ook best moeilijk om vrienden te maken in deze tijd, omdat iedereen de perfecte vriend(en) zoeken. Het is oké als je nog niet niemand hebt! Het kan nog altijd veranderen.

 

Ik hoop dat dit je heeft geholpen, en misschien ook je perspectief een beetje heeft veranderd. <3

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @hoi3211!

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Jen (De Kindertelefoon) 

Reageer