Vraag

Vragenlijst over jou (55 vragen)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag)

  2. Hoe lang zit je al op het forum?

  3. Heb je er veel aan gehad?

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn?

  7. Heb je een leuke klas op school ?

  8. Heb je hobby's en zoja welke?

  9. Welke daarvan vind je de leukste ?

  10. Wat is je kleedstijl?

  11. ben je nu verliefd ?

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent?

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers?

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?

  20. heb je daar een goede band mee?

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom?

  23. waar ben je echt bang voor ?

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ?

  25. heb je een mooi handschrift?

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?

  28. wat is je lievelings eten?

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?

  32. waar wordt jeheel gelukkig van?

  33. waar wordt je emotioneel van ?

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )

  36. ben je beleefd naar anderen ?

  37. vraag je of pak je ?

  38. is iemand iets leren wat voor jou?

  39. wil je graag van anderen leren?

  40. wat is je favoriete dier?

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later?

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?

  44. ben je tevreden over je lichaam?

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?

  46. gebruik je make up ?

  47. wat wil je later worden?

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?

  49. sta je graag vroeg op ?

  50. heb je ringen om je vingers ?

  51. heb je andere sieraden?

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?

  54. je favoriete muziek ?

  55. wat wil je nog verder kwijt?

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx


36 reacties

Reputatie 2
Badge
  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) Zit al 1u en 30 min in de auto, voel me wel goed behalve da t morge school s natuurlijk

  2. Hoe lang zit je al op het forum? 2 maandjes denk ik ongeveer

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja cv, niet heel veel maar wel al iets 

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Ik voel me best comfortabel hier want mensen judgen nie en orobere u gw te helpe me dinge en omgekeerd x

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? Euhm 7/10 fzo 

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn?  Half denk ikk

  7. Heb je een leuke klas op school ? Ja eigenlijk echt wel jaa

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Saxofoon en rope skipping x

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Kan echt nie kize hoorr

  10. Wat is je kleedstijl? Gelijk beetje streetstyles achtig ma k probeer voor ook zo beetje te mixen me downtown style enzz :)

  11. ben je nu verliefd ? Jaa x

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Jaa, ma echt zo als ik bijna struikel in de pauze fzo al 

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nee eig ni echt denk ik😭

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Nee echt bijna nooit

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Ja een paar vn mn vriendinnen, mn kat en ja ook wel idolen enzz x

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Ik ben superr graag alleen thuis :))

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Met vrienden is school altijd veel beter, sleepovers zijn ook altijd leukk, met familie gewoon graag thuis xx

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Bwah cv wel

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?  Nee helemaal alleen :)

  20. heb je daar een goede band mee? /

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Niet per se denk ik

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nee ook niet echt x

  23. waar ben je echt bang voor ? Spinnen, wespen, muggen, en mense waar ik van hou kwijtraken x

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Niks x

  25. heb je een mooi handschrift? Ja redelijk

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Niet per se eig 

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Jaa

  28. wat is je lievelings eten? PIZZAAA

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?  Handen.

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Ja gw lief zijn, voor mensen en dieren :)

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Grappig, behulpzaam, lief

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Muziek

  33. waar wordt je emotioneel van ? Muziek

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Gewoon grappen maken of domms dingen doen met vrienden enz :))

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee, want door de foute en juiste beslissingen die ik ooit nam ben ik nu de persoon die ik ben xx

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja (denk ik en hoop ik wel ahahahh)

  37. vraag je of pak je ?  Vraag

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Nee en ja 

  39. wil je graag van anderen leren? Het is te zien bij wat maar meestal wel ja

  40. wat is je favoriete dier? Giraffe 

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Beide :)

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Op een rustige plek, met veel dieren

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Strak opgeruimd

  44. ben je tevreden over je lichaam? Bwah ni echt

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Apart :)

  46. gebruik je make up ? Nee

  47. wat wil je later worden? Psycholoog

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Jaa

  49. sta je graag vroeg op ? Bij school wel, in het weekend niet

  50. heb je ringen om je vingers ? Nu niet, soms wel

  51. heb je andere sieraden? Jaa veell

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Kermis denk ikk

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? All-in

  54. je favoriete muziek ? Hou echt van alle genres

  55. wat wil je nog verder kwijt? NOOIT OPGEVEN HEE X

Reputatie 7
Badge +6

Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag)

ben echt doodmoe van een feestje met vrienden en. Voel me heel opgeblazen omdat ik teveel gegeten heb

 

Hoe lang zit je al op het forum? Driekwart jaar ofzo?

 

Heb je er veel aan gehad? ja opzich wel ik vind het vooral fijn om anderen te helpen

 

Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? ik maak zelf bijna nooit topics

 

ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 7

 

ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn?

Ja opzich wel, zit op een vrije school dus het is daar wel fijn. Heb wel dat ik rondom vrienden heel vrolijk ben en dat als ik snap thuiskom echt heel chagrijnig 

Heb je een leuke klas op school ? zit net in een nieuwe, en ben vrienden aan het maken (:

Heb je hobby's en zoja welke? tekenen, schrijven, zwemmen, scouting, met vrienden afspreken

 

Welke daarvan vind je de leukste ? um denk met vrienden afspreken

 

Wat is je kleedstijl?b alles door elkaar, vooral heel kleurrijk​​​​

 

ben je nu verliefd ? ja....

 

heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Tuurlijk, iedereen toch wel? Ik kan zo even geen voorbeeld noemen

 

Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? 

als kind wel dat ik dan bijvoorbeeld een mooie tekening had gemaakt ofzo

droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?

niet zo vaak

Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?

mijn beste vriendin, ik zie haar nu weinig, maar zonder haar was mijn leven een stuk lastiger geweest 

heb je een plek waar je graag alleen bent?

in het bos samen met mn hond en muziek (Ow wacht dan ben ik eigenlijk toch niet alleen haha)

heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? overal, alles is leuk met vrienden 

 

heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja

 

heb je zus(sen)/ broer(s)? een broertje

 

heb je daar een goede band mee? ja ook wel, we praten niet superveel

 

heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?

ja, toen ik helemaal geen vrienden had en mensen met raar vonden enzo

heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom?

geen idee

waar ben je echt bang voor ? dat een familielid/vriend doodgaat

 

wat durf jij dat anderen vaak niet durven ?

in attracties, spookhuis, niet bang voor insecten

heb je een mooi handschrift?

nee ik schrijf aan elkaar

heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?

nee eigenlijk niet 

heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? docenten mogen mij vaak wel

 

wat is je lievelings eten? wraps

 

wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? vrouwen met kort haar

 

welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? dat ik diegene kan vertrouwen 

 

op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?

als iemand die heel lief is en nooit iets kwaad doet

waar wordt jeheel gelukkig van? een knuffel 

 

waar wordt je emotioneel van ? zielige filmpjes, andere mensen die huilen, als ik pijn heb en tranen probeer weg te drukken

 

waar heb je van in een deuk gelegen? gisteren toen mijn vader binnenkwam terwijl ik op bed lag te knuffelen met vriendin (er waren ook nog andere vrienden bij) en ik was half van haar af maar mijn hand steunde nog steeds op de plek naast haar en ik moest echt heel erg lachen. Ik viel letterlijk van het bed af op de vloer. Toen verzon mijn vriendin een smoes dat ik om een slechte grap lachtte

 

heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja

 

ben je beleefd naar anderen ? niet speciaal tegen leeftijdsgenoten, wel tegen volwassenen. Of nou ja ook wel tegen leeftijdsgenoten 

 

vraag je of pak je ? Vraag sowieso. Soms durf ik niet eens mijn voorkeur te zeggen als iemand mij iets aanbied

 

is iemand iets leren wat voor jou? ligt eraan wat

 

wil je graag van anderen leren? ja natuurlijk 

 

wat is je favoriete dier? schildpad

 

ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? beide

 

hoe ziet je ideale woning er uit later?niet een al te groot huis, mooi in een dorp in de natuur

 

is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?

gewoon normaal 

ben je tevreden over je lichaam? redelijk

 

was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? verschillende

 

gebruik je make up ?

Echt nooit, kan niet eens zelf mascara opdoen zonder te kliederen

wat wil je later worden? schrijfster

 

heb je een knuffel in je bed of op je kamer? haha ja

 

sta je graag vroeg op ? NEE

 

heb je ringen om je vingers ? Nu niet, normaal altijd 5 tegelijk (IK HOU VAN RINGEN}

 

heb je andere sieraden? Armbanden, kettingen, laatst oorbellen laten schieten 

 

je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? ik heb een vriendin dus... ik zou met haar overleggen maar  als ik zelf niet kiezen dan zou ik... naar een pretpark ofzo gaan en heel veel lol maken en dan ergens eten. Dan blijft ze logeren en gaan we gezellig knuffelen (geen seks)

 

op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?

Berghut

je favoriete muziek ?

van alles, paar lievelingsliedjes: when you love someone, flashbacks, this town, another love

wat wil je nog verder kwijt? 

1 er loopt een kever over de muur van mijn kamer

2 knabbelkaas

Reputatie 7
Badge +7

Noem nooit namen en plaatsen ! 👍🏻

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) Ik ben een beetje misselijk, maar vrolijk! En ik heb een blauwe skinny jeans aan met een donkergrijze shirt! Natuurlijk heb ik net als altijd kleurijke sokken aan haha :D

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Ik zit al sinds mei op het forum, dus bijna een half jaar! 

  3. Heb je er veel aan gehad? Jaa, de mensen hier zijn zo lief, sterk en gewoon fantastisch! Als het even niet zo goed gaat, kijk ik op het forum en ik zie de lieve forumgebruikers die iedereen zo goed helpt dan voel ik meer meteen wel wat beter! :) Zo bijzonder om te zien hoe iedereen elkaar helpt terwijl je elkaar niet kent <333

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Meestal hou ik me problemen voor mezelf. Het is niet goed, maar ik ben het zeg maar al gewend...

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 8 :)

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Soms wel:) Soms niet...

  7. Heb je een leuke klas op school ? Ja! Ik heb een heel gezellige klas met 30 grappige en gezellige mensen! Alle meiden zijn echt geweldig! Met de meeste jongens kan ik ook goed omgaan! :) Vandaag hadden we nog een grappige gesprek in de groepsapp!

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Ik hou van acteren en dansen. Mijn theaterlessen beginnen volgende week weer! xD! 🥳🥳🥳🥳. Ik vind skateboarden ook heel leuk! Ik ben ook dol op klimmen en abseilen! Ik wil trouwens graag beginnen met scouting! Alleen me vader vindt dat geen "echte" sport en hij vindt dat ook heel vies:( maar ik blijf smeken! XD 

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Oehhh, moeilijke vraag! Ik vind abseilen toch dan wel de leukste:)

  10. Wat is je kleedstijl? Nouja, ik denk gewoon de stijl van een normale jongere denk ik! Ik draag vaak skinny jeans, flared broeken en rokken/korte broeken! Ik draag niet zo vaak jurken, want ik vind rokken altijd net iets leuker! Ik draag ook hemden en buikshirtjes in de zomer, maar in de winter draag ik alleen maar hoodies, vesten en mijn veel te grote baseballjas!

  11. ben je nu verliefd ? Ik weet het niet... Er zijn heel veel leuke jongens en meiden op mijn school, maar ik ben eigenlijk oké mee dat ik nu geen serieuze crush/verkering heb en dat ik nu kan flirten met iedereen hihi:) Natuurlijk wil ik wel ooit een vriendje/vriendinnetje! maar soms is het wel fijn dat ik geen serieuze verkering heb en een hopeloze crush! xD. Dus voor nu ben ik eff single en vrij! :)

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Jaa! Vrijdag in de pauze viel ik van de trap af... :| Volgens mij zagen de leraren het zelfs 🍅

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nee eigenlijk niet nee.

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Jaa!

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Mijn lieve en grappige broertje! En mijn vrienden!

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Ja mijn kamer!

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Ja! Ik vind altijd gezellig om eff met mijn vriendinnen bij een trap op school te kletsen. Die trap is soort van van "ons" We zijn daar elke pauze en we kletsen daar soms ook na school! En de WiFi daar werkt ook heel goed haha

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Eerlijk gezegd: Nee...

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Ja 1 broertje!

  20. heb je daar een goede band mee? Ja hij is zo sweet!

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja, soms:(

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nee niet echt.

  23. waar ben je echt bang voor ? Ik ben altijd heel bang geweest om iemand te verliezen waar ik heel erg aan hecht bent:(​

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Ik durf bij Ak opvanguur een jongen uit mijn klas te bellen en gewoon de hele les met hem via de telefoon te praten haha! Ohja terwijl we niet op onze telefoon mogen hihi. Ik vertel het zo bij een topic!

  25. heb je een mooi handschrift? Ik vind het een goed en prima handschrift! 

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Nee, maar ik kan met de meeste docenten wel goed omgaan! 

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee eigenlijk niet!

  28. wat is je lievelings eten? -

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Ik vind het altijd zo schattig als een iemand rood wordt haha: )

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Humor!

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Ik hoop dat ze me zien als een aardig, grappig en vrolijke meisje! :) 

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Leuke vragenlijsten op het forum zoals deze! Ik ben ook gelukkig als anderen ook gelukkig zijn! 

  33. waar wordt je emotioneel van ? Lieve mensen! <3

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Ik bel op school in de pauzes vaak met vrienden random jongens uit mijn klas en dan doen we alsof we de tandarts is:). Het is altijd super grappig vooral wanneer ze denken dat het echt is:D!

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) Ja:(

  36. ben je beleefd naar anderen ? Jaa! 

  37. vraag je of pak je ? Vragen! :)

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Bedoel je als een soort van bijles? Dan zou ik het wel leuk vindenxD!

  39. wil je graag van anderen leren? Om wat minder drukker te zijn en meer geconcentreerd!

  40. wat is je favoriete dier? Schildpadden en eenden!

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? ​​​​​​Beide! :)

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Een mega grote huis met een mooie grote zwembad haha! xD

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Mijn kamer =🌋

  44. ben je tevreden over je lichaam? Ik vind dat ik best dik ben eigenlijk... En ik wil graag lenzen! 

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Overal aparte flesjes hihi:)

  46. gebruik je make up ? Ja! Heb momenteel mascara en oogschaduw op!

  47. wat wil je later worden? Ik wil graag later in buitenland geneeskunde of astronomie studeren. Ik wil daarom gymnasium afmaken en ik hoop zo erg dat ik gewoon naar de tweede mag na de eerste jaar! 

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Op me bed hihi ☺

  49. sta je graag vroeg op ? Jaa! Ik vind het wel fijner om in de zomer vroeger op te staan en in de winter lekker uit te slapen in een warm bed:D

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee ik heb niet zoveel ringen.

  51. heb je andere sieraden? Jaa! Kettingen, Chokers en Armbanden!

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Naar een chic restaurant of zoiets denk ik :) <3

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Allebei misschien? :P

  54. je favoriete muziek ? Lakens van Sleeq!

  55. wat wil je nog verder kwijt? Super leuke vragenlijst! 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 3
Badge

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) ik zit op mn bed, mn vader heeft net gedweild beneden dus we wachten tot de vloer droogt

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Jaartje ofzo

  3. Heb je er veel aan gehad? Meh heb niet vaak iets gevraagd

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Fijn

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 11 want ik ben verliefd 😅

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn?ja wel zoiets

  7. Heb je een leuke klas op school ?zeker

  8. Heb je hobby's en zoja welke?ja reizen met het ov

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Reizen met het ov

  10. Wat is je kleedstijl? Gwn t shirt broek sokken enzo

  11. ben je nu verliefd ?jazeker

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?ja we (de klas) hadden het over piepers (keken een film en zagen zo'n piepend ding) en ik zei: "Dat is toch ook Engels voor aardappel?" Was natuurlijk Fries niet Engels

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?meh

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?Ja vaak over degene waar ik verliefd op ben haha

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?goeie vraag weet ik niet, denk ik mn beste vriend

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent?de bus (zie hobbys)

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?niet echt, gwn leuk om met elkaar te zijn

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers?ja

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?nee gelukkig niet

  20. heb je daar een goede band mee?nvt

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?niet echt nee

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom?niet echt

  23. waar ben je echt bang voor ? Spinnen

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ?te hacken in een Roblox game en gebanned worden waarna je pre-recorded bewijs hebt opgenomen dat dat niet is gebeurd, met een alt account heeft een vriend precies hetzelfde gedaan op ongeveer dezelfde plek en heb ik dat als bewijs gestuurd, alt account idd gebanned

  25. heb je een mooi handschrift? Nope niet echt

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?  Meh

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?docent LO

  28. wat is je lievelings eten?pizza

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?niet echt iets maar ik zou gezicht zeggen

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?humor

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?kweenie

  32. waar wordt jeheel gelukkig van?vrienden

  33. waar wordt je emotioneel van ?geen idee

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?veel dingen

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )nee niet echt

  36. ben je beleefd naar anderen ?tuurlijk

  37. vraag je of pak je ?weet niet wat je daarmee bedoelt, ik vraag wel om een pen ipv dat ik het pak maar ik weet niet of je dat bedoelt

  38. is iemand iets leren wat voor jou?kweenie

  39. wil je graag van anderen leren?ja

  40. wat is je favoriete dier?hond en kat

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?beide wel, soms is natuur fijn maar gezellig carnaval bv is ook leuk

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Dat het niet in elkaar stort is al mooi

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Door elkaar for sure

  44. ben je tevreden over je lichaam?nope ben niet al te dun zacht gezegd

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?nee gwn 3 in 1

  46. gebruik je make up ?nee haha

  47. wat wil je later worden? treinmachinist 

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?heb ik idd nog van mn geboorte

  49. sta je graag vroeg op ?niet doordeweeks maar in de vakantie kan ik opeens magisch om half 5 wakker worden

  50. heb je ringen om je vingers ?nee

  51. heb je andere sieraden?nee

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?naar gamehal (crush is ook jongen ja) en dan bij de kfc ernaast een bucket halen

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?vakantie naar een all in is zeker leuk

  54. je favoriete muziek ? Alles wel

  55. wat wil je nog verder kwijt?niet echt iets

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) Wel prima. Ik was een paar dagen ziek, nu gaat het eindelijk weer wat beter.

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Ong. 10 maanden.

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Heel fijn!

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 7

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja, maar soms ben ik dat niet. Ik ben erg onzeker en kan me op school soms anders gedragen dan ik ben.

  7. Heb je een leuke klas op school ? Ja

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Klussen, muziek luisteren.

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Klussen.

  10. Wat is je kleedstijl? Niks bijzonders, gewoon t shirts , hoodies en korte/lange broeken. Het meeste blauw :)

  11. ben je nu verliefd ? Nee

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja wel eens, ik ben soms wel onredelijk geweest tegen anderen. Maar dat is allemaal al een tijd geleden ;) Ik probeer me nu echt aan te passen. Ik moest bijvoorbeeld een keer lachen omdat iemand erg dik was, daar heb ik echt enorme spijt van!

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nee

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ja

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Vrienden

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? M'n kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee, eigenlijk niet een vaste plek.

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? M'n moeder wel, vader absoluut niet.

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Nee

  20. heb je daar een goede band mee?-

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nee

  23. waar ben je echt bang voor ? Overlijden van mensen die me dierbaar zijn.

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Geen idee.

  25. heb je een mooi handschrift? Wel oké.

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Oude bio docent.

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee,

  28. wat is je lievelings eten? Pizza!

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? -

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?  Aardig zijn.

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Ik probeer open te zijn, belangstellend in anderen en ook gewoon aardig.

  32. waar wordt je heel gelukkig van? Als ik met vrienden kan lachen. En  ook van reacties hier op het forum, die maken soms echt mn dag goed😍

  33. waar wordt je emotioneel van ? Soms wel programma’s op TV, ik zag vorige week een vrouw in de 90 die na 17 jaar haar dochter weer zag (na een ruzie), dat was echt mooi om te zien!

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Ff geen idee, maar ik kan wel echt een slappe lach hebben 😅

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) Zie vraag 12.

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja hoor.

  37. vraag je of pak je ? Vragen

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Soms

  39. wil je graag van anderen leren? Ja

  40. wat is je favoriete dier? Katten.

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Buitenmens

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Niet al te groot of luxe, wel gewoon netjes.

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Nu redelijk opgeruimd.

  44. ben je tevreden over je lichaam? Gaat wel.

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Dezelfde.

  46. gebruik je make up ? Nee

  47. wat wil je later worden? Geen idee.

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Niet op bed, wel in de la eronder een paar.

  49. sta je graag vroeg op ? Nee

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee

  51. heb je andere sieraden? Nee

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Geen idee.

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  54. je favoriete muziek ? Een beetje jaren 90/00 muziek

  55. wat wil je nog verder kwijt? nee hoor;)

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx Graag gedaan!

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey,

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) wel prima

  2. Hoe lang zit je al op het forum? sinds juli

  3. Heb je er veel aan gehad? jawel, maar ik probeer vooral mensen te helpen 

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? wel prima want je bent toch anoniem 

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 7

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? ja

  7. Heb je een leuke klas op school ? jaaa!

  8. Heb je hobby's en zoja welke? ​​Lego!

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? lego

  10. Wat is je kleedstijl? hEb ik niet echt

  11. ben je nu verliefd ? nee op dit moment niet 

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? ja, wel vaker

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? ​​Nee

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? soms wel

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? ik denk mijn vrienden

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? ja, mijn kamer 

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?  weet ik niet

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja hoor, soms wat minder

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? nee ik ben enig kind :)

  20. heb je daar een goede band mee? nvt

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? ja, waardeloos wel, klein niet)

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? nee

  23. waar ben je echt bang voor ? ik weet niet, ik vind nieuwe dingen wel spannend / eng

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? idk

  25. heb je een mooi handschrift? wel redelijk 

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? ja mijn Engels docent (gelukkig heb ik die van vorig jaar!)

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? nee 

  28. wat is je lievelings eten? pizza, flammkuchen, friet, pannenkoeken, enz

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? idk

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? aardig zijn

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? mij aardig vinden

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? idk

  33. waar wordt je emotioneel van ? ik word niet snel emotioneel

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? heb ik ook niet zo gauw lol :)

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja

  36. ben je beleefd naar anderen ? ja, hoop ik

  37. vraag je of pak je ? ligt eraan wat

  38. is iemand iets leren wat voor jou? -

  39. wil je graag van anderen leren? o ja hoor

  40. wat is je favoriete dier? wat denk je, kijk naar mijn naam

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? beide

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? een huis groot maar niet te groot, beetje modern van buiten (niet te strak)

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? opgeruimd maar niet strak

  44. ben je tevreden over je lichaam? nee niet echt

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? gewoon dezelfde 

  46. gebruik je make up ? nee

  47. wat wil je later worden? mijn droom is lego-brickmaster maar dat gaat nooit gebeuren vrees ik

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? ja wel een stuk of 8

  49. sta je graag vroeg op ? ja

  50. heb je ringen om je vingers ? nee

  51. heb je andere sieraden? geldt horloge ook

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? idk

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? berghut

  54. je favoriete muziek ? te veel

  55. wat wil je nog verder kwijt? ​​​​​​​het was een leuke lijst

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reputatie 7
Badge +12

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) niet so heel goed.

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Sinds maart ofzo? Een paar maanden in elk geval.

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja.

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Goed.

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 3

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja.

  7. Heb je een leuke klas op school ? Ja.

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Toneel, schrijven, lezen.

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Toneel

  10. Wat is je kleedstijl? Heel vrolijk en kleurrijk.

  11. ben je nu verliefd ? Nee.

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja, weetik niet meer.

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Ja, na een toneelstuk als we gaan buigen met de theater docent dan noemt ze mij vaak even omdat ik al 8 jaar op toneel zit. En vaak krijg ik achteraf heel veel complimenten, ook van mensen die ik niet eens ken.

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Nee.

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Mijn mentor van de Octopus (nepnaam)

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Ja, in mijn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Niet perse.

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Nee.

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Ja, 2 ouder zussen.

  20. heb je daar een goede band mee? Niet echt.

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ik ben klein, dus zo viel ik me altijd al (behalve als ik naar Madurodam ga😂 dan voel ik me.wat groter.

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Toen ik afscheid nam van de Octopus. Ik werd smeerolie en meubilair genoemd omdat ik er dus blijkbaar voor zorgde dat er een goede groepsdynamiek was. (Ik sprak mijn mentor laatst en hij vertelde me.dat.de.groep nu veel minder leuk is)

  23. waar ben je echt bang voor ? Dat niemand van me houd.

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Mezelf zijn, op een podium staan.

  25. heb je een mooi handschrift? Niet persen, het is wel leesbaar.

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Nee, ik kan goed overweg met ze allemaal!

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee.

  28. wat is je lievelings eten? Macaroni schotel uit de oven.

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Ik denk het gezicht, de lach. En lang zijn.

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Eerlijk zijn.

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Dat maakt me niet uit áls ze me maar zien en vinden.

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Door fonteintjes heen te rijden met mijn fiets en kleddernat te worden.

  33. waar wordt je emotioneel van ? Een goed boek.

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Van grapjes maken samen met mijn groepsgenoten van de Octopus.

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee.

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja.

  37. vraag je of pak je ? Ik vraag, vroeger altijd pakken, nu heb ik dat heel erg af geleerd.

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Misschien wel.

  39. wil je graag van anderen leren? Hangt er vanaf war.

  40. wat is je favoriete dier? Roggen en vogelbekdieren.

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Allebei.

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Een boerderij.

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Opgeruimd! Ik moet mijn titel als autist wel behouden! Anders word mijn hoofd veel te vol.

  44. ben je tevreden over je lichaam? Ja.

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Aparte flesjes, maar dat komt meer door mijn verjaardagen.

  46. gebruik je make up ? Voor belangrijke gelegenheden wel, voor de rest niet echt.

  47. wat wil je later worden? Actrice en schrijfster!

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Heel veel, maar ik heb ze allemaal in mijn onesie gepropt en nu is dat een door pop bleven groot als ik. (Heb ik nog wat gezelschap😂😉)

  49. sta je graag vroeg op ? Soms.

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee.

  51. heb je andere sieraden? Ja armbandjes en oorbellen.

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Ik heb geen crush, zwemmen ofzo?

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Ik heb wel vaker in de bergen gezeten + ik heb hoogtevrees + je kan daar echt niet makkelijk fietsen.

  54. je favoriete muziek ? Pop.

  55. wat wil je nog verder kwijt? Leuke vragenlijst!

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx graag gedaan!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Noem nooit namen en plaatsen !

Oké komt ie! 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag). Goed hoor, voel me goed. Net gedoucht . Shirtje, korte broek en sokjes. ;) 

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Paar weekjes 

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja echt heel veel, ik ben onder de indruk van de liefde die je hier krijgt.

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Heel fijn en vertrouwd. 

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 7 

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja tegenwoordig wel :) 

  7. Heb je een leuke klas op school ?  Ja echt leuk , en dat is zo'n opluchting voor me! 

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Voetballen, misschien iets met de tuin en scouting 

  9. Welke daarvan vind je de leukste ?  Ik denk dat scouting dat gaat worden haha

  10. Wat is je kleedstijl?   Casual, femi. Ik houd van makkelijke kleren en schoenen en ik vind rokjes fijn zitten. 

  11. ben je nu verliefd ? Weet ik eig niet zeker. 

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja zie mijn topic. Kort: mijn gedrag en mijn straf. 

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Ja! Voor allles van ná vraag 12 eigenlijk 😊😎

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ja best wel. Soms was het zo letterlijk. Eng ook af en toe.

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Mijn juf van groep 8 en een meisje ook uit die groep 8 maar ik mag nog steeds 1 van haar bff's zijn. Ik ben hun beide echt dankbaar.

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Ja mijn kamer en een bos vlakbij 

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?  Ja met vrienden een park waar je heerlijk kan spelen en skaten en in het water springen. Echt leuk. Met familie liefst bij mijn opa en oma in hun tuin.

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Ja met mijn moeder. Mijn vader is uit beeld zeg maar. Woont ver in het buitenland en hoor ik nooit wat van. 

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Ja zus van 22 ❤️

  20. heb je daar een goede band mee? Ja ze studeert maar komt gelukkig vaak langs . 

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja als ik (weer eens) voor het e bord stond als straf of op de gang. En bij mijn laatste en hardste straf op de gang zag de halve school mij en ging de knop om. Was goed voor me trouwens. 

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Echt belangrijk niet maar wel heel erg gewaardeerd door alle complimenten van kinderen over hoe ik veranderd ben. Ook hier op het forum. Het raakt me zo. Ik voel nog steeds als dat ik dat niet verdien.

  23. waar ben je echt bang voor ?  De fout in gaan,  afgaan. Straf. Vergiftigd worden. En voor wrede nare mensen die anderen kwaad doen.

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ?  Haha nou, dat weet ik niet. Ik wou dat ik zo veel durfde als@Tartan13  of@OnlyMe  bijvoorbeeld. 

  25. heb je een mooi handschrift? Ja dat wel. Heel netjes. Lijkt op dat van mijn zus.

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Ja van muziek en mijn mentor is ook heel aardig. Ik heb trouwens alleen leraressen :) 

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee nog niet tegen gekomen. Ik zou dan gewoon maar heel stil zijn en niks geks doen. Ik zoek geen gedoe meer. 

  28. wat is je lievelings eten? Spinazie of andijvie en rabarber is ook lekker 

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Korte zomerse kleren met vrolijke kleuren en printjes. Armbandjes zijn ook leuk.  Haarbandjes. En soms ook kniekousen.

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Zelfverzekerd. Ik zou het helemaal goed vinden als zij ietsje leidender is dan ik. 

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Vriendelijke, rustige helpende jongen. Hoop ik.

  32. waar wordt je heel gelukkig van? Als ik anderen zie lachen en genieten. Gisteren zag ik een klein meisje bij haar vader achterop en ze zongen samen en dat kind was zo vrolijk. Dat maakt mij blij.

  33. waar wordt je emotioneel van ? Zie 32. En als vrienden of vriendinnen of mijn moeder of zus verdriet hebben. 

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?  Soms filmpjes op yt. Van die shorts met leuke pranks. 

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja van mijn gedrag op de basisschool maar dat heb ik al verteld ☺️ en van het kwijtraken van een boek dat ik van mijn oma heb gekregen toen ik 7 werd 😢

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja zeker. Let ik heel streng op haha.

  37. vraag je of pak je ? Ik vraag.

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja leuk. Ik leg graag uit. 

  39. wil je graag van anderen leren? Ja heel graag. Maakt me niet uit hoe oud iemand is.

  40. wat is je favoriete dier? Katten

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Toch net iets meer buiten.

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Klein en gezellig 

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Opgeruimd.

  44. ben je tevreden over je lichaam? Ja hoor.  Dat komt ook omdat mijn vriendinnen zeggen dat ik er wel goed uitzie. Maar ik verbeeld me niks hoor. Als ik maar oké ben is het goed zo

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Ja met zelfde en zo min mogelijk zeep. Is niet nodig zoveel.

  46. gebruik je make up ? Ja daar ben ik mee aan het uitproberen. 

  47. wat wil je later worden?  Zorgverlener.

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja ik heb ze allemaal nog haha. Op de kast.

  49. sta je graag vroeg op ? Ja nouja. Het lukt me goed zeg maar xd

  50. heb je ringen om je vingers ? Ja tegenwoordig wel 

  51. heb je andere sieraden? Halsketting en 1 polsbandje 

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?  Film, eten, dansen, zwemmen...

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut ja zeker ! 

  54. je favoriete muziek ?  Indy en rock

  55. wat wil je nog verder kwijt? Leuke vragen! Jammer dat je er meer bij bent! 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

Graag gedaan Sanny! 

Tover xxx

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) nat, heb net gedouched

  2. Hoe lang zit je al op het forum? maandje?

  3. Heb je er veel aan gehad? ja

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? goed

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 9

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? ja

  7. Heb je een leuke klas op school ?zekers

  8. Heb je hobby's en zoja welke? nee

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? X

  10. Wat is je kleedstijl? basic en soms chic

  11. ben je nu verliefd ? jaa

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? ja, midden in de kantine op men bek gepleurd

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? ja, als ik de jongens eens kon terugpakken

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?nee

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?vrienden

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? wc XD

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? vrienden: school. Familie: thuis

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? nee

  20. heb je daar een goede band mee? X

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?Ja, uitleg is te lang

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? soms, ^^ 

  23. waar ben je echt bang voor ? kikkerrs

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? opkomen voor mezelf

  25. heb je een mooi handschrift?  euhh nope

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? ja van economie

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? ugh van muziek

  28. wat is je lievelings eten? kant en klaar lasagne

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? mutsen

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? niet stoer proberen tte doen

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? door mezelf te zijn

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? crushh

  33. waar wordt je emotioneel van ? crushhh

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? weet ik zo ff nie

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee

  36. ben je beleefd naar anderen ? ja

  37. vraag je of pak je ? ligt aan de situatie

  38. is iemand iets leren wat voor jou? soms

  39. wil je graag van anderen leren? bf krijgen

  40. wat is je favoriete dier? koe

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? beide

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? groot

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? zeeer onopgeruiimd

  44. ben je tevreden over je lichaam? nee

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? allemaal aparte flessies

  46. gebruik je make up ? beetje

  47. wat wil je later worden? verzekeraar

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? ja

  49. sta je graag vroeg op ?ugh ja

  50. heb je ringen om je vingers ?soms

  51. heb je andere sieraden? ja oorbellen

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Crossen met de motor en daarna uit eten

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? geen vakantie

  54. je favoriete muziek ? meezingers

  55. wat wil je nog verder kwijt? X

Badge

1. Ik zit er momenteel nogal onderuitgeschoven in m’n bureaustoel bij, en voel me nogal shit.

2. 2 dagen (sinds vandaag)

3. Een beetje

4. Opluchtend? Persoonlijk weet ik het niet echt

5. Nope, 2 (vaak 1 en soms 3)

6. Half, thuis redelijk (half, nie echt, maar wel genoeg), school niet echt

7. Nope, het is een shitklas

8. Gamen, muziek luisteren en maken, gitaar, elektronica

9. Muziek luisteren (maar is de laatste tijd ook minder aan het worden)

10. Hoodie met rits, zwarte broek, wild haar

11. Helaas niet

12. Die ene keer dat mn ouders erachter kwamen dat het nogal slecht met me ging, zonder dat ik wilde dat hun er überhaupt achterkwamen.

13. Half, ik ben nogal lang

14. Nope

15. Idk, miss de gitarist van mn fav band, miss mn beste vriend, ik weet het niet echt

16. M’n kamer, het bos, klaslokalen?

17. Niet echt…

18. Half, goed genoeg denk ik?

19. Nope

20. Nvt

21. Jep, heel vaak (bijna elke dag :| )

22. Niet echt…

23. geforceerd worden om rtl boulevard te kijken met mn ouders (het is erg ok)

24. Idk, gevaarlijke dingen? (Ik ben zelf nou niet erg bang voor dood, dus tja dat laat mij wat meer durven ig)

25. Nee.

26. Een beetje

27. Nederlands docent

28. Pizza?

29. Idk

30. Interesses, rust, geen problemen hebben met mn mentale shit?

31. Aardig, betrouwbaar?

32. Op het moment weet ik het eigenlijk niet echt…

33. Stressed out (liedje)

34. M’n hond.

35. Niet echt

36. Ja.

37. Hangt er vanaf

38. Opnieuw soms, geduld is meestal het probleem

39. Opnieuw soms, geduld.

40. Hond? Kat?

41. Beide. Ik leef in de stad, maar hou ook van bossen/scouting

42. Groot, technologisch, genoeg ruimte om al mn shit te kunnen doen (en dat is veel shit)

43. Een echte rotzooi

44. een beetje

45. Zelfde zeep/shampoo

46. Nee.

47. Ik weet het niet echt

48. Nee

49. Helemaal niet.

50. Nee

51. Een smartwatch

52. Idk, investeren in de relatie (miss beleggen zodat ik haar later op een betere date kan nemen)

53. Berghut

54. Linkin park, foo fighters, muse, RHCP, etc etc

55. Leuke vragenlijst!

Reputatie 1
Badge

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) op bed voorovergebogen op mn laptop

  2. Hoe lang zit je al op het forum? 1 dag

  3. Heb je er veel aan gehad? ja

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? goed

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 7

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? 1e nee 2e ja

  7. Heb je een leuke klas op school ? ja

  8. Heb je hobby's en zoja welke? zingen, muziek maken en muziek luisteren

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? zingen

  10. Wat is je kleedstijl? casual

  11. ben je nu verliefd ? ja

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? toen een vriendin mijn crush door de klas riep

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? nee

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? ja

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? mijn bff

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? mn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? thuis of in de stad

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? ja

  20. heb je daar een goede band mee? nee

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? ja

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? nee

  23. waar ben je echt bang voor ? hoogtes, kleine ruimtes en kippen

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? te veel

  25. heb je een mooi handschrift? mwoah

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? mn mentor

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? die van Wiskunde

  28. wat is je lievelings eten? friet met Frietsaus

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? blond haar, bruine ogen

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? een mooiboy zijn (ik val daar helaas op)

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? leuk

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? als iemand zegt dat ik dun ben

  33. waar wordt je emotioneel van ? als iemand me dik/lelijk vind

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? lachen met mn bff

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee

  36. ben je beleefd naar anderen ? soms

  37. vraag je of pak je ? vraag

  38. is iemand iets leren wat voor jou? miss

  39. wil je graag van anderen leren? ja

  40. wat is je favoriete dier? giraffe

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? buiten

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? boerderij

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? erger dan losjes door elkaar

  44. ben je tevreden over je lichaam? neeee

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? andere

  46. gebruik je make up ? ja

  47. wat wil je later worden? kinderoncoloog

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? ja

  49. sta je graag vroeg op ? nee maar moet meestal wel

  50. heb je ringen om je vingers ? nee

  51. heb je andere sieraden? ketting

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? uit eten naar een romantisch restaurant.

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? all-in

  54. je favoriete muziek ? Punkpop en veel verschillende soorten engelstalig

  55. wat wil je nog verder kwijt? niks

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) Als een soort zak met aardappelen 

 

Hoe lang zit je al op het forum? Minder dan een jaar 

 

Heb je er veel aan gehad? Jazeker 

 

Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Fijn, altijd goed om over je probleem te praten

 

ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? Een 7

 

ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Nee nog niet maar later wel

 

Heb je een leuke klas op school ? Ik ga niet naar school

 

Heb je hobby's en zoja welke? Tekenen, lezen dat soort dingen

 

Welke daarvan vind je de leukste ? Lezen 

 

Wat is je kleedstijl? Kringloop 

 

ben je nu verliefd ? Nee

 

heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Missen voor dingen die ik heb gezegd

 

Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nee niet echt

 

droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Alleen als ik ziek ben

 

Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Ikzelf 

 

heb je een plek waar je graag alleen bent? Mijn kamer

 

heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee

 

heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Jawel

 

heb je zus(sen)/ broer(s)? Een broertje 

 

heb je daar een goede band mee? Jawel

 

heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja heel vaak

 

heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nee niet persee

 

waar ben je echt bang voor ? Voor het onbekende 

 

wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Spinnen weg halen enzo 

 

heb je een mooi handschrift? Nee haha

 

heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Nee

 

heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee

 

wat is je lievelings eten? Sushi of mijn moeders pasta salade

 

wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Zelfvertrouwen

 

welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Humor

 

op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Ik hoop dat mensen niet te veel op mij letten eigenlijk 

 

waar wordt jeheel gelukkig van? Lekker eten, slapen gewoon de kleine dingetjes

 

waar wordt je emotioneel van ? Bijna alles haha

 

waar heb je van in een deuk gelegen? Meerdere dingen, bijvoorbeeld om mijn broertje 

 

heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) Dingen die ik heb gezegd tegen mijn moeder tijdens paniekaanvallen

 

ben je beleefd naar anderen ? Ja

 

vraag je of pak je ? Ik vraag

 

is iemand iets leren wat voor jou? Jawel

 

wil je graag van anderen leren? Tuurlijk 

 

wat is je favoriete dier? Leeuw

 

ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Beiden niet

 

hoe ziet je ideale woning er uit later? Gewoon knus

 

is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Losjes door elkaar

 

ben je tevreden over je lichaam? Nee

 

was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Aparte flesjes

 

gebruik je make up ? Nee

 

wat wil je later worden? Psycholoog of leraar geschiedenis 

 

heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja een hele verzameling 

 

sta je graag vroeg op ? Nee

 

heb je ringen om je vingers ? Nee

 

heb je andere sieraden? Ja een paar piercings

 

je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Uiteten 

 

op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? All-in

 

je favoriete muziek ? Van alles

 

wat wil je nog verder kwijt? Niets eigenlijk 

 

 

 

 

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) op school met een vermoeid gezicht van het leren haha

  2. Hoe lang zit je al op het forum? een paar maanden 

  3. Heb je er veel aan gehad? zeker

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? goed

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? soms wel soms niet

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? niet altijd

  7. Heb je een leuke klas op school ? geen idee want ik heb net een nieuwe klas dus ik ken ze nog niet echt goed

  8. Heb je hobby's en zoja welke? tekenen, sporten

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? eigenlijk allemaak wel

  10. Wat is je kleedstijl? streepjes, blokjes, vans, adidas, van alles

  11. ben je nu verliefd ? nee

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? zeeeeker, op mijn eerste schooldag liet ik een mn broodbak midden in de klas vallen snif iedereen keek

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? ja iedereen uit mn vorige klas keek toen ik mn rubik kubus record verbeterde, dus toen was ik wel trots

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? nee ik weet het bijna nooit meer

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? vooral mn ouders maar ook mn beste vriendin

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? mn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? buiten als de zon schijnt

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja 

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? ja

  20. heb je daar een goede band mee? meestal maar soms echt niet haha

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? heel vaak 

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? niet echt eigenlijk miss een paar keer

  23. waar ben je echt bang voor ? alleen zijn

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? mening zeggen

  25. heb je een mooi handschrift? niet speciaal maar als ik mn best doe kan het best mooi zijn

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? niet speciaal

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? nee

  28. wat is je lievelings eten? mexicaans zoals burrito en tacos

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? six pack

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? aardig zijn

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? als mezelf

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? mn huisdieren en sowieso dieren

  33. waar wordt je emotioneel van ? zielige films, slecht nieuws, mooie films

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? gravity falls

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee

  36. ben je beleefd naar anderen ? meestal wel

  37. vraag je of pak je ? vraag alleen thuis pak ik 

  38. is iemand iets leren wat voor jou? ja als diegene ook wil

  39. wil je graag van anderen leren? ja

  40. wat is je favoriete dier? katachtigen

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? beide 

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? eigen sportschool en zwembad

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? soms strak anders rommelig

  44. ben je tevreden over je lichaam? nee snif

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? apart

  46. gebruik je make up ? nee

  47. wat wil je later worden? geen idee

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? ja 

  49. sta je graag vroeg op ? nee ik haat het eigenlijk haha

  50. heb je ringen om je vingers ? soms

  51. heb je andere sieraden? ja kettingen

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? ik denk bios 

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? idk

  54. je favoriete muziek ? idk maar ik vond harry styles heel leuk alleen nu kan ik het niet echt meer horen haha

  55. wat wil je nog verder kwijt? leuke vragenlijst! liefs Tai

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 1
Badge +1

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Dysphoric

  2. Geen idee

  3. Help gewoon wat mensen hier 

  4. Kon ik er maar over praten

  5. 7,8

  6. Me ouders kunnen het nog steeds niet accepteren dat ik transgender ben.

  7. Zit niet meer op school sinds klas 2 middle bare school

  8. Alles wat creatief is en piano spelen

  9. Tekenen

  10. Jongensachtige skate boy achtig

  11. Nee

  12. Ja, iemand kwam binnen toen ik me aan het omkleden was die gene deed de deur ook niet dicht dus iedereen kon mee kijken.

  13. Ja, nog steeds 

  14. Elke dag 2 a 4 keer

  15. Me 3 vrienden + me ouders boeien me niks

  16. Me kamer

  17. Nee

  18. Ik heb het contact verbroken voor nu meer dan 1 en een half jaar

  19. Ja

  20. Zag mijn broer voor het eerst toen ik 6 jaar was een keer in het jaar tot mijn 12e, dus nee.

  21. Ik ben verwaarloosd

  22. Uh, what

  23. Dat iemand me dood

  24. Stil zitten en niks doen terwijl iemand je bedrijft met een stoel naar je hoofd gooien

  25. Verschilt 

  26. Mag met haar niet meer praten

  27. Alle andere

  28. Alles

  29. Idk

  30. Humor

  31. Grappig, zorgzaam

  32. Verschilt, soms heb ik een moment dat ik het leuk vind om te zien dat ze iets niet leuk vinden

  33. Idk

  34. Een random foto zonder reden die een vriend van me door stuurde

  35. Nee, waarom zal ik piekeren over iets dat gebeurd is? Het veranderd toch niks

  36. Verschilt, als ik je niet mag zal ik je inmens irriteren en onaardig zijn

  37. Ik vraag, is het een nee? Probeer het nog steeds te vragen, ga onderhandelingen aan en dan word het toch een ja. Blijft het een nee, doe ik het toch. Idc

  38. WHUTT??

  39. Ja en nee

  40. Kip

  41. Buiten mens

  42. Simpel huis

  43. Is zo een rommel dat je niet kan lopen zonder te vallen

  44. Nee: gender disphoria

  45. Nee

  46. wat wil je later worden? Animatiemuziekvodeoeditor en prive

  47. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja

  48. sta je graag vroeg op ? Nee lig vaak tot 17:30

  49. heb je ringen om je vingers ? Neee

  50. heb je andere sieraden? NEEE

  51. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? IK KAN GEEN CRUSH HEBBEN, ik ben demisexual

  52. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  53. je favoriete muziek ? Alles zolang het fantasie geeft

  54. wat wil je nog verder kwijt? Niks bedankt :)

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 7
Badge +15

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) heb net thuis ff gezeommen, dus in m’n badpak

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Kweenie, maandje?!

  3. Heb je er veel aan gehad? Best wel, maar ik wil vooral ANDERE helpen!

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Wel fijn, vooral omdat het ook een beetje anoniem is, mensen hebben dus geen vooroordelen, ik denk dat ik hier sneller iets zeeg dan tegen zomaar een klasgenoot..

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 8?! Nu op dit moment?!

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja! 

  7. Heb je een leuke klas op school ? Best wel…

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Zwemmen haha 😆 uhm en tennis, en schilderen…

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Tennis&zwemmwn

  10. Wat is je kleedstijl? Lekker luchtig, ik doe zo bijv een wijde broek aan ; m’n groene, met een witte trui 

  11. ben je nu verliefd ? Nee

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Haha grappig verhaal ; ik zat dus in gro0ep 5, en ik was verliefd, we noemen hem B, en dus we hadden het ergens over, en toen opeens vertelde hij mij zovan : ja ik heb verkering, en ik was verliefd op hem, nu zijn we vrienden, en heb ik het hem ooit verteld, toen zij hij, miss zou ik nu wel voor jou zijn gegaan ff voor de duidelijkheid; we zijn NIET verliefd! En hebben GEEN verkering! 

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nou.. stoer niet , wel trots… 

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Niet vaak , soms wel 

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Mijn BFF . Ze staat altijd voor me klaar, als ik ziek ben komt ze gen ff aanwapperen, en als ze bijv ziet dat het te druk is voo mij, gaat ze weer, dit gaat zeker ook omgekeerd; we vertellen elkaar ook ( voor zover ik weet ) alles

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? als ik zwem, heerlijk

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Tennisclub/ op het strand/ in de tuin

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Best wel ja, ik dens sws wel vergeleken kinderen met dezelfde leefyijd…

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?

  20. heb je daar een goede band mee?

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Soms, maar dan praat mn bff me weer moedt in ;( dit gebeurt soals ik al zei over en weer;) ), 

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? New, iedereen is gelijk, de 1 niet belangrijker dan de ander, maar als ik toch een voorbeeldje mag geven; ik vondt het wel hèèl cool toen mijn tekening werd geprojecteerd op het grootste (!) gebouw van de stad!  

  23. waar ben je echt bang voor ? Zwarten katten haha 😆 en marco bosato … idk wrm, maar ook al voòr dat gedoe mwt de voice,….

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Uhm… lastig, ik denk , opkomen voor anderen, als er dan iemand gepest/gelaagd wortd kom ik ( bijna) altijd voor diegene op, die pesters schelen mij dan ook niet zoveel, en dat weten ze! ;) 

  25. heb je een mooi handschrift? Best wel ja, en sws volgens mijn docent NL idk wrm haha 😆 

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Natuur- schei- en wiskunde , ook best met frans en duits … haha dat zijn er waarsch best veel, de beste?! Ik denk dat tòch natuurlunde..

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Engels.. ( invaller gelukkig ) 

  28. wat is je lievelings eten? Salade, maar sirieus i love (!) it!

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Kweenie.. bij jongens vindt ik het wel lief als ze verlegen zijn haha 😆 

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Lief

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Een zelfverzekerd(!) meisje

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? gezellig dingen doen met fam/ friends

  33. waar wordt je emotioneel van ? Gedichten haha 😆 

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Een reactie op het forum; over sex hebben met leerkrachten, iemand ( volgens mij tim) zei zovan; als ik dat zie ga ik gen heel hard met een stofzuiger op het raam bonzen hahah 😂 

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) kweenie, vast wel maar dr komt nu ff niks in me op

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja! Maar 1 keer niet; kijk; ik kwam thuis van tennis en mn oppas was dr ( ik mocht haar niet, en zij vlgm, mij niet) en ik ging een smoothie maken, ik vroeg “ wil je ook !?” ( uit beleefdheid dus gwn ;). Zij zei “nee” ik dacht, ok en  maakte dr een voor mezelf, daarna zei zij; ik ga dr ook een maken” ik vroeg ( dus weer uit beleefdheid!;) moet ik je helpen, zij zei” nee” ik dacht weer 0kay… toen ben ik boven huiswerk gaan maken , en opeens kwam m’n oppas binnen, zij vroeg , kan je me helpen?! Ik zei “ nee sorry k. Maar ik ben bezig , miss zo” ( toen werdt zij woedend op mij en zei” je kan me toch ook even helpen, daarma zei ik weer “nee” toen belde ze mijn moeder, omadat ik zo “ onbeleefd “ was tsssss…. Echt hoor) ik had haar gwn aangeboden te helpen….

  37. vraag je of pak je ? Vraag! 

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja!

  39. wil je graag van anderen leren? Zeker, ik wil een leven lang leren! 

  40. wat is je favoriete dier? Pinguïn ( i know raar) 

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Beide i think… nee wacht … ik ben een vakantie mens… hahahahab 😂 

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Beetje zoals ik nu woon, grote tuin, vrijstaand, met( binnen en buiten! )  zwembad haha 😂

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Ligt eraan… 

  44. ben je tevreden over je lichaam? Jahoor.. maar iets dikker mag wel…

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Apart… ik gebruik vaak rituals…

  46. gebruik je make up ? Nee (bijna(!) nooit.. wel met feestjes natuurlijk enzo..

  47. wat wil je later worden? Natuurkundige.. of astronoom, dat heeft miss wel mn eerste voorkeur…

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja hoor ;) 

  49. sta je graag vroeg op ? Ja, n vroege vogel hier haha 😆 

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee, nu niet 

  51. heb je andere sieraden? Bijna(!) altijd een zivere kettinkje van mijn bff gekregen ;) 

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Lekker naar de bios en uiteten…

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Nou, we gaan al best vaak naar “resorts” als ik het zo mag noemen, maar wandelen doen we ook vaak, ik hou gwn van skiën ( mij favo vakantie , voorjaars vakantie!( !) 

  54. je favoriete muziek ? I am good ( blue en salt 

  55. wat wil je nog verder kwijt? Leuk;( en lang haha 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

Tuurlijk…

 

greetzzz 

Mij_Niet_Gezien 

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) goed. Happy. Vestje, shirt, rokje, kousen, sloffen xd

  2. Hoe lang zit je al op het forum? 3 mnd denk k

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja !

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Heel fijn.

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?  8

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja nu wel

  7. Heb je een leuke klas op school ? Ja heel leuk. Heel eensgezind

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Mudrun, scouting

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Scouting. Veelzijdig

  10. Wat is je kleedstijl? Female en stoer. Meestal rokjes en kousen en laarsjes of boots

  11. ben je nu verliefd ? Twijfel. 

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja zeker.  Straf.  op het schoolplein vuil rapen. Echt iedereen zag me.

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Ja. Baby gered op een dijk. 

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ja heel grappig

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Buurvrouw

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Ja mijn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Parkje in de buurt. Met fam bij opa en oma's

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Ja gelukkig wel

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Ja 1 zusje 😘

  20. heb je daar een goede band mee? Ja !

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja nadat ik straf kreeg voor spieken en voor een grote mond. Moest vuil rapen en ik heb spijt betuigd. Eigen schuld van mij.

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Ja met de baby redden. En toen ik promo kreeg bij mijn club

  23. waar ben je echt bang voor ? Oorlog

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Hoog klimmen.

  25. heb je een mooi handschrift? Ja

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Ja die lerares waar ik 1st een grote mond heb gehad. Mee gepraat en spijt betuigd en nu top.

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Niet meer. Er is wel een strenge dame maar die geeft vaak jongens straf.

  28. wat is je lievelings eten?  Nu pikanto speciaal maar normaal nasi

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Hemdjes, korte broek of rokje en kniekousen. Bij jongens vooral <3 

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Doorpakker en ook beleefdheid hebben

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Lief, vrolijk, netjes en ik hoop knap ;)

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Humor en als mensen plezier hebben samen

  33. waar wordt je emotioneel van ? Emotionele jongens die eerlijk zijn over hun gevoel. Streepje voor!

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? (Beetje gemeen) een jongen uit de 3e die voor straf moest helpen bij gym en als ie niks hoefde te doen moest ie naast de deur staan. Dat beteuterde blozende gezicht. Arme jongen. We hebben hem na de les wel complimentjes gegeven maar toch.

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) van 34, en 21

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja en dat hoort ook zo vind ik. 

  37. vraag je of pak je ? Vraag

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja leuk!

  39. wil je graag van anderen leren? Ja zeker. 

  40. wat is je favoriete dier? Gordeldier

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Buiten

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Vuurtoren of vml school

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Nu netjes

  44. ben je tevreden over je lichaam? Ja hoor

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Zelfde. Als het maar schoon is xd

  46. gebruik je make up ? Ja eye liner en soms blush etc

  47. wat wil je later worden? Techisch. Ingenieur 

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja meerdere 

  49. sta je graag vroeg op ? Meestal wel

  50. heb je ringen om je vingers ? Ja elke hand 2 

  51. heb je andere sieraden? Kettinkjes, polsbandjes en armbandjes

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?  Lekker eten en bios

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  54. je favoriete muziek ? Rock

  55. wat wil je nog verder kwijt? Leuke lijst !!! Jammer dat jij niet meer op het forum bent Sanny!  Ik had bijv heel graag willen weten hoe het met je vriendje was gegaan na de strafles ( topic Vriendje straf) maar zal wel goed zijn gegaan haha :) 

Sjammetje xxxxx

 

 

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) ik voel me redelijk 

  2. Hoe lang zit je al op het forum? 29 maart 2021 plaatste ik mijn eerste topic

  3. Heb je er veel aan gehad? jazeker

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? goed!

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?haha geen idee

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja:)

  7. Heb je een leuke klas op school ? op zich

  8. Heb je hobby's en zoja welke? skateboarden, voetbal en wandelen

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Geen idee

  10. Wat is je kleedstijl? gewoon simpel:)

  11. ben je nu verliefd ? Er is wel een jongen die ik een beetje leuk vind...

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Hahaha ja van alles, gisteren nog met Frans moest ik een stukje tekst voorlezen. Eigenlijk was bij bijna het hele stukje mn uitspraak goed alleen 1 woord sprak ik zo raar uit😂 hele klas gelijk lachen

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? niet echt

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Soms

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? mn broertje

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? op m'n kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? neh 

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? een broertje 

  20. heb je daar een goede band mee? yup

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? zo vaak😅

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? niet dat ik weet 

  23. waar ben je echt bang voor ? Vooral inbrekers en brand 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? geen idee

  25. heb je een mooi handschrift? Niets echt

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? neh

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Hahaha ja, wij hebben de 2 strengste en vervelendste docenten van mijn school

  28. wat is je lievelings eten? lasagne i guess 

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? eig niks

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? beetje sportief, behulpzaam en niet zo zelfingenomen 

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? idk

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? ​​​​​​mn hond

  33. waar wordt je emotioneel van ? idk

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? zo veel, alleen als ik dat vertel weet iedereen gelijk dat ik het ben lol

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja dat ik als eerste naar een vriendin van mij uit de kast ben gekomen

  36. ben je beleefd naar anderen ? meestal wel

  37. vraag je of pak je ? Meestal vraag...

  38. is iemand iets leren wat voor jou? ni echt

  39. wil je graag van anderen leren? ligt eraan wat 

  40. wat is je favoriete dier? Geen idee

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? buiten

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Grote tuin, niet al te groot huis maar wel redelijk, liefst met een zwembad in de kelder:)

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? verschilt, ik kan er echt niet tegen als het niet is opgeruimd, maar ik heb ook geen zin om het op te ruimen:)

  44. ben je tevreden over je lichaam? nee

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? dezelfde

  46. gebruik je make up ? nee

  47. wat wil je later worden? idk

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? ja

  49. sta je graag vroeg op ? ligt eraan

  50. heb je ringen om je vingers ? nee

  51. heb je andere sieraden? ja een ketting van de Nijmeegse 4daagse🤩

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? euhhh idk

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? berghut

  54. je favoriete muziek ? heb k ni echt

  55. wat wil je nog verder kwijt? hele leuke vragenlijst!

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 3
Badge +1

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) ik haat mezelf en wil gewoon niet meer verder leven soms wil ik zelfs zelfmoord plegen

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Uhmm goeie vraag denk 💭 zo’n 1/1,5 jaar?

  3. Heb je er veel aan gehad? Soms wel …

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Fijn ook wel beetje gek.

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 0

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ik ben het niet mag het wel denk ik?

  7. Heb je een leuke klas op school ? Ja best wel alleen zien ze mij niet staan

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Lezen skeeleren

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Lezen

  10. Wat is je kleedstijl? Schaatig gecombineerd met stoer

  11. ben je nu verliefd ? Nee..

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja voor dat ik me gesneden had.

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nee

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Niet heel vaak 

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? M’n vriendin

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Nee

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Redelijk

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? 4 broers

  20. heb je daar een goede band mee? Best wel…

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja 

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nee

  23. waar ben je echt bang voor ? Voor mezelf 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Opkomen voor gepeste kinderen en truckjes op mijn skeeers

  25. heb je een mooi handschrift? Nee..

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Ja 

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Ja

  28. wat is je lievelings eten? Pizza

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Weet ik niet zolang die persson zichzelf maar is

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Spontaan 

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Weet ik echt niet..

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Nergens van 

  33. waar wordt je emotioneel van ? Mijn verleden 

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Geen idee..

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee..

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja

  37. vraag je of pak je ? Vraag 

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja zeker!!

  39. wil je graag van anderen leren? Ligt er aan wat 

  40. wat is je favoriete dier? Hond

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Beide

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Met een achtertuin met veel planten en een serre en balkon 

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Allebei

  44. ben je tevreden over je lichaam? Niet helemaal …

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?

  46. gebruik je make up ? Nee ik ben zoals ik ben.

  47. wat wil je later worden? Iets met mensen zoals BSO begeleider of juf of psycholoog ( moet ik wel eerst zelf beter worden 🙃)

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Nee

  49. sta je graag vroeg op ? Ja

  50. heb je ringen om je vingers ? Soms

  51. heb je andere sieraden? Ja 

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Een cadeautje voor hem kopen 

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  54. je favoriete muziek ? Weet ik niet 

  55. wat wil je nog verder kwijt? Weet ik niet wat wil je nog weten?

 

Xxxxx Jente🥰

 

Reputatie 7
Badge +7

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) ik voel me niet helemaal top

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Toch alweer 2,5 jaar geloof ik

  3. Heb je er veel aan gehad? Soms wel

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Het is wel fijn

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? Nee, denk dat ik rond een 2 zit

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ja

  7. Heb je een leuke klas op school ? Op zich wel oke

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Ja denk tekenen en schilderen 

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Allebei

  10. Wat is je kleedstijl? Heb ik niet ik probeer er gwn oke uit te zien maar mn kast is allemaal bij elkaar geraapte zooi

  11. ben je nu verliefd ? Nee

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Ja no comments 

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Denk het niet

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Nee

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? mijn huisdieren 

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Ja, mijn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? niet echt

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? ja

  20. heb je daar een goede band mee? Nee

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nee

  23. waar ben je echt bang voor ? Dat ik mezelf iets aan doe

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? De meeste dingen die andere niet durven 

  25. heb je een mooi handschrift? Nee

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? had ja

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?  Nee

  28. wat is je lievelings eten? Weet ik niet   

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Blijheid 

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Liefdevol en eerlijk

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Zelfverzekerd 

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Momenteel niet van veel

  33. waar wordt je emotioneel van ? Mijn gevoelens 

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? School

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ja

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja

  37. vraag je of pak je ? ?

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Denk het niet

  39. wil je graag van anderen leren? Niet perse

  40. wat is je favoriete dier? Ik heb een hele lijst favorieten 

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Buiten mens for sure

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Ergens in de middle of nowhere 

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Een grote bende

  44. ben je tevreden over je lichaam? Meestal niet

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Ik gebruik mijn shampoo niet voor mijn lichaam

  46. gebruik je make up ? Nee

  47. wat wil je later worden? Weet ik niet 

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja

  49. sta je graag vroeg op ? Nee

  50. heb je ringen om je vingers ? Ja

  51. heb je andere sieraden? Ja

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Ik kan oprecht niks bedenken

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  54. je favoriete muziek ? Atlantis- Seafret

  55. wat wil je nog verder kwijt? Bedankt voor deze vragenlijst, het was een fijne afleiding voor me:) 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Badge

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag)

  2. Hoe lang zit je al op het forum?

  3. Heb je er veel aan gehad?

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn?

  7. Heb je een leuke klas op school ?

  8. Heb je hobby's en zoja welke?

  9. Welke daarvan vind je de leukste ?

  10. Wat is je kleedstijl?

  11. ben je nu verliefd ?

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent?

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers?

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?

  20. heb je daar een goede band mee?

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom?

  23. waar ben je echt bang voor ?

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ?

  25. heb je een mooi handschrift?

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?

  28. wat is je lievelings eten?

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?

  32. waar wordt jeheel gelukkig van?

  33. waar wordt je emotioneel van ?

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )

  36. ben je beleefd naar anderen ?

  37. vraag je of pak je ?

  38. is iemand iets leren wat voor jou?

  39. wil je graag van anderen leren?

  40. wat is je favoriete dier?

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later?

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?

  44. ben je tevreden over je lichaam?

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?

  46. gebruik je make up ?

  47. wat wil je later worden?

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?

  49. sta je graag vroeg op ?

  50. heb je ringen om je vingers ?

  51. heb je andere sieraden?

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?

  54. je favoriete muziek ?

  55. wat wil je nog verder kwijt?

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

1. Ik lig in bed en kwa gevoel absoluut niet happy. Kwa uiterlijk krullend haar, bruine ogen, beetje gespierd. En ik heb geen idee wat ik er nog meer bij moet voegen maar ik vind mezelf erg knap 🤞🏾 Oh ja, getinte huid.

2. Niet zo lang

3. Op zich wel

4. Erg fijn

5. 9 maar dat wil niet zeggen dat ik altijd blij ben

6. Niemand mag in deze wereld werkelijk zichzelf zijn, maar ik ben mezelf zover ik mezelf wil uiten. Dus ja.

7. Absoluut niet, alles behalve, 100% nee, gewoon het is desastreus en destructief voor alle positieve gevoelens ik voor school heb. Niet om te overdrijven maar het is denk ik de meest ongegeneerde klas die ik ooit heb mogen aanschouwen…

8. Ik heb te veel hobby's. Educatieve bezigheden, muzikale bezigheden, creatieve bezigheden en sportieve bezigheden

9. Ik kan niet kiezen, maar zingen is er 1 van

10. Verschillend, erg net en charmant op zijn tijd, soms meer stoer en wat aan de duistere kant met veel zwart en soms weer een andere combinatie

11. Op mezelf, Ik ben namelijk het leukste persoon dat ik ken 🤙🏾

12. Vroeger nu niet meer, het maakt me niks uit wat anderen van me vinden.

13. Elke dag nu haha, gewoon doordat ik enorm zelfverzekerd ben, doe waar ik zin in heb. Zonder vrienden nog net zo veel plezier zou hebben en de wereld alleen aan kan. En mijn muziek helpt daar zeker bij haha.

14. Eerst niet meer, maar ik heb het mezelf opnieuw geleerd, dus nu wel weer.

15. Ik ben het belangrijkste voor mezelf, niemand komt daar in de buurt van. En dat zou ook niet kunnen. Mijn ouders zijn belangrijk voor me maar vaak had ik ze liever niet gehad

16. Overal ben ik graag alleen. Maakt niet uit waar ik vermaak me wel.

17. Het liefst alleen, maar als ik met iemand ben maakt het mij niet uit waar ik ben en gaat het om die persoon/personen en mij niet om de plaats.

18. Zij zullen vast ja zeggen, maar ik vind absoluut niet. Misschien wel een goede maar geen gezonde.

19. Ja.

20. Goed genoeg.

21. Erg vaak, maar het is meer dat iemand me dat gevoel geeft, want ik zie totaal niet zo naar mezelf.

22. Ja ook elke dag wel, omdat ik mezelf goed behandel, veel tijd aan mezelf spendeer, veel om mezelf geef en er voor mezelf ben en niemand meer van mij houd dan dat ik van mezelf hou.

23. Liefde (alles van dat wat niet van mij naar mij is)

24. Mezelf zijn en doen wat ik wil nvm wat anderen vinden

25. Niet zozeer, leesbaar wel

26. Velen maar mijn biologie docent en gym ook erg

27. Oude docenten die racistisch waren

28. Heb ik niet, te veel

29. Karakter eigenschappen die ik ook heb

30. Zichzelf (durven te) zijn nvm wat anderen vinden

31. Maakt mij niks uit

32. Mezeld

33. Vele dingen

34. Mezelf

35. Nee het gaat zoals het gaat

36. Als ze dat verdienen wel

37. Ligt aan de situatie en het iets meestal vragen

38. Hoe bedoel je?

39. Ik leer van mezelf

40. Heb ik niet, dierenvriend

41. Beide vooral buien en alleen

42. Een woning die mij gelukkig maakt

43. Rommelig

44. Absoluut enorm dankbaar

45. Ik verzorg mezelf erg goed, alles waar het voor hoort

46. Nee

47. Ik weet allang wat maar dat hou ik voor me

48. Ja

49. Nee

50. Vaak wel

51. Ja

52. Chique restaurant, strandwandeling, sterren kijken, nacht picknicken onder de sterren op het stand bij de zee en uiteindelijk een nachtje in een hotel, moet lukken

53. Ik zou sparen om naar beide vakanties te gaan, meer ervaringen/belevingen

54. Vaak stoere muziek, ballads of metal

55. Niets, maar bedankt voor de vragenlijst, gaf een goede afleiding

Reputatie 4
Badge +2

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? Beetje sad maar kan gebeuren ( gevoel/uiterlijk mag)

  2. Hoe lang zit je al op het forum? 9 maanden ofs

  3. Heb je er veel aan gehad?  Zekers

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Soms wat lastig maar echt heel tof

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 6,3

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Ik doe daar mijn best voor en ik denk het wel

  7. Heb je een leuke klas op school ?jawel

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Muziek maken

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Ukelele spelen, overigens mijn nieuwste

  10. Wat is je kleedstijl? Spijkerbroek en plain hoodie of shirt

  11. ben je nu verliefd ? Ja

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Vast mr ik weet niet meer waarvoor

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Nee

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ik heb het idee dat ik nooit droom

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Vriend

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Bank en kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Ney

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Best wel

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Broer en zusje

  20. heb je daar een goede band mee? Jawel

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Tuurlijk

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Nou heel kort dan miss

  23. waar ben je echt bang voor ? Schaamte pakken 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Kwetsbaar opstellen 

  25. heb je een mooi handschrift? Nee, wel leesbaar tho

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Nee

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee eig niet

  28. wat is je lievelings eten? Idk

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Haar is belangrijk

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Eerlijk zijn

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Eerlijk en mezelf

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Muziek

  33. waar wordt je emotioneel van ? Muziek en TikTok😔

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Dat heb ik eig alleen met 1 ander persoon erbij

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) ik was verliefd op een meisje die absoluut niet bij mij zou passen en ik heb haar toch uit gevraagd 

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ik doe mijn best

  37. vraag je of pak je ? Ik pak te vaak

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Nee ik kan dat lastig

  39. wil je graag van anderen leren? Ja maar ze moeten geen betweter zijn

  40. wat is je favoriete dier? Zebra

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Buiten 

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Ruimte

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?losjes

  44. ben je tevreden over je lichaam? Ja

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Ik doe maar wat

  46. gebruik je make up ? Nee

  47. wat wil je later worden? Dokter

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Wel op mijn kamer

  49. sta je graag vroeg op ? Ja

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee

  51. heb je andere sieraden?nee

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Midgetgolf 

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? Berghut

  54. je favoriete muziek ? Harry styles

  55. wat wil je nog verder kwijt?  Ik ga morgen weer werken met een meisje waar ik verliefd op ben 🥰 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) ik voel me nu beetje slecht...

  2. Hoe lang zit je al op het forum? weekje

  3. Heb je er veel aan gehad?beetje  

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?heel fijn

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?een 3

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? nee niet echt

  7. Heb je een leuke klas op school ?totaal niet

  8. Heb je hobby's en zoja welke?hockey en viool

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? hockey

  10. Wat is je kleedstijl? wat nu in de mode is

  11. ben je nu verliefd ?nee

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?voor mijn jeugt

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?nee nooit

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?soms

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?niemand

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent?mijn kamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?huiskamer

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? ja

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? ja

  20. heb je daar een goede band mee?ja

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?ja

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? nee

  23. waar ben je echt bang voor ?alleen zijn dat iedereen je haat

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? weet ik niet

  25. heb je een mooi handschrift?beetje

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?beetje

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?nee

  28. wat is je lievelings eten?buenos

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?de '’schoonheid'’

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?grappig/gezellig

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?leuk en gezellig

  32. waar wordt jeheel gelukkig van?een hoog cijfer halen

  33. waar wordt je emotioneel van ?ruzie

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?weet ik niet meer

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )ja

  36. ben je beleefd naar anderen ?jaa super erg

  37. vraag je of pak je ?vragen 

  38. is iemand iets leren wat voor jou? ???

  39. wil je graag van anderen leren? weet ik niet

  40. wat is je favoriete dier? rat

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?stadsmens

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later?groot en ruim

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?strak opgeruimd

  44. ben je tevreden over je lichaam?beetje

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?gwn met een fles

  46. gebruik je make up ? ja

  47. wat wil je later worden?dokter

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?nee

  49. sta je graag vroeg op ?nee

  50. heb je ringen om je vingers ?ja

  51. heb je andere sieraden?ja

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?uit eten

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?all-in

  54. je favoriete muziek ? ed sheeran

  55. wat wil je nog verder kwijt? nee

 

Reputatie 1
Badge
  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) Ik ben op dit moment erg depressief

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Sinds vandaag

  3. Heb je er veel aan gehad? Ja heel veel

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken? Echt fijn

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? 2,5 denk ik

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? Nee

  7. Heb je een leuke klas op school ? Ja opzich wel

  8. Heb je hobby's en zoja welke? Ja fitness en hardlopen

  9. Welke daarvan vind je de leukste ? Fitness

  10. Wat is je kleedstijl? Ik houd van merkkleding die gwn lekker comfortabel zijn, dus niet per se heel net

  11. ben je nu verliefd ? Ik denk het niet, er zijn best veel die ik super knap vind maar niet echt verliefd denk ik

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ? Valt wel mee

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor? Niet echt

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?  Lzijn nogal vaak seks of carrière gerelateerde

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Ikzelf. Ik heb echt mezelf gemaakt vooral zonder hulp

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Slaapkamer

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Nee

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Alleen met mijn moeder

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Broer & zus

  20. heb je daar een goede band mee? Ja

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja heel vaak

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? Niet echt

  23. waar ben je echt bang voor ? Honden 

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Idk

  25. heb je een mooi handschrift? Niet echt

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Ja veel wel eogenlijk

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Niet meer maar vroeger wel

  28. wat is je lievelings eten? Spaghetti

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Spieren (bij jongens) grote kont bij meisjes 

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen? Zorgzaam

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Lief en knap

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Complimentjes

  33. waar wordt je emotioneel van ? Mijn leven

  34. waar heb je van in een deuk gelegen? Heel veel

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee ) nee

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja heel erg

  37. vraag je of pak je ? Verschilt

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Ja ik ben heel behulpzaam 

  39. wil je graag van anderen leren? Ja

  40. wat is je favoriete dier? Geen een eigenlijk

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Allebei, ik houd van alleen zijn maar ik kan ook heel sociaal zijn

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Een grote woning omdat ik succesvol ben

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Er tussenin

  44. ben je tevreden over je lichaam? Nee echt niet 

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? 1 voor haar andere voor lichaam

  46. gebruik je make up ? Nee

  47. wat wil je later worden? Politicus

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Nee

  49. sta je graag vroeg op ? Nee ik houd van de nacht

  50. heb je ringen om je vingers ? Nee

  51. heb je andere sieraden? Nee

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Film kijken en daarna nog dineren ofz

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? All in

  54. je favoriete muziek ? Niet per se een favoriet 

  55. wat wil je nog verder kwijt

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) 

  2. Hoe lang zit je al op het forum?

  3. Heb je er veel aan gehad?

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ?

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn?

  7. Heb je een leuke klas op school ?

  8. Heb je hobby's en zoja welke?

  9. Welke daarvan vind je de leukste ?

  10. Wat is je kleedstijl?

  11. ben je nu verliefd ?

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet?

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers?

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent?

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie?

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers?

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)?

  20. heb je daar een goede band mee?

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ?

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom?

  23. waar ben je echt bang voor ?

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ?

  25. heb je een mooi handschrift?

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt?

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt?

  28. wat is je lievelings eten?

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien?

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden?

  32. waar wordt jeheel gelukkig van?

  33. waar wordt je emotioneel van ?

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )

  36. ben je beleefd naar anderen ?

  37. vraag je of pak je ?

  38. is iemand iets leren wat voor jou?

  39. wil je graag van anderen leren?

  40. wat is je favoriete dier?

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ?

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later?

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar?

  44. ben je tevreden over je lichaam?

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ?

  46. gebruik je make up ?

  47. wat wil je later worden?

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer?

  49. sta je graag vroeg op ?

  50. heb je ringen om je vingers ?

  51. heb je andere sieraden?

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen?

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ?

  54. je favoriete muziek ?

  55. wat wil je nog verder kwijt?

ik ga hem niet eens invullen want het antwoord op die eerste vragen is nee ik voel me slecht en wil het allemaal niet meer hoor

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Badge

Noem nooit namen en plaatsen !

 

  1. Hoe zit je er nu bij ? ( gevoel/uiterlijk mag) 😢 in mijn bed zoals elke avond.

  2. Hoe lang zit je al op het forum? Sinds vandaag omdat ik echt toe ben aan afleiding.

  3. Heb je er veel aan gehad? .

  4. Hoe voelt het om hier je problemen te bespreken?  .

  5. ben je gelukkig ( 0 tot 10) ? Een 6 

  6. ben je, of mag je zijn wie je wilt zijn? dat weet ik eigenlijk niet.

  7. Heb je een leuke klas op school ? Nee

  8. Heb je hobby's en zoja welke?  .

  9. Welke daarvan vind je de leukste ?.

  10. Wat is je kleedstijl? Wat ik leuk vind / lekker vind zitten draag ik gewoon.

  11. ben je nu verliefd ? Nope 

  12. heb je je wel eens ontzettend geschaamd ? en waarvoor ?

  13. Heb je je wel eens super stoer gevoeld? waardoor?  als ik net nieuwe schoenen heb.

  14. droom je vaak, in die zin dat je de droom nog weet? Ja heel vaak.

  15. Wie ( geen naam !) is heel belangrijk in je leven geweest naast je ouders/verzorgers? Mijn oma

  16. heb je een plek waar je graag alleen bent? Mijn kamer 

  17. heb je een plek waar je graag met vrienden/innen bent? En met je familie? Thuis met mijn moeder.

  18. heb je een goede band met je ouders/ verzorgers? Ja met mijn moeder 

  19. heb je zus(sen)/ broer(s)? Nee

  20. heb je daar een goede band mee?

  21. heb je je wel eens waardeloos gevoeld of heel klein ? Ja sinds een paar weken voel ik me nu zo.

  22. heb je je wel eens heel belangrijk gevoeld ? waarom? 

  23. waar ben je echt bang voor ? De toekomst.

  24. wat durf jij dat anderen vaak niet durven ? Socializing 

  25. heb je een mooi handschrift? Nee

  26. heb je een docent waar je speciaal goed mee overweg kunt? Nope

  27. heb je een docent waar je helemaal niet goed mee overweg kunt? Nee

  28. wat is je lievelings eten? Pasta , friet

  29. wat vind je sexy/hot bij anderen om te zien? Een mooie lach.

  30. welke eigenschap moet iemand als belangrijkste hebben om bij jou te passen?  dat weet ik nie
     

  31. op welke manier hoop jij dat anderen jou zien/vinden? Een lief en zorgzaam persoon.

  32. waar wordt jeheel gelukkig van? Nieuwe schoenen

  33. waar wordt je emotioneel van ? Van alles de laatste tijd.

  34. waar heb je van in een deuk gelegen?   Met mijn moeder over de gekste dingen.

  35. heb je veel spijt van iets en wil je zeggen wat? (anders alleen ja of nee )

  36. ben je beleefd naar anderen ? Ja 

  37. vraag je of pak je ? Vraag

  38. is iemand iets leren wat voor jou? Nee

  39. wil je graag van anderen leren? Ja

  40. wat is je favoriete dier? Kat

  41. ben je een stadsmens of buiten mens, of beide ? Beide

  42. hoe ziet je ideale woning er uit later? Een mooi appartement in een stad.

  43. is alles in je kamer strak opgeruimd of losjes door elkaar? Ligt eraan hoe ik me voel maar meestal opgeruimd.

  44. ben je tevreden over je lichaam?  Nee niet echt .

  45. was je je haar en lijf met dezelfde zeep/shampoo of overal aparte flesjes voor ? Aparte flesjes

  46. gebruik je make up ? Ja elke dag maar in de zomer wel minder.

  47. wat wil je later worden? Schoonheidsspecialiste 

  48. heb je een knuffel in je bed of op je kamer? Ja

  49. sta je graag vroeg op ? Neeeee

  50. heb je ringen om je vingers ? Niet nu maar draag wel altijd ringen.

  51. heb je andere sieraden? Kettingen , armbanden , oorbellen en buik kettingen 

  52. je hebt je eerste date met je crush en kunt 100 euro besteden, wat ga je doen? Samen ergens heen. (Ik kan ff niks bedenken).

  53. op vakantie naar een all-in of naar een berghut ? All in vakantie 

  54. je favoriete muziek ?  Alles van Drake, Bryson tiller en realestK

  55. wat wil je nog verder kwijt? 

 

Hartelijke dank ! Sanny xxxxx

 

Reageer