Vraag

Vragenlijst over huilen

  • 12 July 2023
  • 41 reacties
  • 611 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn?
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!)
  4. Wat doe je als je moet huilen?
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit?
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar)

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij


41 reacties

Hey Hoi 

Hallo @Ehtnij !

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer Af en toe , laatste paar jaar is er best wel wat gebeurt,  ik denk iets van 15 keer per jaar ofzo.
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Soms barst ik wel redelijk plotseling los (als er in korte tijd iets gebeurt) en dan zijn er wel andere mensen bij. Of op een begrafenis, of als ik iets kwijt moet en dan uitbarst.
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!)
  4. Wat doe je als je moet huilen? Laten gaan 
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Nee, heb ik zelf niet.
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) Ik vind het normaal. Op welke leeftijd dan ook.

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics! Graag gedaan🙂

Love

Ehtnij

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Ehtnij,

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer bijna nooit
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn?  soms wel
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) -
  4. Wat doe je als je moet huilen? huilen, nee wat kan je er tegen doen?
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? jazeker
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) ik vind dat dat moet kunnen

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij

Groetjes, @Monkeyboy08 

Reputatie 5
Badge +1

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer 1 keer per week
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Nee
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Weet ik niet 
  4. Wat doe je als je moet huilen? Inhouden
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Ja
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) normaal denk ik

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij

 

Reputatie 4
Badge +2
  1. Hoe vaak huil je ongeveer:nooit
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn?:niemand
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!): Kom hele verhaal waarom ik niet meer huil. ik word vorig zwaar gepest. ik ging naar kickboksen,boxer,muaythai,teakwondo,Bjj om mijn zelf beter te maken. Soms wil ik huilen maar het gaat gewoon niet. mijn hart heeft te veel pijn gekregen. Nu niemand boeit mijn niet meer. maar soms kom er wel wat tranen maar niet meer dan dat
  4. Wat doe je als je moet huilen? vechten, trainen
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Ja vroeger. Maar ik ga meestal met mijn olifant praten alleen(knuffel)
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) Het kan
Reputatie 7
Badge +11
  1. Hoe vaak huil je ongeveer Elke 2 dagen ongeveer, ik huil namelijk bij elke ruzie met mijn ouders. Ik heb net nog gehuild
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Ligt eraan wie die mensen zijn, ik huil bij mijn vriendinnen en ouders en soms vreemden. Niet bij pesters of andere irritante kinderen. Ik huil wel gewoon bij mijn klas als een paar jongens vervelend doen
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Dus als ik gepest word (dit is over) of erna. En als iemand niet begrijpt wat ik bedoel en dat onterecht boos wordt, en als ik enorm boos ben
  4. Wat doe je als je moet huilen? Huilen, de anderen zoeken het maar uit, als ik wil huilen, dat huil ik :)
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Soms, niet als ik net gegeten heb natuurlijk, maar het helpt mij vaak om te gaan lezen of te gaan slapen
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) Gewoon, het is een uiting van emotie, dus gewoon doen. Ik zal altijd helpen om te troosten :)

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +14

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je? ongeveer 5x per maand, maar dat verschilt heel erg,
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Nee bijna nooit, ik hou mij altijd in totdat ik alleen ben.
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Als ik ruzie heb met mijn ouders, pijn heb (heftige pijn) en soms ook zomaar (meestal 1 a 2 dagen voor dat ik ongesteld word ga ik op random momenten huilen.)
  4. Wat doe je als je moet huilen? Ik zoek een plekje op waar ik alleen ben.
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Ja, ik eet ook om het verdriet en de pijn weg te eten zeg maar.
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) ​​​​​​Heel normaal. iedereen heeft wel eens de behoefte om te huilen (jongens, meiden en x)

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Geen probleem. :)

Love

Ehtnij

 

Reputatie 1
Badge
  1. Ik huil heel vaak en ook om de kleinste dingen. Het is niet dat ik altijd verdrietig ben of iets, maar soms vind ik het wel fijn om even lekker een potje te huilen en dat is ook heel gezond. 
  2. Ik vind het vervelend om bij andere mensen te huilen dus het liefst, als ik huil zit ik alleen. Maar stel mijn vriend ziet het vind ik het minder erg omdat ik hem vertrouw. 
  3. Ik huil vooral als ik ongesteld ben, maar ook los daarvan. Ik huil bijvoorbeeld ook als ik boos ben of als ik er gewoon zin in heb. Ik kan ook heel hard huilen door mensen die alleen eten en dan vooral oudere mensen dat kan echt mijn hart breken. 
  4. Als ik moet huilen ga ik meestal in bed liggen en wat rustige muziek opzetten en ik laat mezelf gewoon lekker uithuilen. 
  5. Iedereen heeft zijn eigen manier van coping, dus hoe je met verdriet omgaat. Als dat voor jou eten is is dat heel normaal, maar dan is het wel van belang dat je je daarna niet schuldig gaat voelen omdat je gegeten hebt. 
  6. Huilen is heel normaal en gezond. en het maakt niet uit of een jongen of meisje huilt omdat we allemaal mensen met gevoelens zijn. 
Reputatie 1
Badge

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer 3/5 keer per week
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Bijna nooit
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Mentale problemen en zm gedachten en sh
  4. Wat doe je als je moet huilen? Denken of ik nog door wil met het leven
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Nee
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) normaal maar wel kut

 

Reputatie 7
Badge +10

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer denk nooit misschien 1 tot 2 keer per jaar
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Nu nooit meer (denk ik zie vraag 1)
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Als ik huil heeft dat meestal altijd een andere reden dan de vorige keer
  4. Wat doe je als je moet huilen? Gewoon uithuilen en mijn serie verder kijken
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Soms
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) Soms moet het gewoon, maar het is wel irritant als diegene het heel vaak doet

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij

#verwijder de check/#terug naar de oude check/#Delete the check/#Back to the old check

 

Reputatie 3
Badge
  1. Hoe vaak huil je ongeveer bijna elke dag?
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? ik probeer niet rond andere mensen te huilen, maar ik huil vaak voor m’n ouders
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) omdat m’n leven kut is, en m’n ouders me niet begrijpen, en omdat ik alleen ben
  4. Wat doe je als je moet huilen? huilen, dat is het
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? ja, soms
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) het is een natuurlijk ding dat iedereen hoort te doen, goede manier om emotie te uiten en laten gaan, maar wel kut
Reputatie 7
Badge +11

@NietEchtRyan, je bent niet alleen hoor! Bijna iedereen op het forum is er voor je!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 2
  1. het verschilt vroeger veel meer maar nu steeds minder omdat ik dat van mijzelf niet mag.
  2. ik probeer het niet te doen mar als het echt niet anders kan moet het gebeuren.
  3. omdat ik mijn leven zat ben en ik al een aantal gefaalde pogingen tot zelfmoord heb en elke keer als ik naar het kleine litteken op mijn pols kijk moet ik huilen omdat het gefaald was
  4.  ik brand mijzelf of ik steek mijzelf in de voet omdat ik vind dat huilen een teken van zwakte is
  5. ik eet niet ik verwond mijzelf meer (zie 4)
Reputatie 4
Badge +1

@Anoniem_12okt23 , 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

We luisteren graag naar je!

Groet, Babs van de Kindertelefoon

 

Reputatie 5
Badge +1

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer elke week
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn?  ja
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) rekenen zie mijn vorige topic
  4. Wat doe je als je moet huilen? mijn ogen verbergen soms naar wc rennen
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? ja chocolade
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) ik vind het heel awkward als ik huil wantdan word je heel lang aangestaard

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer​​​​​​ Best wel vaak eigenlijk.
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? niet vaak.
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!)als het even teveel is
  4. Wat doe je als je moet huilen?gewoon huilen, al is het in de klas
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? CHOCOLA
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar)Normaal!!! Ieder mens moet zn gevoelens uitten.

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics! graag gedaan!

Love                   Liefs,

                            Een meisje die graag altijd overal                                            zichzelf is

Ehtnij

 

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer? Geen idée verschilt een beetje soms best vaak en soms valt het mee.
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Neen 
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) (Soms) is het leven gewoon echt kut, precies of dat alles tegenzit :(
  4. Wat doe je als je moet huilen? Huilen (als er niemand dicht in de buurt is en anders doe k het stil en kijk k weg
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Beetje maar wil meestal eten :)
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) Geen idée,lucht wel op soms, soms wil ik ook huilen ofzo

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love- 2

Ehtnij

grtjs

Reageer