Vraag

Vragenlijst over huilen

  • 12 July 2023
  • 41 reacties
  • 607 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn?
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!)
  4. Wat doe je als je moet huilen?
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit?
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar)

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij


41 reacties

Reputatie 7
Badge +9
  1. Hoe vaak huil je ongeveer geen idee maar best wel vaak
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? vooral bij mijn broer
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) er gaat nu een heel verhaal komen. ik huil vaak omdat mijn vader een ernstig ongeluk heeft gehad, ik ongeveer 6 jaar lang ben gepest, mijn broer het huis uit moest, ik nogal een kluns ben en ik enorm last heb van heimwee
  4. Wat doe je als je moet huilen? meestal proberen inhouden
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? helaas wel ja. ik heb ook last van eetbuien. als ik verdrietig ben dan eet ik en eet ik en ben ik boos op mezelf omdat ik mijn verdriet weg wil eten dan wordt ik nog verdrietiger en eet ik meer
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) stoer, want dat laat zien dat je ook nog emoties hebt en om dingen geeft
Reputatie 7
Badge +12

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer moeilijk om in te schatten, ik denk best vaak omdat ik een moeilijke thuis situatie heb die best zwaar en ingrijpend is.
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Soms, als het een keer gebeurt probeer ik uit de situatie weg te lopen, maar soms laat ik het ook gaan om te laten zien aan diegene hoe zwaar iets voor mij is.
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) als mijn ouders iets doen wat niet eerlijk is of als de lasten op mijn schouders te zwaar worden.
  4. Wat doe je als je moet huilen? Ik rol mezel op in een klein bolletje en trek me het liefst terug en knijp mijn ogen dicht. Als het tranen van woede zijn sta ik rechtover diegene en ondanks mijn lengte kan ik dan heel intimiderend over komen want op zo een moment kan ik dodelijke blikken werpen.
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Een beetje, soms wil ik juist gaan eten, maar ook vaak niet.
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) doe het, je moet toch gewoon je emoties en gevoelens kwijt.

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Mijn reactie wordt gecheckt, dus die komt er zo aan,kan je de vragen lijst ook zelf invullen?

-OnlyMe

  1. Hoe vaak huil je ongeveer Niet zo vaak eigenlijk.
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Nee, paar maanden geleden wel bij pa en ma, maar verder niet,
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Ik huil helemaal niet vaak.  Mijn verdriet wordt meestal woede, dus hoef meestal ook niet te huilen.
  4. Wat doe je als je moet huilen? Tja, de laatste keer dat ik gehuild heb is begin dit jaar, had een heel slecht cijfer en toen zeiden pa en ma dat ik me best niet had gedaan. Dat deed wel pijn, aangezien ik de hele nacht en veel overdag geleerd had.
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Nope!
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) Laat iedereen huilen als ie wil, zolang het maar niet overgaat in een luchtalarm. Ik huil gewoon niet echt meer. Zie het nut er ook niet van in. Kan ik beter met spullen smijten, I guess.

Mijne ook in de check!

Reputatie 7
Badge +17

 

  1. Hoe vaak huil je ongeveer?   niet vaak , maar ik houd het niet tegen als er aanleiding is
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? nee niet gauw, wel bij 1 persoon die ik bijv vertrouw (bff of ouders bijvoorbeeld)
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) als ik  iets heel erg vind, diep verdriet voel,bijv erg vernederd ben of onrecht. Of iemand waar ik van houd huilt.  En heel apart maar als een baby of klein kind huilt  krijg ik ook altijd een brok in de keel haha 😊
  4. Wat doe je als je moet huilen? laten gaan, het is een emotie die je niet voor niks hebt. Het kan goed zijn en lucht een beetje op
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? nee ik ga dan hele stukken fietsen of hard rennen of liefst met mn bootje het water op.
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar). Kan heel gezond zijn als je het af en toe voelt opkomen. Gewoon accepteren.  Als het elke dag is dan is er wel meer aan de hand, en moet je er hulp bij zoeken ( ervaring) . Maar zo nu en dan, geen enkel punt, laat maar  lekker komen ! ;)

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Blijkbaar is dit topic onder de check.

Reputatie 7
Badge +9

Waarom is die bij iedereen in de check? Ik had nergens last van

Waarom is die bij iedereen in de check? Ik had nergens last van

Geen idee. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoe vaak huil je ongeveer eigenlijk bijna nooit. Dingen raken me niet zo erg of ik hou het verdriet binnen. Ik huil ook echt nooit bij films

Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? als ik het doe is het omdat ik pijn heb, telt dat dan als huilen of zijn dat dan meer tranen

Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!)  in bed, dat ik dan denk aan alle haat die mensen naar mij hebben

Wat doe je als je moet huilen? wanneer er anderen bij zijn, word ik echt boos op mezelf en als ik alleen ben laat ik het gewoon gaan

Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? nee eigenlijk niet

Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) ik vind het iets moois, het helpt om je verdriet te uiten. Als iemand huilt vind ik het niet stom, maar juist dapper. Om zelf te huilen vind ik vreselijk en dan schaam ik me kapot.

Reputatie 5
Badge +1

1. Hoe vaak huil je ongeveer, bijna elke dag

Huil je vaak waar andere mensen bij zijn?, Eigenlijk niet echt

Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!), Kan van alles zijn, soms filmpjes of dat ik het gevoel heb dat iemand vervelend tegen me doet of ik me buitengesloten voel maar kunnen ook heel andere dingen zijn

Wat doe je als je moet huilen?, Ik huil gewoon 

Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Een beetje maar niet heel erg

Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar), niks mis mee het zijn gewoon je emoties

Reputatie 7
Badge +14

    Hoi @Ehtnij,

 

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer  - uhm, nou wel regelmatig hoor, om verschillende redenen en ik vind het op zich altijd wel een fijn gevoel geven. Ik laat het altijd gewoon komen, nou ja, soms is het niet handig als je niet op een plek bent waar je je veilig/comfortabel voelt en dan probeer ik het wel uit te stellen
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn?  - ja, vaak voelt dat wel fijner, zoals bij mijn vriendje of mijn broers, want die begrijpen mij als beste
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!)  - ik ga wel gwn vertellen, soms huil ik om iemand anders, over wat die mee maakt. Dat kan ineens gebeuren als ik ermee geconfronteerd wordt. Hoe vaak dat gebeurt is heel verschillend en het duurt meestal niet heel erg lang, maar bijvoorbeeld door iets irl met een vriend of door een film of iets op tv, zoals bijvoorbeeld toen ik van de week naar noodcentrale (VRT programma over de meldkamer van de politie) zat te kijken. In het programma belde een jongen van 8 naar het noodnummer en hij vroeg of je ook mocht bellen als papa je slaat en toen kwam er een heel gesprek. Die jongen had zich 'verstopt’ op zijn kamer en vertelde zijn verhaal en toen kwam zijn papa ineens binnen en ging boos doen tegen hem. Die mevrouw van de politie had gezegd dat ie de telefoon een beetje moest verstoppen, maar gwn aan moest laten en toen hoorde je wat die vader allemaal zei en ik moest er wel van huilen, want ik kon hem niet helpen en misschien zit er in mijn klas ook wel iemand die hetzelfde thuis mee maakt en dat niemand het weet. Daar kan ik dan om huilen en ik denk dan wel dat het wel goed is dat de Kindertelefoon er is. Daar kun je naartoe bellen als je zoiets meemaakt. Het lijkt me best moeilijk werk. Dan nu iets anders. Ik kan ook wel huilen als ik verdrietig ben om wat ik zelf allemaal mee maak. Dat gebeurt misschien een paar keer per maand, maar kan ook wel eens vaker zijn in een periode dat er veel dingen zijn die mij bezig houden. Als iemand 'gemene’ dingen tegen mij zegt, met het doel om mij te kwetsen zal ik eigenlijk nooit huilen op dat moment. Gewoon omdat ik diegene mijn tranen niet wil laten zien. Dat doe ik uit een soort zelfbescherming. Ik wil niet laten zien hoe erg het mij raakt, omdat ik bang ben dat als ik dat wel doe, ze er misbruik van maken en het dan vaker gaan doen. Ik wil sterk zijn en huilen doe ik dan wel later als ik in een veilige omgeving ben. Een enkele keer spreek ik ze er wel op aan, maar vaak heeft dat ook geen zin, omdat ze sws onredelijk zijn. Een ander voorbeeld: soms zit ik na het eten gwn op de bank in de woonkamer tv te kijken en op mijn telefoon en dan denk ik soms aan mama die vorig jaar overleden is en papa die al 3 jaar dood is en dat het huis dat opa gebouwd heeft en waar mama geboren is en wij altijd logeerden als we in Nederland waren, verkocht moet worden. Dan denk ik aan allemaal leuke dingen die we daar mee gemaakt hebben en dat we dat niet meer samen kunnen en dan komen er soms tranen en dat vind ik niet erg. Het voelt wel goed. Ik maak er eigenlijk nooit echt geluid bij. Het is niet echt een huilbui, maar meer verdrietig zijn met tranen. Alleen tranen en dan komt één van mijn broers naast me zitten (of mijn vriendje) en legt zijn arm om me heen en kust me en we kijken naar elkaar en begrijpen elkaar. Vaak krijgt hij dan ook tranen en als we elkaar dan aan kijken moeten we soms door onze tranen even lachen, nou ja, meer het gevoel van dat we elkaar begrijpen en steunen, geven en kruip ik tegen hem aan en zitten we zo voor minuten en dat voelt goed. Niemand in huis vind het raar en dat vind ik wel fijn. Soms luister ik er muziek bij, zoals Only the Winds van Ólafur Arnalds https://www.youtube.com/watch?v=9eWewdTkghM, één oortje voor mij en die andere voor (één van) mijn broer(s) of vriendje, net wie er bij me is. Meestal zeggen we niks tijdens het huilen. We kijken elkaar wel vaak even aan en dan komen de tranen harder en knijpen we onze ogen even dicht en rollen de tranen over onze wangen. We geven elkaar een knuffel en drogen elkaars tranen even, maar dan komen er weer nieuwe. Near Light ook van Ólafur Arnalds is ook wel een goed liedje om bij te huilen https://www.youtube.com/watch?v=0kYc55bXJFI Ik ken het liedje van het programma Spoed (VRT), want daar eindigt het programma vaak mee. Soms kan ik niet stoppen met huilen en kruip ik dichter bij mijn broer of vriendje op schoot en dat voelt zo fijn, ook al ben ik dan echt verdrietig. Ergens voel ik me dan toch heel gelukkig. Op een gegeven moment is het huilen voorbij (soms na een paar minuutjes, maar het verdrietige gevoel met tranen kan ook wel eens een half uurtje duren) en dan veegt mijn broer of vriendje  met zijn mouw mijn tranen weg en kust me. Vaak vraagt dan iemand hoe het is, of alles goed is en dan knik ik en geef die ander ook een kus en bedank hem. Dan gaan we iets anders doen, maar ja, dat is een beetje overgang tussen huilen en weer gewoon doen. Meestal loop ik dan met de tranen nog op mijn gezicht en rood doorlopen ogen naar een kraan, soms naar de badkamer, maar soms ook in de keuken waar mémé  (mijn pleegmama) nog wat aan het doen is en dan krijg ik een aai over mijn hoofd en een kus en vraagt ze hoe het is en soms moet ik dan echt opnieuw huilen en troost ze mij, maar vaak gaat het wel gwn goed en dan doe ik zo water in mijn gezicht en droog het af met een handdoek en dan gaat het leven weer door. Ik ben zo blij dat ik iemand heb die er dan voor me is. Ik huil niet graag alleen. Als het dan voorbij is ga ik gewoon weer leuke dingen doen en is het goed. Het is goed om te kunnen huilen. de ene keer is het erger of nou ja duurt het wat langer en soms is het zo voorbij. Na het huilen is het alsof er een last van me afgevallen is. Vrienden weten ondertussen ook wel dat ik dat soms heb en de meesten waren dat niet gewend, maar ik heb ondertussen wel met allemaal een keertje gehuild en dat vind ik echt super voelen. Met vrienden is het meestal als we dan op mijn of hun kamer zijn en er verder niemand bij is. Zij zijn het niet gewend om het te doen waar anderen bij zijn en dat is ook goed. Best intiem. Dat ik zoiets kan delen met hen. Ik merk ook dat zij er door veranderd zijn, opener zijn. ….. Ik moet even diep zuchten, want ik heb eigenlijk net een ‘live verslag’ gemaakt van wat er net gebeurde. Bizar of niet. Ach ja, bij mij moet je nooit verrast zijn met wat je mee kunt maken. Ik wilde het graag vertellen, maar als je alleen maar denkt aan hoe het voelde, terwijl je het niet voelt, is het niet echt. Beter is om het op proberen te schrijven als je het voelt. Het is best intiem om dit te vertellen, maar ik wilde het toch graag delen en ik hoop dat jullie er iets aan hebben en als jullie mij een huilebalk vinden dan doen jullie dat maar. Mij kun je dit fijne gevoel toch niet afpakken….. Oké, ik heb mijn tranen gedroogd en iets gedronken en ik heb even gedanst met mijn broers op Slim Shore &  Code Black met Time of Your Life https://www.youtube.com/watch?v=GhXGVOzlym4, een liedje dat een favo liedje was van een jongen (die wij niet persoonlijk kennen, maar via social media over gehoord hadden) die jaren geleden met de brommer verongelukt is. Op weg van vrienden naar huis en thuis nooit meer aangekomen is… Wij dansen voor hem, lekker Hakkuh to the Max en denken altijd aan hem tijdens dit liedje…. Ja ok, we zijn misschien wel een beetje raar, maar dit voelt goed en idc wat anderen er van denken. Ok. Dan is er nog een derde reden waarom ik soms huil en dat is huilen van het lachen. Ik wilde daar mee eindigen om jullie niet helemaal depri achter te laten. Ja, ik denk ook aan jullie. Jullie zijn ook belangrijk. Ik kan zo ongelooflijk veel lol hebben met mijn vrienden, familie en vriendje. Gelukkig hebben wij een beetje hetzelfde gevoel voor humor. Terwijl ik dit typ ben ik op slag ook zelf weer vrolijk en heb ik een lach op mijn gezicht. Wij kunnen om de stomste dingen lachen en soms kunnen we echt niet meer stoppen en moeten we allemaal ergens anders naar toe om elkaar niet meer te kunnen zien, omdat één blik naar een ander weer een de slappe lach kan veroorzaken. Soms kruipen we echt over de grond en hebben we er echt buikpijn van en kunnen we nog steeds niet stoppen met lachen. Ok, even bijkomen… Even voor de duidelijkheid, de familie en broers waar ik hier steeds over praat is het gezin van de beste vriend van papa, waar ik nu al een paar jaar bij woon en dus niet mijn echte broer, want daar heb ik niet zo'n band mee en bovendien woont/studeert hij in Amerika en dat vind ik wel prima.
  4. Wat doe je als je moet huilen?  - oh, dat heb ik denk ik hierboven wel ongeveer allemaal verteld
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit?  - ik heb dat niet echt dat ik me zoiets kan herinneren
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar)  - huilen is prima en ik kan het iedereen aanraden. Ik voel me vaak beter door als ik het gedaan heb. Het is niks om je voor te schamen en iedereen zou het gewoon moeten doen als je dat wil en ik hoop dat er dan ook iemand is met wie je dat kunt delen als je dat zou willen

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Ah, ok, ik wil 'm best nog een keertje invullen hoor 🙂

Love

💕

Ehtnij

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

PS ik heb wel een beetje hoofdpijn nu en ik heb het warm en ben bezweet. Ik ga zo lekker even onder de douche met mijn vriendje en dan gaan we lekker slapen. Morgen weer een dag.

Maar eerst even iets drinken, nee, eerst een paracetamolletje, een halfje en dan lekker Gini en onder de douche

Slaap lekker voor strakjes

 

😴

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoe vaak huil je ongeveer best vaak haha maar ik ben zeker niet ongelukkig hoor!

Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Nooit eigenlijk 

Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!)  vaak is het gewoon dat ik het even niet meer snap maar ik heb zeker geen zelfmoord gedachtes 

Wat doe je als je moet huilen? Vaak lig ik dan in mijn bed in de avond als ik moet slapen en dan laat ik het gewoon lekker gaan, heel belangrijk dat dat kan! Soms moet dat gewoon

Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? nee eigenlijk niet maar ik snap het wel

Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) ik vind het iets moois, het helpt om je verdriet te uiten.  Zoals hier boven mij wordt gezocht enzo 

Hoe vaak huil je ongeveer?  Moeilijk te duiden. Als ik echt sad ben of superboos

Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Soms. Meestal in mijn eentje

Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Als ik iets verdrietigs hoor zoals overlijden, of als ik mensen iets heel liefs of juist verdrietigs hoor vertellen

Wat doe je als je moet huilen?  Laten gaan ;) niet stoer doen

Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Ja soms. Of ik wil ergens op slaan. Maar doe ik nooit. Wel net als Tartan rennen of hard fietsen

Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar). Helemaal goed! Hoort erbij en is menselijk. Ook voor jongens ;) 

Sjammetje xxxx

Reputatie 2
Badge

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer? Te vaak
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Nee 
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Om alles 
  4. Wat doe je als je moet huilen? Ik word vaak een beetje agressief
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Ja ik heb hier ook last van
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) ik heb er niks tegen

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij

 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer= ½ keer per maand ongv
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn?= nee
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!)omdat soms ik me helemaal niet prettig voel bij sommige dingen
  4. Wat doe je als je moet huilen?= dan ga ik op mijn kamer zitten
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit?= ik heb juist geen honger meer
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar)= licht er aan bij welk e persoon maar ik vind het meestal niet heel fijn omdat ik snel overbezorgd ben

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoe vaak huil je ongeveer? Iedere avond in mijn bed als ik denk aan alles wat kut is aan de wereld en aan hoe tering lelijk ik ben

Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Nee zie antwoord hierboven

Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) nogmaals zie antwoord hierboven

Wat doe je als je moet huilen? Muziek luisteren en m'n gezicht in m'n kussen drukken om zo min mogelijk geluid te maken

Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Ik wil altijd eten😇 ik kom toch niet aan😇

Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) geen mening, als iemand moet huilen moet dat gwn kunnen toch? Wat is er zo erg aan?

Groetjesss

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer uhm 1x per maand
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Mijn moeder of vader wel
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Als ik boos ben.  Vooral als ik ongesteld ben dan kan ik heel gemakkelijk huilen uit boosheid,  verdriet of niks. Ik huil ook bij zielige films.
  4. Wat doe je als je moet huilen? Gewoon huilen
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Ja 
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) kut maar het hoort er wel bij. 

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoe vaak huil je ongeveer

2x per week

Huil je vaak waar andere mensen bij zijn?

Eigenlijk nooit

Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!)

Omdat het soms gwn even te veel is. En mijn mentale problemen en relaties

Wat doe je als je moet huilen?

Uithuilen of muziek luisteren

Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit?

Ja af en toe maar meestal zet ik muziek op en ga k mezelf afleiden

Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar)

Heel normaal iedereen heeft dit wel eens en de ene persoon meer dan de andere. Het ligt aan je mentale gezondheid of aan je huilgrens. 

Iedereen huilt wel het lucht vaak ook op ookal merk je dit soms niet het is spanning die uit je lichaam moet. Dus HEEL normaal! Stay strong<3

Groetjes Anoniempie145

Reputatie 5
Badge +2
  1. Hoe vaak huil je ongeveer elke week ong ofz
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? nee
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) omdat ik me alleen voel
  4. Wat doe je als je moet huilen? huilen of omhoog kijken om het tegen te houden. 
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? nee
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) ik vind het helemaal oke, ook bij mannen. Ik bedoel, iedereen heeft gevoelens dus ja.
Reputatie 4
Badge

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer?  Ik huil ong 1 keer per week op zn vaakst.
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Het liefst niet, want ik wil niet dat ik zielig word gevonden ofzo
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Mijn vader is 2 jaar geleden overleden en mn broertje heeft autisme waardoor hij soms woede aanvallen krijgt.
  4. Wat doe je als je moet huilen? Het liefst wil ik gewoon naar een plek waar niemand is en dan huil ik daar
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Vaak wil ik naar de winkel om iets ongezonds ofz te kopen
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) Eerder vond ik dat je dan een mietje was, maar nu vind ik dat je juist heel stoer bent, omdat je je emoties durft te tonen

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij

 

Reputatie 4
Badge

Mijn reactie wordt gecheckt, dus die komt er zo aan,kan je de vragen lijst ook zelf invullen?

-OnlyMe

Heb ik net gedaan! Bedankt dat jij (en anderen) hem hebben ingevuld 😊

Reputatie 1
Badge

HI, het is een beetje laat dat ik dit beantwoord, maar zelf struggle ik hier ook wel mee. Ik ben zelf 13 jaar en ik vind het toch wel fijn om dit allemaal te lezen en dit gewoon de schrijven dus hierbij mijn antwoorden:

  1. Hoe vaak huil je ongeveer De laatste tijd steeds meer. Dan doe ik dit gewoon 's nachts in mijn bed en hier struggle ik heel erg mee.
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Nee, eigenlijk niet. De laatste keer was een paar maanden terug over een situatie thuis bij een vriendin van mij waar ik me erg rot over voel. Toen heb ik letterlijk midden op straat lopen huilen.
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Ik ben nogal onzeker en school, maar ookomdat ik zo dankbaar ben dat ik alles heb: vrienden een hele lieve familie. 
  4. Wat doe je als je moet huilen? Ik kan het zelf best goed wegproppen. Ik stapel het als het ware op en dan als ik 's avonds in mijn bed lig of alleen ben dan komt alles eruit.
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Nee, eigenlijk niet. Maar ik weet niet hoeveel je wilt eten en wat maar als het je opvrolijkt eet dan gewoon. Natuurlijk niet teveel, maar gewoon een gezonde hoeveelheid moet echt wel kunnen.
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) Ik vind het persoonlijk heel jammer dat als je huilt ja al heel snel word uitgescholden voor poesie en al dat soort dingen. Ik bind dat echt niet kunnen en vind dat er gewoon over moet kunnen praten. Ik heb het laatst aan een vriendin vertelt van mijn huilbeurten en dat hielp eigenlijik heel erg dus ik vind dat er heel moeilijk over gedaan wordt terwijl je weet dat iedereen het doet(ook de mensen waarvan je het juist niet verwacht!!)
Reputatie 7
Badge +3

Hey Hoi

Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)

  1. Hoe vaak huil je ongeveer geen idee, niet heel vaak
  2. Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? nee, alleen heel soms bij mijn mentor
  3. Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) omdat ik me rot voel omdat mijn moeder kanker heeft gehad (check mn topics)
  4. Wat doe je als je moet huilen? het tegenhouden
  5. Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? beetje wel
  6. Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) het is goed om je gevoelens te uiten, maar ik vind dat echt ontzettend moeilijk

Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!

Love

Ehtnij

 

Hoe vaak huil je ongeveer

2 keer per week ongeveer kan heel erg verschillen

Huil je vaak waar andere mensen bij zijn?

Nooit eerlijk gezecht heb het afgeleerd omdat ik me dan als ik bij anderen mensen huil zwak of waardeloos voel 

Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!

meestal door een overvloed van anderen emoties en niet goed wetende hoe ik die moet uiten of het gevoel hebben dat ik ze niet mag uiten

Wat doe je als je moet huilen?

Niet veel

Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? 

ZEKER WETEN terwijl ik meestal eten haat 

Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar)

Iedereen huilt wel is 

Reageer