Vraag

vragenlijst ( niet over seks)

  • 19 August 2021
  • 13 reacties
  • 191 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil mensen eens aan het denken zetten, en het gaat niet over seksualiteit ! hopelijk heb je er iets aan :) veel plezier ((:  Ik doe trouwens niets met deze informatie, misschien doet het eens goed om sommige dingen van je af te schrijven ofzo :)

 

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden ;) !) 

 wat is je grootste droom?

 waar denk je op dit moment anders over, als tiener dan als kind vroeger?

4   Hoe gaat het eigenlijk met je? 

Vind je dat jou omgeving goed naar jou behoeftes luistert en naar je luistert als het eventjes niet meezit?

Wat maakt jou blij?

 Wat zou je willen veranderen in je leven?

8 (vervolg vraag 7) hoe zou je dit willen veranderen?

9  Ben jij meer een sociaal mens of zit je liever op jezelf?

10  wat is je grootste droom?

11  Hoe zou jij jezelf omschrijven?

12  Waar ben jij onzeker over?

13 Waarom ben jij er onzeker over?

14  Welke muziek luister je graag en waarom?

15 Ben je gelukkig?

16 Waarom ben je gelukkig/ waarom niet?

17  Wat is je droomjob?

18 help je graag mensen? Waarom?

19 Ben jij iemand dat eerst doet en dan denkt, of eerst denkt en dan doet?

 


13 reacties

Badge

1. Ik ben grappig😎

2. Eigen gezin hebben

3. Mijn moeder lol lees mijn topic

4. Meh

5. Um ja denk het wel

6. Mijn vriendinnen

7. Socialer zijn

8. Meer met mensen praten, vooral niet-vrienden

9. Allebei

10. Zelfde als Vraag 2

11. Sarcastisch, vriendelijk, vrolijk

12. Mijn uiterlijk

13. Vind 't lelijk

14. One Direction haha 't kalmeert me

15. Ja meestal wel

16. Ben gelukkig met wat ik heb en met de meeste mensen om me heen

17. Advocaat

18. Ja, iedereen verdient het om gelukkig te zijn

19. Meestal eerst denken

Reputatie 7
Badge +14

Ik wil mensen eens aan het denken zetten, en het gaat niet over seksualiteit ! hopelijk heb je er iets aan :) veel plezier ((:  Ik doe trouwens niets met deze informatie, misschien doet het eens goed om sommige dingen van je af te schrijven ofzo :)

 

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden ;) !)  ben best behulpzaam

 wat is je grootste droom? Mensen of dieren te helpen en daar iets mee te bereiken 

 waar denk je op dit moment anders over, als tiener dan als kind vroeger?  Mensen 

4   Hoe gaat het eigenlijk met je?  Wel oké 

Vind je dat jou omgeving goed naar jou behoeftes luistert en naar je luistert als het eventjes niet meezit? Nee niet echt

Wat maakt jou blij? Muziek 

 Wat zou je willen veranderen in je leven? Dat ik niet zo verwend was en dat mensen dan niet meer nep aardig zijn 

8 (vervolg vraag 7) hoe zou je dit willen veranderen?  Door aardiger te zijn en niet alle informatie over mezelf te vertellen 

9  Ben jij meer een sociaal mens of zit je liever op jezelf? Zit liever op mezelf 

10  wat is je grootste droom? Zie 2 

11  Hoe zou jij jezelf omschrijven? Een vrolijk en dromerig persoon 

12  Waar ben jij onzeker over? M’n borsten, m’n gezicht en persoonlijkheid 

13 Waarom ben jij er onzeker over? Ik heb een hazenlip, mensen ( die me niet goed kennen of me denken te kennen) vinden me een kreng en iemand maakte n keer een opmerking over dat eerste van 12 

14  Welke muziek luister je graag en waarom? Hard rock dan kan je er lekker op los gaan 

15 Ben je gelukkig? opzich wel 

16 Waarom ben je gelukkig/ waarom niet? Tja 

17  Wat is je droomjob? Docent 

18 help je graag mensen? Waarom? Ja want iedereen verdient een helpende hand 

19 Ben jij iemand dat eerst doet en dan denkt, of eerst denkt en dan doet? Allebei 

 

 

Badge +1

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden ;) !)  Dat het heel anders is dan rest. Ik heb nog nooit iemand gevonden met een gelijksoortige persoonlijkheid als mij. Maar dat maakt mij denk ik juist uniek,

 wat is je grootste droom? Dat ik realities kan shiften. Al kan ik het wel al iedereen kan het als je er maar in gelooft

 waar denk je op dit moment anders over, als tiener dan als kind vroeger? Dta ouder worden leuk is

4   Hoe gaat het eigenlijk met je?  De dag begon goed maar mijn moeder heeft haar trouw ring door de wc gespoeld dus nu gaat het slecht.

Vind je dat jou omgeving goed naar jou behoeftes luistert en naar je luistert als het eventjes niet meezit? Nee totaal niet ik had een tijd waarin het evht heel slecht ging. Maar nee hoor mijn ouders dwongen mij om verplicht te leren voor school en allemaal dingen te doen maar ik kon het gewoon niet.

Wat maakt jou blij? Dat ik ooit weg kan zijn van hier in een andere realiteit bedoel ik dan.

 Wat zou je willen veranderen in je leven? Mijn kleding 

8 (vervolg vraag 7) hoe zou je dit willen veranderen? Nieuwe kleding bestellen al is het meestal te breed en te kort omdat ik heel erg lang en dun ben

9  Ben jij meer een sociaal mens of zit je liever op jezelf? ik ben veel liever op mezelf

10  wat is je grootste droom? Realities shiften

11  Hoe zou jij jezelf omschrijven? Sterke mening maar onzeker en dromerig

12  Waar ben jij onzeker over? mijn kleding

13 Waarom ben jij er onzeker over? Omdat ik geen kleding heb die ik mooi vind en ik kan ook nooit kleding vinden die mij past 

14  Welke muziek luister je graag en waarom? Veel verschillende soorten muziek van melanie martinez artic monkeys the nbh chase atlantic mother mother etc.

15 Ben je gelukkig? ja en nee ik heb een huis ik ben redelijk gezond maar ik lijk wel vervloekt telkens als het eindelijk goed gaat gebeurt er iets stoms

16 Waarom ben je gelukkig/ waarom niet? hierbiven al gezegd lol

17  Wat is je droomjob? vroeger arts maar ik ben bang om mensen dood te zien gaan ik vind dat gewoon eng. Nu wil ik liever inderzoek doen naar realitie shiften omdat er weinig mensen zijn die dat doen.

18 help je graag mensen? Waarom? nee ik heb er nooit wat voor terug gekregen dus nee.

19 Ben jij iemand dat eerst doet en dan denkt, of eerst denkt en dan doet? Ligt aan de situatie, als ik boos ben of ergens niet mee eens doe ik eerst en dan denken, Maar als het gaat om iets wat ik eng vind of ergens waar ik me ongemakkelijk voel denk ik juist eerst een dag na voordat ik iets doe.

Badge

 

 

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden ;) !)  Srry heb ik niet.

 wat is je grootste droom? Gelukkig zijn

 waar denk je op dit moment anders over, als tiener dan als kind vroeger? Toen wist ik niet hoe pijnlijk het leven is

4   Hoe gaat het eigenlijk met je? Slecht

Vind je dat jou omgeving goed naar jou behoeftes luistert en naar je luistert als het eventjes niet meezit? Heb een goeie vriend met wie ik over me gevoelens kan praten

Wat maakt jou blij? Geen problemen

 Wat zou je willen veranderen in je leven? Gelukkig zijn

8 (vervolg vraag 7) hoe zou je dit willen veranderen? Geen idee

9  Ben jij meer een sociaal mens of zit je liever op jezelf?  Op mezelf

10  wat is je grootste droom? Gelukkig zijn

11  Hoe zou jij jezelf omschrijven? labiel

12  Waar ben jij onzeker over? van alles

13 Waarom ben jij er onzeker over? geen idee

14  Welke muziek luister je graag en waarom? Anson Seabra kan erg releaten met z’n nummers.

15 Ben je gelukkig? Nee

16 Waarom ben je gelukkig/ waarom niet? Zit in de knoop met mijn gevoelens

17  Wat is je droomjob? Heb ik niet

18 help je graag mensen? Waarom? Ja

19 Ben jij iemand dat eerst doet en dan denkt, of eerst denkt en dan doet?  Geen idee

 

 

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden ;) !) Ik ben behulpzaam.

 wat is je grootste droom? Weten wat ik later wil doen.

 waar denk je op dit moment anders over, als tiener dan als kind vroeger? Geen idee 

4   Hoe gaat het eigenlijk met je? Mwah, School is net begonnen.

Vind je dat jouw omgeving goed naar jou behoeftes luistert en naar je luistert als het eventjes niet meezit? Nee

Wat maakt jou blij? Sunsets, m’n katten, eten, uitgenodigd worden, vakantie, zomer

 Wat zou je willen veranderen in je leven? Meer vrienden?

8 (vervolg vraag 7) hoe zou je dit willen veranderen? Geen idee

9  Ben jij meer een sociaal mens of zit je liever op jezelf? Liever op mezelf.

10  wat is je grootste droom?  Deze staat er 2x in :)

11  Hoe zou jij jezelf omschrijven? Lastige vraag.

12  Waar ben jij onzeker over? M’n oren? Soms m’n gewicht.

13 Waarom ben jij er onzeker over? M’n oren zijn gewoon niet hoe ik wil. En ik krijg wekelijks opmerkingen over m’n gewicht. Als ik een keer een pannenkoek niet opeet op school, gaat iedereen er vanuit dat ik een eetstoornis heb, terwijl ik gewoon niet van pannenkoeken houd. Dat vind ik wel echt vervelend.

14  Welke muziek luister je graag en waarom? Verschilt heel erg, maar ik luister best basic muziek.

15 Ben je gelukkig? Weet ik niet.

16 Waarom ben je gelukkig/ waarom niet? Ik weet op dit moment gewoon even niet waar ik ben, wie ik heb en wat ik wil. Dus ik vind het moeilijk te beantwoorden.

17  Wat is je droomjob? I wish I knew.

18 help je graag mensen? Waarom? Ja. 

19 Ben jij iemand dat eerst doet en dan denkt, of eerst denkt en dan doet? Eerst denkt, dan doen 100%. Ik mag ‘t vaker andersom doen.

Ik wil mensen eens aan het denken zetten, en het gaat niet over seksualiteit ! hopelijk heb je er iets aan :) veel plezier ((:  Ik doe trouwens niets met deze informatie, misschien doet het eens goed om sommige dingen van je af te schrijven ofzo :)

 

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden ;) !) Ik denk mijn behulpzaamheid

 wat is je grootste droom? Professioneel skateboarder worden en over de hele wereld reizen

 waar denk je op dit moment anders over, als tiener dan als kind vroeger? School vroeger dacht ik dat school alleen maar spelen was maar ik heb geleerd dat het heel belangrijk is voor je toekomst

4   Hoe gaat het eigenlijk met je? Ja het gaat heel goed met me 

Vind je dat jou omgeving goed naar jou behoeftes luistert en naar je luistert als het eventjes niet meezit? Ja mijn omgeving luistert supergoed naar mijn behoeftes

Wat maakt jou blij? Vrienden en familie

 Wat zou je willen veranderen in je leven? De plek waar ik woon 

8 (vervolg vraag 7) hoe zou je dit willen veranderen? Ik zou graag in canada willen wonen

9  Ben jij meer een sociaal mens of zit je liever op jezelf? Licht aan mijn mood ik kan erg sociaal zijn maar ik kan ook heel erg sociaal moe worden

10  wat is je grootste droom? Professioneel skateboarder worden 

11  Hoe zou jij jezelf omschrijven? Behulpzaam en aardig :)

12  Waar ben jij onzeker over? Over mijn buik 

13 Waarom ben jij er onzeker over? Ik ben nou niet echt gespierd bij mijn buik

14  Welke muziek luister je graag en waarom? Alternative rock want ik vind de vibe gewoon leuk (Bijvoorbeeld: Sweater weather, Figure it out of sterrenstof van de jeug van tegenwoordig)

15 Ben je gelukkig? Jazeker

16 Waarom ben je gelukkig/ waarom niet? Omdat ik leuke vrienden heb 

17  Wat is je droomjob? Professioneel skateboarden voor de derde keer haha :)

18 help je graag mensen? Waarom? Ja omdat het me een goed gevoel geeft als ik die mensen heb geholpen

19 Ben jij iemand dat eerst doet en dan denkt, of eerst denkt en dan doet? Eerst denkt dan doet 

 

 

sorry mensen dat wat is je droom er twee keer in staat haha, dat had ik niet gezien

Ik wil mensen eens aan het denken zetten, en het gaat niet over seksualiteit ! hopelijk heb je er iets aan :) veel plezier ((:  Ik doe trouwens niets met deze informatie, misschien doet het eens goed om sommige dingen van je af te schrijven ofzo :)

 

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden ;) !) 

 wat is je grootste droom?

 waar denk je op dit moment anders over, als tiener dan als kind vroeger?

4   Hoe gaat het eigenlijk met je? 

Vind je dat jou omgeving goed naar jou behoeftes luistert en naar je luistert als het eventjes niet meezit?

Wat maakt jou blij?

 Wat zou je willen veranderen in je leven?

8 (vervolg vraag 7) hoe zou je dit willen veranderen?

9  Ben jij meer een sociaal mens of zit je liever op jezelf?

10  Hoe zou jij jezelf omschrijven?

11  Waar ben jij onzeker over?

12 Waarom ben jij er onzeker over?

13  Welke muziek luister je graag en waarom?

14 Ben je gelukkig?

 15 Waarom ben je gelukkig/ waarom niet?

  16 Wat is je droomjob?

 17 help je graag mensen? Waarom?

 18 Ben jij iemand dat eerst doet en dan denkt, of eerst denkt en dan doet?

 

 

Ik wil mensen eens aan het denken zetten, en het gaat niet over seksualiteit ! hopelijk heb je er iets aan :) veel plezier ((:  Ik doe trouwens niets met deze informatie, misschien doet het eens goed om sommige dingen van je af te schrijven ofzo :)

 

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden ;) !)  

Ik wil mensen eens aan het denken zetten, en het gaat niet over seksualiteit ! hopelijk heb je er iets aan :) veel plezier ((:  Ik doe trouwens niets met deze informatie, misschien doet het eens goed om sommige dingen van je af te schrijven ofzo :)

 

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden ;) !)  EHM.... DENK GRAPPIG

 wat is je grootste droom? GEWOON EEN GELUKKIG LEVEN

 waar denk je op dit moment anders over, als tiener dan als kind vroeger? HEEL VEEL! NU VIND IK BIJVOORBEELD 2 BLADEN HUISWERK PER WEEK NIET VEEL MEER😅

4   Hoe gaat het eigenlijk met je?  SLECHT

Vind je dat jou omgeving goed naar jou behoeftes luistert en naar je luistert als het eventjes niet meezit? JA HOOR OPZICH WEL

Wat maakt jou blij? M'N FAMILIE EN VRIENDEN MAKEN ME ALTIJD BLIJ

 Wat zou je willen veranderen in je leven? TE VEEL

8 (vervolg vraag 7) hoe zou je dit willen veranderen? WEET IK NIET

9  Ben jij meer een sociaal mens of zit je liever op jezelf? IK PROBEER SOCIAAL, VIND VRIENDEN MAKEN WEL LASTIG

10  Hoe zou jij jezelf omschrijven? GESTOORD

11  Waar ben jij onzeker over? ALLES WAAR JE ONZEKER OVER KAN ZIJN

12 Waarom ben jij er onzeker over? OMDAT IK GEWOON EEN MISLUKKELING BEN. DAN IS DAT LOGISCH

13  Welke muziek luister je graag en waarom? IK ZET ALTIJD GEWOON EEN AFSPEELLIJST MET DE HITS VAN 2021 AAN, DAN HOOR JE VAN ALLES WAT

14 Ben je gelukkig? JA

 15 Waarom ben je gelukkig/ waarom niet? OMDAT IK BLIJ BEN MET M'N OUDERS EN BROERTJE 

  16 Wat is je droomjob? GEEN IDEE

 17 help je graag mensen? Waarom? JA, OMDAT IK ME TOCH HET GROOTSTE DEEL VAN DE DAG VERVEEL😆

 18 Ben jij iemand dat eerst doet en dan denkt, of eerst denkt en dan doet? EERST DOET, DAN DENKT

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Wat willen jullie liever bij een meisje/jongen?

1. een lang of wat kleiner meisje/jongens?  maakt niet uit

2. (deze vraag is alleen voor jongens) Veel make-up, weinig make-up of de naturelle-look?  beetje mag als zij dat leuk vind want doe zelf ook eye liner

3. Dunnere, vollere, of dikkere meisjes/jongens? niet super dun

4. Welke haarkleur? dat maakt me echt niet uit

5. Welke haarsoort? (Stijl, gekruld, slag)  idem

6. Welke kleur ogen? idem , vind bruin-groen wel mooi maar blauw is ook heel mooi

7. lang of kort haar? maakt echt niet uit

8. Wat moet zijn/haar innerlijk zijn? aardig, humor, inlevend , lief, soms streng, ik kan wat van haar leren,  ze begrijpt mij, avontuurlijk

9. Hoe zou je willen dat ze/hij met je flirt? cadeautjes, knuffels, oogopslag, kijken, lachen, aanraken met  haar hand in mijn hand en haar bijv

10. Wat vind je juist verschrikkelijk ? (bijv, vies doen, arrogant zijn, je vrienden haten, roddelen zoiets.) roddelen en mij afsnauwen

11. Moet ze/hij iets goed kunnen? ja, kunnen luisteren, mij laten luisteren en raad geven en advies, en dat ook van mij aannemen

12. Nog iets overig?  Ik wil haar liefde geven en steunen en de wereld laten zien 🙂 ze mag me best af en toe  leiden, ik ben geen bazig type, ook geen volger maar kan heel goed doen wat een meisje zegt als ik weet dat ze gelijk heeft.  ik ben niet eigenwijs. Andersom kan zij ook van mij accepteren dat ik soms leider ben 😉 bijvoorbeeld met hiken of zeilen.  ik hoop op een evenwicht en dat we gelijk zijn.

13. Wat is je leeftijd en geslacht? 12, jongen

Groetjes liefs Julian X
 

Reputatie 7
Badge +17

Haha ik had verkeerd geknipt-plakt. Doe de juiste dus ook .sorry…

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden 😉 !)  Sociaal en hulpvaardig

 wat is je grootste droom? Grote zeiltocht met mijn lief  ( Wilhelmavemela)

 waar denk je op dit moment anders over, als tiener dan als kind vroeger?  Verlegenheid. Is veel minder. En dat volwassenen ook niet alles weten

4   Hoe gaat het eigenlijk met je?  Goed. Sta sterker in mn schoenen ook dankzij alle lieve mensen op dit forum en Wilhelmavemela is een big support

Vind je dat jou omgeving goed naar jou behoeftes luistert en naar je luistert als het eventjes niet meezit? Ja komt ook doordat ik er nu opener over durf te zijn

Wat maakt jou blij? Lieve mensen en een klein gebaartje van waardering en Wilhelmavemela <3

 Wat zou je willen veranderen in je leven?  Mijn onzekerheid en angst nòg verder minderen en mn meisje een hug geven 

8 (vervolg vraag 7) hoe zou je dit willen veranderen? Doorgaan zoals ik nu bezig ben

9  Ben jij meer een sociaal mens of zit je liever op jezelf? Sociaal

10  wat is je grootste droom? Met Wil de wereld ontdekken zeilend

11  Hoe zou jij jezelf omschrijven? Bescheiden, sociaal ik hoop ook wel stoer en sterk maar lief en ook nog wel onzeker en verlegen soms

12  Waar ben jij onzeker over? Of ik dingen goed doe. Dingen goed zeg en aanpak

13 Waarom ben jij er onzeker over? Ik denk omdat ik veel nadenk en alles analyseer en gevolgen ga bedenken. En omdat ik  anderen niet wil kwetsen

14  Welke muziek luister je graag en waarom? Metal  en rock. Lekker sterke muziek

15 Ben je gelukkig? Ja steeds meer

16 Waarom ben je gelukkig/ waarom niet? Zie topics van mij

17  Wat is je droomjob? Weet ik nog niet twijfel nu weer over zorg 

18 help je graag mensen? Waarom? Ja ik wil mensen graag gelukkig zien

19 Ben jij iemand dat eerst doet en dan denkt, of eerst denkt en dan doet? Denkt en dan doet

Leuke lijst hoor !!! 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12 ,

 

Haha ik had verkeerd geknipt-plakt. Doe de juiste dus ook .sorry…

ik dacht zopas al, die is vast al een beetje in slaap gevallen na een hele dag buiten…..

en nu zie ik ineens dat het jou toch opgevallen is en je het hersteld hebt.

Dat 1e zou mij ook wel eens overkomen denk ik, maar of ik het dan zo snel in de gaten zou hebben, idk

 

Ik vul 'm morgen of na het slapen misschien ook wel in

 

sweet dreams gewenst 😴

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil mensen eens aan het denken zetten, en het gaat niet over seksualiteit ! hopelijk heb je er iets aan :) veel plezier ((:  Ik doe trouwens niets met deze informatie, misschien doet het eens goed om sommige dingen van je af te schrijven ofzo :)

 

 wat vind je het leukste aan je persoonlijkheid? ( je moet iets antwoorden ;) !)  dat ik heel sociaal ben.

 wat is je grootste droom? Over de hele wereld reizen met@Julian12 En in heel veel films spelen.

 waar denk je op dit moment anders over, als tiener dan als kind vvroeger dat barbiers leuk waren

4   Hoe gaat het eigenlijk met je?  Ja wel goed kan slechter.

Vind je dat jou omgeving goed naar jou behoeftes luistert en naar je luistert als het eventjes niet mmeezit niet mijn gezin forum wel en klas ook.

Wat maakt jou bblij vrienden en knuffels en heeeel veel.

 Wat zou je willen veranderen in je lleven dat ik de mensen op het forum in het echt ken.

8 (vervolg vraag 7) hoe zou je dit willen vveranderen ehh een ontmoetingsplaats party maar mag niet:(

9  Ben jij meer een sociaal mens of zit je liever op jjezelf sociaal!

10  wat is je grootste ddroom zie vraag 2

11  Hoe zou jij jezelf oomschrijven ehh als een meisje dat veel beleeft en steeds meer begrepen word.

12  Waar ben jij onzeker oover een beetje over mijn dikte maar verder niet.

13 Waarom ben jij er onzeker oover ehh nou ik ben wel eens uit gescholden met mijn dikte.

14  Welke muziek luister je graag en wwaarom alle muziek in het liedjes topic van@MCES 

15 Ben je ggelukkig nee. Wel meer dan eerst.

16 Waarom ben je gelukkig/ waarom nniet omdat er mensen van het forum kwijt zijn omdat ik niet eens mijn vriendje ken!

17  Wat is je ddroomjob actrice.

18 help je graag mensen? WWaarom ja omdat ik dan weg ben van mijn eigen problemen.

19 Ben jij iemand dat eerst doet en dan denkt, of eerst denkt en dan ddoet ehh alle bij als ik boos ben de 1e en anders de 2e

 

Wilhelmavemela.

Reageer