Vraag

Vragenlijst leven

  • 19 August 2022
  • 12 reacties
  • 203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik dacht ik maak ook eens een vragenlijst, al is hij wel wat anders dan de meeste vragenlijsten. Je mag zo uitgebreid antwoorden als je wil of kan. Ik hoop dat iedereen er wat aan heeft!

  1.  Leeftijd?
  2. Hoe gaat het met je?
  3. Hoe gaat het met school?
  4. Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)?
  5. Wat vind je van het/je leven tot nu toe?
  6. Grootste wens?
  7. Grootste angst?
  8. Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd?
  9. Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan?
  10. Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt?
  11. Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)?
  12. Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven?
  13. Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)?
  14. Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)?
  15. Wanneer is iemand een vriend?
  16.  Aantal vrienden die je vertrouwt?
  17. Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt?
  18. Heb je iemand waar je met alles terecht kan?
  19. Heb je het gevoel dat je er mag zijn?
  20. Kan je mensen makkelijk laten gaan?
  21. Wat zijn je hobby's?
  22. Voel je je vaak alleen?
  23. Verlang/ zoek je naar affectie van anderen?
  24. Ben of word je gepest?
  25. Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over?
  26. Wat geeft je zelfvertrouwen?
  27. Wat maakt je jaloers?
  28. Heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)?
  29. Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen?
  30. Heb je ooit een relatie gehad met iemand?
  31. Favoriete nummer (muziek)?
  32. Waarvoor luister je muziek?
  33. Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen?
  34. Hoe vond je deze vragenlijst?
  35. Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!!!

12 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @It's me again ,

 

Ik dacht ik maak ook eens een vragenlijst, al is hij wel wat anders dan de meeste vragenlijsten. Je mag zo uitgebreid antwoorden als je wil of kan. Ik hoop dat iedereen er wat aan heeft!

 

Goed plan van jou om een vragenlijst te maken. Ik kan niet wachten om er aan te beginnen:

 

  1. Leeftijd? ik ben een jongen van 14
  2. Hoe gaat het met je? wel goed, eigenlijk gaat het altijd wel goed met me, wat niet wil zeggen dat het nooit beter kan…..alles is relatief: anderen zouden een gat in de lucht springen als ze tegenslagen als de mijne zouden hebben…..ik weet dat ik niks te klagen heb, dus mij hoor je er dus ook niet over klagen
  3. Hoe gaat het met school? gaat ook wel goed, soms mag het wel wat sneller gaan op school. omdat ik me soms verveel tijdens de les. Soms doe ik voor mijn gevoel ook te weinig voor school, maar toch ben ik weer over met goede cijfers, na de vakantie 4VWO, dus ik ben op de helft
  4. Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)? ja, leerlingenraad, GSA en nog van alles, maar ik zit officieel nergens in. Als er een nieuwe leerling in onze klas komt ‘droppen’ ze die wel altijd bij mij in de hoop dat ik die een beetje wegwijs maak op school en vaak maak ik ze ook wegwijs waar we wonen, dus dat
  5. Wat vind je van het/je leven tot nu toe? Life is what you make it – Talk Talk Extra uitleg: https://songmeanings.com/songs/view/3530822107858528837/
  6. Grootste wens? beetje cliché, maar ik wens het beste voor iedereen
  7. Grootste angst? om dierbaren te verliezen
  8. Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd? niet in de zin in plannen voor mezelf, maar wel hoe het is voor iemand die wel plannen heeft of daadwerkelijk de stap gaat zetten en of ik er op één of andere manier iets aan kan doen om te voorkomen dat zo iemand dat doet
  9. Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan? nope, alle littekens (lichamelijk en psychisch) die ik heb zijn te wijten aan mijn onhandigheid en onoplettendheid en soms ook gewoon pech
  10. Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt? OMG, idk, het zal vast te maken hebben met leuke jongens ofzo, dat ik niet tegen ze durf te zeggen dat ik ze leuk vindt ofzo en ze daarna nooit meer zie ofzo. Verder kan ik niks bedenken, behalve dan dat ik een keer een half uur met mijn tong aan mijn fietsstuur vastgevroren heb gezeten en ik alleen los kon komen door de hulp van een vriend en wat van zijn lauwwarme lichaamssap zeg maar. Niet echt voor herhaling vatbaar
  11. Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)? ik denk fysiek en psychisch misschien wel van dat fietsstuur en het losmaken hierboven, ik kan nu niet iets ergers bedenken
  12. Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven? mezelf te kunnen zijn en geaccepteerd te worden
  13. Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)? ik heb nooit drank of drugs gebruikt. Als ik verdrietig ben huil ik totdat ik me beter voel. Ik kan dan gelukkig ook echt huilen, dat het oplucht, zoiets
  14. Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)? ik geloof niet dat ik nu iets zou willen veranderen…. Ik hoef geen ‘designerbody’, waarbij ze een klein moedervlekje bij mijn ene tepel weg gaan halen, vanwege de symmetrie ofzo. Niet iedereen hoeft er dus hetzelfde uit te zien. Ik vind het juist leuk als ik andere jongens kan herkennen aan dat soort dingetjes
  15. Wanneer is iemand een vriend? iemand die er niet alleen in goede tijden is, maar ook in slechte
  16. Aantal vrienden die je vertrouwt? naast familie denk ik dat er 3 jongens zijn die ik echt vertrouw in alles, ééntje ken ik al mijn hele leven en die andere 2 sinds de brugklas
  17. Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt? met sommige (bijna) dagelijks, met vrienden/familie die verder weg wonen eens per 4-6 weken en sommige vrienden die in het buitenland wonen minder vaak, soms maar 1 of 2 keer per jaar, maar dan vaak gelijk wel voor een week of meerdere weken (in de vakantie). Vroeger altijd met papa en mama, maar ik mag nu ook soms alleen als zij ze goed kennen, maar tot nu toe hebben ze mij dan zelf nog wel weggebracht en gehaald….hmmm, ‘ik mag soms alleen’…..,nou ja, het begin is er haha
  18. Heb je iemand waar je met alles terecht kan? ja, papa en mama, broers, andere familie en vrienden
  19. Heb je het gevoel dat je er mag zijn? ja, over het algemeen wel. Op school en in mijn buurt gaat het prima
  20. Kan je mensen makkelijk laten gaan? ja en nee, ik zie soms nog kansen of manieren om geen (definitief) afscheid te hoeven nemen, maar als je daar niet allebei in gelooft heeft het ook geen zin om er nog meer energie in te steken. Dan beter de knoop doorhakken en verder gaan met je leven. De tijd zal het leren of het zo blijft. Ik geloof in tweede kansen….
  21. Wat zijn je hobby's? idk, ik doe van alles: sporten, dansen, knutselen, mezelf allerlei dingen aanleren als iets me leuk, interessant of handig lijkt om te kunnen. Ik kan niet stil zitten en een hele dag binnen zitten is ook niks voor mij
  22. Voel je je vaak alleen? nee, maar gelukkig gunnen anderen mij de ruimte die ik af en toe nodig heb om alleen te kunnen zijn
  23. Verlang/ zoek je naar affectie van anderen? ja, zonder zou ik niet zo goed kunnen functioneren, maar het moet wel soort van vanzelf komen, van twee kanten. Ik vind het niet erg om er in te investeren, maar het moet de ander ook iets positiefs opleveren, dus dat we er allebei beter van worden
  24. Ben of word je gepest? valt gelukkig mee, maar er zijn altijd mensen die het niet kunnen laten om ‘homo’ of zoiets tegen me te roepen of opmerkingen te maken over mijn piemel in combinatie met homo en dat ik daarom altijd een stijve zou hebben, maar mijn piemel is slap nou éénmaal wat groter dan de meeste van die van mijn leeftijdsgenoten. Kan ik ook niks aan doen en uitleggen helpt toch niet. Als ik zeg dat er, net zoals er mensen zijn met een kleiner brein, er ook mensen zijn met een grotere slappe piemel snappen ze het toch niet
  25. Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over? uhm, misschien onzeker over of ik zo zeker van mezelf moet zijn….denk daar maar eens over na. Verder vraag ik me wel eens af of ik het wel goed doe qua seksualiteit met andere jongens. Of ik niet te makkelijk, te veel doe, maar hoewel het initiatief vaker van die andere jongens komt, heb ik niet het gevoel dat ik het alleen doe omdat zij het willen. Ik heb nog nergens spijt van
  26. Wat geeft je zelfvertrouwen? mijn omgeving en mijn zelfbeeld, waarbij mijn omgeving te vergelijken is met het vangnet van een trapeze artiest. Ik durf dingen te doen, omdat ik weet dat ik niet te pletter val. Dat kan ook nog spannend zijn, maar als je nooit dingen doet kun je ook nooit dingen bereiken, ook al is het soms met ‘vallen en opstaan’
  27. Wat maakt je jaloers? ik geloof niet dat ik jaloers ben. Voor mijn gevoel heeft ‘jaloers’te maken met een ander iets niet gunnen of niet (helemaal) vertrouwen en zo ben ik niet. Ik ben eerder ‘blij’ voor die ander als hij/zij/hen/etc een mooiere telefoon of huis of geliefde of wat dan ook heeft dan mij. Mijn vriendje (als ik die heb) mag best praten en omgaan met andere jongens
  28. Heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)? ja, van huis uit ben ik gewend te knuffelen en ik heb dat nodig. Zowel het ontvangen als het geven. In een relatie met een vriendje is intimiteit je helemaal durven geven, niet alleen in woorden. Je stelt je dan (hopelijk allebei) kwetsbaar op en dat kan tot iets heel moois leiden
  29. Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen? als ik denk dat die jongen dat aankan en er geen trauma aan over houdt, zou ik dat zeker doen
  30. Heb je ooit een relatie gehad met iemand? nog niet in de zin van verkering, wel als ‘friends with benefits’ met andere jongens (van meestal 16-17 jaar)
  31. Favoriete nummer (muziek)? wow, da’s een lastige vraag. Het hangt van de omstandigheden af. Een nummer dat me altijd (instant) raakt is Everglow van Coldplay  ik kon de goede versie eerst niet vinden, het luistert heel nauw, bij de meeste video's klinkt de piano te schel, deze is wel ok. Bij de eerste akkoorden kunnen er spontaan al tranen over mijn wangen rollen en dat voelt, hoe triest de herinnering ook is, heel goed
  32. Waarvoor luister je muziek? muziek is emotie, er is altijd muziek die past bij hoe je je voelt. Soms is ‘sad music’ fijn om nog harder te kunnen huilen als je al ‘sad’bent om je daarna beter te voelen, dat lijkt een tegenstelling, maar is het niet… Zo is er ook muziek om te relaxen, om bij na te denken, weg te dromen, plezier (met anderen) te maken
  33. Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? There’s always the sun (The Stranglers)   Kijk ook ff voor wat meer uitleg: https://www.songmeaningsandfacts.com/always-the-sun-by-the-stranglers/
  34. Hoe vond je deze vragenlijst? echt verschrikkelijk …….. goed LOL, jij blijft mij positief verrassen. Dankjewel daarvoor 😉
  35. Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!!! ik had het niet beter kunnen doen, maar ik vraag me natuurlijk wel af wie dit lijstje nog meer in gaat vullen. Of ‘It’s me again’ of misschien wel ‘you’.  Ik laat me verrassen 😀

 

Ik dacht ik maak ook eens een vragenlijst, al is hij wel wat anders dan de meeste vragenlijsten.

 

dat maakt 'm juist zo leuk

 

Je mag zo uitgebreid antwoorden als je wil of kan.

 

ik hoop dat het niet te uitgebreid is

 

Ik hoop dat iedereen er wat aan heeft!​​​

MeToo

 

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

  1.  Leeftijd? 13
  2. Hoe gaat het met je? Slecht
  3. Hoe gaat het met school? Slecht
  4. Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)? Nee. wil zo min mogelijk naar school.
  5. Wat vind je van het/je leven tot nu toe? Vroeger leuk, nu stom.
  6. Grootste wens? Dat alles weer leuk wordt.
  7. Grootste angst? Dat ik mijn hele leven alleen blijf. Dat ik voor altijd gepest wordt.
  8. Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd? Ja
  9. Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan? Nee
  10. Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt? Iets heel duurs kapot gemaakt. 
  11. Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)? Pesten.
  12. Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven? Vakantie
  13. Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)? Nee
  14. Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)? Dat ik weer terug was in mijn basisschool klas. Maar dat kan niet.
  15. Wanneer is iemand een vriend?
  16.  Aantal vrienden die je vertrouwt? 0
  17. Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt? 2
  18. Heb je iemand waar je met alles terecht kan? Ja. Mijn moeder.
  19. Heb je het gevoel dat je er mag zijn? Soms. Alleen thuis.
  20. Kan je mensen makkelijk laten gaan? Ja
  21. Wat zijn je hobby's? Tekenen
  22. Voel je je vaak alleen? Ja
  23. Verlang/ zoek je naar affectie van anderen? Ja
  24. Ben of word je gepest? Ja
  25. Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over? Ja. Dat ik stom ben. 
  26. Wat geeft je zelfvertrouwen? Tekenen, papa en mama, het bos, dieren.
  27. Wat maakt je jaloers? Mensen die vrienden hebben.
  28. Heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)? Nee
  29. Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen? Nee.
  30. Heb je ooit een relatie gehad met iemand? Nee
  31. Favoriete nummer (muziek)? Ik vind heel veel nummers mooi.
  32. Waarvoor luister je muziek? Bij het leren.
  33. Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? Weet ik niet.
  34. Hoe vond je deze vragenlijst? Goed
  35. Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!!!

 

Reputatie 4
Badge +4

Ik dacht ik maak ook eens een vragenlijst, al is hij wel wat anders dan de meeste vragenlijsten. Je mag zo uitgebreid antwoorden als je wil of kan. Ik hoop dat iedereen er wat aan heeft!

  1.  Leeftijd 15
  2. Hoe gaat het met je goed
  3. Hoe gaat het met school? Goed
  4. Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)? Nee heb ik niet 
  5. Wat vind je van het/je leven tot nu toe? Ik vind het wel leuk alleen denk ik dat ik het later na school en opleidingen het leuker ga hebben 
  6. Grootste wens? Dat ik m’n school en opleidingen goed doe 
  7. Grootste angst? Weet ik niet 
  8. Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd? Nee
  9. Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan? Nee
  10. Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt?  Niet goed afscheid genomen van m’n opa toen die kwam te overlijden ik was toen heel jong.
  11. Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)? ik denk fysiek
  12. Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven? Weet ik ff niet 
  13. Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)? Nee doe ik niet 
  14. Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)?ik zou wel graag naar een gym willen om sterker te worden 
  15. Wanneer is iemand een vriend? Als ik hem kan vertrouwen en hij aardig is en ik goed met hem kan praten 
  16.  Aantal vrienden die je vertrouwt? 7 ofzo
  17. Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt? Weet ik niet uitmaken hoofd 
  18. Heb je iemand waar je met alles terecht kan? Jahoor 
  19. Heb je het gevoel dat je er mag zijn? Jazeker 
  20. Kan je mensen makkelijk laten gaan? Ik snap de vraag niet helemaal 
  21. Wat zijn je hobby's? Sporten gamen en dat doe ik vaak met vrienden 
  22. Voel je je vaak alleen? Nee niet echt 
  23. Verlang/ zoek je naar affectie van anderen? Nee
  24. Ben of word je gepest? Nee
  25. Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over? Heel klein beetje over m’n lichaam ik heb zelf alles-in-één gespierd alleen is m’n Chers een beetje te klein vind ik 
  26. Wat geeft je zelfvertrouwen? Om te denken dat er andere mensen zijn die het slechter hebben 
  27. Wat maakt je jaloers? Weet ik niet echt 
  28. Heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)? Nee
  29. Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen? Nee zou ik wel willen 
  30. Heb je ooit een relatie gehad met iemand? Nope helaas niet 
  31. Favoriete nummer (muziek)? Van alles 
  32. Waarvoor luister je muziek? Omdat ik het leuk vind en het heeft een goede beat ik luister nooit zielige muziek 
  33. Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? Merk wnr je gebruikt wordt 
  34. Hoe vond je deze vragenlijst? Wel goed 
  35. Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!!!

Zou je hem zelf ook in kunnen vullen alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Ik dacht ik maak ook eens een vragenlijst, al is hij wel wat anders dan de meeste vragenlijsten. Je mag zo uitgebreid antwoorden als je wil of kan. Ik hoop dat iedereen er wat aan heeft!

  1.  Leeftijd? 13
  2. Hoe gaat het met je? Slecht
  3. Hoe gaat het met school? Slecht
  4. Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)? Nee
  5. Wat vind je van het/je leven tot nu toe? Nog oké 
  6. Grootste wens? Dat iemand me mee uit vraagt 
  7. Grootste angst? Dat ik me moeder tegen kom
  8. Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd? Ja
  9. Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan?ja
  10. Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt? Geen idee
  11. Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)?geen idee
  12. Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven? Weet niet
  13. Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)?nee
  14. Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)? Dat ik in een pleeg gezin zit
  15. Wanneer is iemand een vriend? Wanneer iemand voor me is
  16.  Aantal vrienden die je vertrouwt? Geen idee
  17. Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt? Weinig weet niet precies hoeveel 
  18. Heb je iemand waar je met alles terecht kan? Nee
  19. Heb je het gevoel dat je er mag zijn? Nee
  20. Kan je mensen makkelijk laten gaan? Sommige makkelijker dan de andere 
  21. Wat zijn je hobby's? Muziek luisteren en tekenen
  22. Voel je je vaak alleen? Ja
  23. Verlang/ zoek je naar affectie van anderen? Soms
  24. Ben of word je gepest? Ben ooit soort van gepest
  25. Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over?ja dat ik te dik ben
  26. Wat geeft je zelfvertrouwen? Goede cijfers 
  27. Wat maakt je jaloers? Als iemand echt dun is 
  28. Heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)? Nee
  29. Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen?ja
  30. Heb je ooit een relatie gehad met iemand? Nee
  31. Favoriete nummer (muziek)? Ik heb niet echt een favoriete nummer 
  32. Waarvoor luister je muziek? Om rustig te worden 
  33. Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? Nee
  34. Hoe vond je deze vragenlijst? Leuk
  35. Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!!!

 

  1.  Leeftijd? 17
  2. Hoe gaat het met je? De afgelopen tijd gaat het best goed, maar het is natuurlijk nog even vakantie!!!
  3. Hoe gaat het met school? Nog niet begonnen, maar gwn goed.
  4. Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)? Mijn school heeft schoolverenigingen en ik zit bij de debatvereniging.
  5. Wat vind je van het/je leven tot nu toe? Het voelt normaal of is dat raar om te zeggen?
  6. Grootste wens? Feeling of intense happines 
  7. Grootste angst? Op dit moment komt er niks bij me op.
  8. Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd? Ik heb een tijd gefantaseerd dat als ik zelfmoord zou plegen dat ik dan van een heel hoog gebouw wou afspringen, leek me ook een mooi laatste moment.
  9. Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan? Nee, denk niet eens dat ik mezelf expres zou kunnen snijden.
  10. Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt? Proberen aandacht van mensen te krijgen.
  11. Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)? Fysiek: denk Gordelroos (ziekte) Psychisch: toen een van mijn vriendinnen me voor de tweede keer afwees.
  12. Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven? Ik denk de eerste keer dat een leeftijdsgenoot me een knuffel gaf.
  13. Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)? Soms drink ik wel om me beter te voelen, maar dan hoef ik niet verdrietig te zijn.
  14. Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)? Ik zou psychisch wat gevoellozer willen zijn.
  15. Wanneer is iemand een vriend? Als je die persoon kan vertrouwen en als die jou ook kan vertrouwen.
  16.  Aantal vrienden die je vertrouwt? 3
  17. Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt? 4 tot 6 keer per jaar
  18. Heb je iemand waar je met alles terecht kan? Mijn moeder en een vriendin
  19. Heb je het gevoel dat je er mag zijn? Ja
  20. Kan je mensen makkelijk laten gaan? Soms wel soms niet hangt van de situatie en persoon af.
  21. Wat zijn je hobby's? Nagellakken, klimmen en fashion
  22. Voel je je vaak alleen? Ja, vooral omdat ik wel met veel mensen praat, maar nooit echt een vriendschapsgevoel krijg.
  23. Verlang/ zoek je naar affectie van anderen? Ja
  24. Ben of word je gepest? Ik werd op de basisschool gepest al kan ik me daar niks meer van herinneren.
  25. Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over? Als ik onzeker ben komt dat vaak omdat ik niet weet wat andere mensen van mij vinden (niet met kleding maar als persoon).
  26. Wat geeft je zelfvertrouwen? Als iets lukt zoals ik het wou.
  27. Wat maakt je jaloers? Als mensen van wie ik hou gelukkiger lijken bij andere vrienden van hun.
  28. Heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)? Ja, geeft me het gevoel dat ik besta.
  29. Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen? Niet meer waarschijnlijk
  30. Heb je ooit een relatie gehad met iemand? Nee
  31. Favoriete nummer (muziek)? Op het moment Black Cherry (Goldfrapp)
  32. Waarvoor luister je muziek? Alles intenser voelen: rustiger, verdrietiger, gelukkiger etc.
  33. Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? Learn to love yourself…… Je maakt fouten, je bent niet perfect. Vergeef jezelf en houd van jezelf ondanks alle imperfecties.
  34. Hoe vond je deze vragenlijst? Best wel oke
  35. Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!!!

100ste reactie!!!!!

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @It's me again ,

 

gefeliciteerd met je 100+ reacties en dankjewel om mij kennis te laten maken met Goldfrapp - Black Cherry, ik kende ze nog niet (shame on me). Ik leer elke dag iets nieuws

 

It's me again schreef:

Wat zijn je hobby's? Nagellakken, klimmen en fashion

  • interessante combi: blijven je nagels wel heel bij het klimmen dan?

 

It's me again schreef:

Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? Learn to love yourself…… Je maakt fouten, je bent niet perfect. Vergeef jezelf en houd van jezelf ondanks alle imperfecties.

  • nice en waar, wat vind je van deze: Vergeef jezelf en houd van jezelf mede dankzij jouw unieke kenmerken

 

Slaap lekker 😴

 

Wie vult er nog een lijstje in?

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Hoi @It's me again ,

 

gefeliciteerd met je 100+ reacties en dankjewel om mij kennis te laten maken met Goldfrapp - Black Cherry, ik kende ze nog niet (shame on me). Ik leer elke dag iets nieuws XD, massive attack, Erykah Badu en Gorillaz zijn ook goed!!!

It's me again schreef:

Wat zijn je hobby's? Nagellakken, klimmen en fashion

  • interessante combi: blijven je nagels wel heel bij het klimmen dan? Als je voorzichtig klimt gaat het minder erg kapot, maar eigenlijk werkt het ni zo goed.

It's me again schreef:

Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? Learn to love yourself…… Je maakt fouten, je bent niet perfect. Vergeef jezelf en houd van jezelf ondanks alle imperfecties.

  • nice en waar, wat vind je van deze: Vergeef jezelf en houd van jezelf mede dankzij jouw unieke kenmerken Zelfde idee van jezelf houden kan alleen als je jezelf kan vergeven en kan houden van wat je anders maakt.

Slaap lekker 😴

Wie vult er nog een lijstje in? Hopelijk veel mensen XD

Doei,

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Ik dacht ik maak ook eens een vragenlijst, al is hij wel wat anders dan de meeste vragenlijsten. Je mag zo uitgebreid antwoorden als je wil of kan. Ik hoop dat iedereen er wat aan heeft!

  1.  Leeftijd? 14
  2. Hoe gaat het met je? Goed
  3. Hoe gaat het met school? Ook goed
  4. Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)? Nee, is er niet
  5. Wat vind je van het/je leven tot nu toe? Wel aardig
  6. Grootste wens? Geen idee
  7. Grootste angst? Geen idee
  8. Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd? Ja
  9. Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan? Nee
  10. Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt? Geen idee
  11. Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)? Ik ben gefriendzoned door mijn crush
  12. Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven? Mijn hond
  13. Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)? Nee
  14. Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)? Geen idee
  15. Wanneer is iemand een vriend? Als we op hetzelfde denkniveau zitten
  16.  Aantal vrienden die je vertrouwt? 1
  17. Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt? Van school denk ik 3 ofzo
  18. Heb je iemand waar je met alles terecht kan? Nee
  19. Heb je het gevoel dat je er mag zijn? Niet altijd
  20. Kan je mensen makkelijk laten gaan? Nee, zeker niet
  21. Wat zijn je hobby's? Gitaar, basgitaar spelen, zingen, schrijven, lezen, badminton spelen
  22. Voel je je vaak alleen? Soms
  23. Verlang/ zoek je naar affectie van anderen? Nee, niet echt
  24. Ben of word je gepest? Ja
  25. Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over? Heel soms
  26. Wat geeft je zelfvertrouwen? Nummers schrijven
  27. Wat maakt je jaloers? Dat m'n crush net andere mensen liever omgaat dan met mij
  28. Heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)? Soms, niet altijd
  29. Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen? Heb ik al gedaan
  30. Heb je ooit een relatie gehad met iemand? Ja
  31. Favoriete nummer (muziek)? Into The Earth - Lorna Shore of Blasphemian - Infant Annihilatir
  32. Waarvoor luister je muziek? Omdat het mijn keven is
  33. Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? Zoek jezelf en blijf daar aks je jezelf gevonden hebt!
  34. Hoe vond je deze vragenlijst? Leuk
  35. Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!

MVG,

TheMusicDude

Badge

Ik dacht ik maak ook eens een vragenlijst, al is hij wel wat anders dan de meeste vragenlijsten. Je mag zo uitgebreid antwoorden als je wil of kan. Ik hoop dat iedereen er wat aan heeft!

  1.  Leeftijd? meid van15
  2. Hoe gaat het met je?  slecht
  3. Hoe gaat het met school?  ook slecht
  4. Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)? nee
  5. Wat vind je van het/je leven tot nu toe?   laten we die vraag maar overslaan
  6. Grootste wens? dat ik normaal kan leven
  7. Grootste angst? dat mijn opa doodt gaat
  8. Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd? ja
  9. Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan? ja
  10. Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt? gevochten met docenten (heb er geen spijt van )
  11. Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)? allebei
  12. Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven? niks
  13. Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)? ja drank en drugs
  14. Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)? dat ik geen woede aaanvallen meer heb
  15. Wanneer is iemand een vriend? iemand met wie je  alles deelt en niet over je roddelt
  16.  Aantal vrienden die je vertrouwt? 1 
  17. Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt? 0 x 
  18. Heb je iemand waar je met alles terecht kan? ja
  19. Heb je het gevoel dat je er mag zijn? nee
  20. Kan je mensen makkelijk laten gaan? nee
  21. Wat zijn je hobby's? duivensport
  22. Voel je je vaak alleen? ja
  23. Verlang/ zoek je naar affectie van anderen? ja
  24. Ben of word je gepest? wordt gepest
  25. Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over? ja over alles over of ik alles wel goed doe want alles wat ik zeg wordt verkeerd opgevangen
  26. Wat geeft je zelfvertrouwen? niks
  27.   heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)? nee
  28. Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen? nee
  29. Heb je ooit een relatie gehad met iemand? nee
  30. Favoriete nummer (muziek)? ik hou van jouw van dana winner
  31. Waarvoor luister je muziek? om effe afleiding te zoeken
  32. Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen?
  33. Hoe vond je deze vragenlijst? leuk
  34. Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!!!

 

Reputatie 3
Badge +2

Ik dacht ik maak ook eens een vragenlijst, al is hij wel wat anders dan de meeste vragenlijsten. Je mag zo uitgebreid antwoorden als je wil of kan. Ik hoop dat iedereen er wat aan heeft!

  1.  Leeftijd? 15
  2. Hoe gaat het met je? Kut
  3. Hoe gaat het met school? Ga niet meer naar school 
  4. Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)?nope
  5. Wat vind je van het/je leven tot nu toe? Fk kut
  6. Grootste wens? i will make a pretty sunset 
  7. Grootste angst? Dat het leven nog kutter wordt 
  8. Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd? Yep en pogingen 
  9. Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan? jep nog steeds 
  10. Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt? mensen vertrouwen
  11. Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)? Ben gepest
  12. Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven? Niks
  13. Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)? Nee ik rook om me beter te voelen 
  14. Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)? Kzou op een eiland willen wonen helemaal alleen . Wil rust 
  15. Wanneer is iemand een vriend? Hij/zij er ook voor je is als het kut gaat . En als het vertrouwen van 2 kanten komt 
  16.  Aantal vrienden die je vertrouwt?1
  17. Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt? Idk 
  18. Heb je iemand waar je met alles terecht kan?ja
  19. Heb je het gevoel dat je er mag zijn? Bij één iemand wel. De rest niet 
  20. Kan je mensen makkelijk laten gaan? Idk
  21. Wat zijn je hobby's?idk
  22. Voel je je vaak alleen?jep
  23. Verlang/ zoek je naar affectie van anderen? Idk
  24. Ben of word je gepest?ja 
  25. Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over?buik. Hele lichaam 
  26. Wat geeft je zelfvertrouwen? Als ik veel make-up draag. Dan ziet niemand m'n pijn 
  27. Wat maakt je jaloers? als m'n beste vriendin met anderen omgaat 
  28. Heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)? ja
  29. Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen?ligt eraan
  30. Heb je ooit een relatie gehad met iemand?nope
  31. Favoriete nummer (muziek)? You don't know/ muziek van Billie Ellish
  32. Waarvoor luister je muziek? om herkenning in te vinden 
  33. Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? Je hebt maar een leven dus geniet ervan en laat je niet naar beneden halen door anderen 
  34. Hoe vond je deze vragenlijst? Nice
  35. Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!!!

 

Ik dacht ik maak ook eens een vragenlijst, al is hij wel wat anders dan de meeste vragenlijsten. Je mag zo uitgebreid antwoorden als je wil of kan. Ik hoop dat iedereen er wat aan heeft!

  1.  Leeftijd?17
  2. Hoe gaat het met je? Ik zeg altijd is goed maar diep  van binnen weet ik dat het niet waar is
  3. Hoe gaat het met school? Dat gaat heel goed heb nu diploma basis en ga nog een jaar kader doen en dan waarschijnlijk iets van techniek opleiding 
  4. Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)? Nee
  5. Wat vind je van het/je leven tot nu toe? Het kan leuker maar weet niet hoe ik leuker kan maaken 
  6. Grootste wens? /
  7. Grootste angst?/
  8. Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd?ja Heb echt een keer bij een spoor gestaan maar ik  durfde  niet
  9. Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan? Ja maar ben moeten stopen jammer genoeg 
  10. Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt? /
  11. Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)?  Het verliezen van me oma aan me vaders kant
  12. Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven?/
  13. Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)?alles wat ik kan eten of drinken gaat er in en zet me muiziek lekker hard aan
  14. Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)?/
  15. Wanneer is iemand een vriend? /
  16.  Aantal vrienden die je vertrouwt?0
  17. Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt? 0
  18. Heb je iemand waar je met alles terecht kan? Had een vriend waar ik altijd bij terecht kon maar die moets verhuizen dus zie hem niet meer 
  19. Heb je het gevoel dat je er mag zijn? Nee maar vind me zelf nooit goed genoeg om er te mogen zijn
  20. Kan je mensen makkelijk laten gaan? Nee
  21. Wat zijn je hobby's? Teken en Muiziek luistern
  22. Voel je je vaak alleen? /
  23. Verlang/ zoek je naar affectie van anderen?/
  24. Ben of word je gepest? Ja 
  25. Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over? Ja Ben over me heelen lichaam onzeker en durf me zelf echt niet te zijn
  26. Wat geeft je zelfvertrouwen?/
  27. Wat maakt je jaloers?/
  28. Heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)?/
  29. Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen? Ja 
  30. Heb je ooit een relatie gehad met iemand? Nee
  31. Favoriete nummer (muziek)? Castel on the hill   ed scheeran 
  32. Waarvoor luister je muziek? Tegen verveleing kan iegelijk niet zonder
  33. Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? Geniet van je leven want kan snel voorbij zijn
  34. Hoe vond je deze vragenlijst? Leuk
  35. Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!!!

Gr bren

Badge

Leeftijd?14 jaar

Hoe gaat het met je? T gaat wel goed

Hoe gaat het met school? Te goed, zonder ye leren hoge cijfers, wat veel mensen vervelend vinden maar ik kan dr ook nie aan doen

Heb je schoolvereniging op je school (en zit je erbij)? Nee, idk wat dat is

Wat vind je van het/je leven tot nu toe? Raar

Grootste wens? Lieve vriend, trouwen, leuk huis en kinderen

Grootste angst? Verdrinken of verbranden

Heb je ooit over zelfmoord gefantaseerd? Nee

Heb je ooit zelfbeschadiging gedaan? Nee

Ergste fout die je in je leven hebt gemaakt? Insta acc aanmaken toen ik 11 was

Wat heeft je het meest pijn gedaan in je leven (fysiek en/of psychisch)? Depressieviteit van anderen

Wat heeft je het meest gelukkig gemaakt in je leven? Muziek

Neem je bepaalde producten om je beter te laten voelen als je verdrietig bent (bijv: drank, drugs enzo)? Nee, maar wel eten zoals chocola bijv.

Wat zou je nu aan je leven willen veranderen (mag fysiek en psychisch)? Ik vind mezelf te dik, dus afvallen

Wanneer is iemand een vriend? Als je diegene kan vertrouwen, en er lol mee kan hebben

Aantal vrienden die je vertrouwt? 4

Aantal keer dat je per jaar met mensen afspreekt? Met mn vrienden ong 5x per jaar. Ik ben verhuisd dus vandaar zo weinig

Heb je iemand waar je met alles terecht kan? Ja miss, maar k doe dat nie zomaar

Heb je het gevoel dat je er mag zijn? Ja

Kan je mensen makkelijk laten gaan? Nee

Wat zijn je hobby's? Huisdieren verzorgen, sporten en zingen

Voel je je vaak alleen? Soms wel ja want k heb geen vrienden in de buurt

Verlang/ zoek je naar affectie van anderen? Idk

Ben of word je gepest? Ja, wordt dik genoemd maar heb nie eens overgewicht

Ben je onzeker over jezelf en waar ben je dan onzeker over? Ja, mn gewicht

Wat geeft je zelfvertrouwen? Joe ik er in t algemeen uitzie

Wat maakt je jaloers? Als mensen veel vrienden hebben

Heb je mensen nodig om intiem te zijn in je leven (bijv: aanraking)? Jaa

Als je verliefd bent, zou je het dan aan degene vertellen? Nee.

Heb je ooit een relatie gehad met iemand? In groep 2 wel ja

Favoriete nummer (muziek)? Dandelions, olivia rodrigo en billie eilish

Waarvoor luister je muziek? Is gwn fijn

Nog levenslessen die je graag mee geeft aan anderen? Jezelf zijn, nie onzeker en nie depressief worde

Hoe vond je deze vragenlijst? Leuuk

Als je nog een goede vraag hebt voeg hem toe!!!!! -

Reageer