Vraag

Vragenlijst jongens en meisjes van alle leeftijden :) *85 leuke/unieke vragen!*



Toon eerste bericht

53 reacties

Reputatie 6
Badge +3

 

  1. Ben je een jongen of een meisje? een jongen
  2. Hoe oud ben je? ik ben 13
  3. Wat voor opleiding/welk schooljaar en niveau doe je nu?  ik zit vwo 1
  4. Wat is je lievelingsvak? ik denk engels, omdat dat gewoon makelijk is en ik heb de beste docent van de hele school voor engels
  5. Wat wil je gaan studeren?  weet ik eigenlijk niet
  6. Ben je gelovig? ja
  7. Wat is je beste eigenschap?  depresief
  8. Wat is je minste eigenschap? ja weet ik niet eigenlijk
  9. Wat is je lievelingsport om zelf te doen? ik zit zelf op tennis, maar ski’en is leuker.
  10. Wat is je lievelingssport om te kijken? ik kijk geen sport, alleen bij world cup. dus voetbal
  11. Wie gaat het EK winnen? haha ik weet niks van voetbal, dus ik weet niet
  12. Welke Netflix film of serie moet ik echt kijken? mijn ouders vinden netflix te duur, dus heb ik niet
  13. Welke artiest moet ik echt gaan checken?  ik luister niet veel muziek
  14. Wat is je favoriete Disneyfilm? ik denk cars, ik keek dat toen ik klein was altijd.
  15. Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt? ik lees geen boeken
  16. Welke huisdieren heb je? ik had een schildpad, maar dat werd na een paar jaartjes saai. ik moest elke dag eten geven terwijl ik er niet eens naar keek, dus nu heeft mijn broertje hem.
  17. Wat is je droomhuisdier?  een hond, maar ik ben alergisch voor honden
  18. *Moeilijke vraag* Als je een serie zou mogen maken voor tv? ja klopt, heel moeilijk ik weet het echt niet
  19. Zou je een serie kijken over onderzoekers die in een hightech onderzeeër de oceaan zouden ontdekken? ik zou het best interesant vinden, maar er zijn leukere dingen
  20. Ben je een binnen of een buiten mens? binnen mens, sws
  21. Wat is je favoriete seizoen? winter want dan heb je sneeuw, ijs, warme chocolade melk, mijn verjaardag, sinterklaas, kerst, nieuwjaar & oudjaar, kerst vakantie. sirieus hoe is dit niet de beste seizoen
  22. Liever sneeuw of regen? sneeuw, want ik fiets zo vaak al in de regen. en sneeuw kan nog leuk zijn.
  23. Wat is je favoriete feestdag? kerst of nieuwjaar
  24. Liever naar het bos of naar het strand? naar het strand, ik heb hooikorts dus ik moet dan heletijd niezen in het bos.
  25. Als je op het strand ben wat doe je dan het liefst? ik weet niet, meestal mijn zusje helpen met haar kasteel.
  26. Wat is je lievelingsdier? dat weet ik niet, maar als ik echt moest kiezen een hond.
  27. Wat is jouw knuffel die je al van kinds af aan hebt? een eendje, ik noemde hem duckie. Mijn nichtje en ik gingen naar de kermis toen ik 3 jaar was en er was zo een grijp machine en het lukte mij niet om een knuffel te krijgen. ik was toen verdrietig, mijn oom had een eendje gewonnen voor mijn nichtje en die mocht ik hebben van haar.
  28. Wie gaat het songfestival winnen? ik volg dat niet
  29. Heb je weleens drugs gebruikt?  nee
  30. Zo ja, welke? -
  31. Zo nee, wil je dat ooit gaan doen? nee denk het niet
  32. (Zonder corona) Vier je carnaval? nee
  33. Als kind, Wii, Xbox, Playstation of Nintendo DS? ja, ben opgegroeid met nintendo sinds kind
  34. En nu? Xbox, Playstation of Nintendo Switch? switch, ben opgegroeid met nintendo
  35. Wil je graag in het buitenland wonen?  ja
  36. Zo ja waar? japan ofz, of zuid-korea
  37. Zou je liever in een stad of in een dorp wonen? stad
  38. Wat is je favoriete vakantieland? ik wil wel naar japan/zuid-korea
  39. Welk land wil je echt nog een keer naartoe in je leven? zie vraag 38
  40. Wat is iets wat je echt nog een keer wil doen in je leven? vrienden zijn met mijn crush (ze is boos op me en ik vind dat best jammer, toen was ik zo blij)
  41. Ben je een dag- of een nachtmens?  nacht
  42. Wat is je beste school herinnering? dat mijn crush mij cute noemde op school.
  43. Naar welke leeftijd verlang je het meest om te zijn? (mag terug en voorruit in de tijd) ik denk 12 jaar, want toen was ik echt goeie vrienden met mijn crush (sry ik hou gewoon veel van haar, daarom dat ik haar heletijd noem)
  44. Ben je populair in school? nee, totaal niet. Ik denk zelfs dat ik de ‘quiet kid’ was vroeger, maar nu mogen de pope’s mij wel alleen ben ik dat zelf niet
  45. Wat doe je in de pauze? eten, met vrienden.
  46. Wat vind je van roddelen met vrienden over anderen? ​​​​​​ Ik denk dat ik wel zelf roddel over iemand die ik echt niet mag, hij is echt iritand en raar. Dus ook wel zijn eigen probleem
  47. Wat vind je van de zwarte pieten discussie? -
  48. Wat vind je nu van de corona maatregelen? huh wat is corona
  49. Wat is de beste game die je ooit gespeeld hebt? splatoon (omdat dat zo nostalgisch is ik speelde dat toen ik klein was met mijn vriend, maar niemand kent het)
  50. Als je mocht stemmen, op wie zou je gestemd hebben? ja dat boeit mij niet echt
  51. Welke punten zouden bovenaan in jouw partij programma staan? -
  52. Welk bekende Nederlander kan jij echt niet uitstaan? glenfontein
  53. Wie is je favoriete youtuber? jaidenanimations
  54. Wie was je favoriete youtuber als kind? ik ben een kind...
  55. Welke youtuber moet ik echt even gaan bekijken? jaidenanimations
  56. Wie is je favoriete acteur of actrice? -
  57. Wat is je favoriete attractiepark?  europapark
  58. Houd je van achtbanen?  nee totaal niet, ik ben zo een mietje dat ik dat niet eens durf
  59. Ben je soms graag alleen of moet je altijd mensen om je heen hebben? hangt er van af, ik vind het afentoe fijn alleen. maar soms is het ook fijn om iemand bij je te hebben die van je houd.
  60. Waar kijk je het meest naar uit na de covid periode? haha covid is zo dood
  61. Denk je dat we ooit weer uitkunnen met 1000 man verpakt in een kamer van 20 bij 20? :)  huh wat bedoel je
  62. Wat is je waardevolste bezit wat niet duur is? een kaart van mijn crush, het enige wat ik nog van haar heb
  63. Als je op vakantie gaat, ga je dan voor de cultuur, het feesten of de natuur? feeeeeeeeeeeest!
  64. Ben je al naar festivals geweest? nee
  65. Zo ja welke? -
  66. Zo nee zou je daar naartoe willen? nee
  67. Als je een tijdmachine zou hebben waarmee je op avonturen mocht gaan zonder dat de tijd hier verder zou gaan, naar welke periode zou je toegaan? 4023, dan is de technologie zo ver en gaat alles zo simpel waarschijnelijk
  68. Ben je creatief? denk wel
  69. Wat doe je het liefst, tekenen, schilderen of schrijven (van liedjes verhalen of gedichten maakt niet uit)?  tekenen, ik teken graag ook als een jongen. Soms vind ik dit raar omdat meisjes dit vaak doen
  70. Ben je al eens echt goed verliefd geweest? JAAAAAAAA
  71. Ben je nu verliefd? JAAAA
  72. Welk karakter kies je in Mario Kart? waluigi, want ik heb een combo met hem waardoor je kapot goeie ding hebt.
  73. Zou je graag naar de ruimte willen?  nee man veel ste eng, als die kabel waar je aan vast zit lost gaat zweef je voor altijd rond in de ruimte.
  74. Als je het leuk vindt, wat is je favoriete Pokémon? belibolt (:
  75. Wat was je lievelingsserie als kind?ik keek niet zo vaak tv vroeger.
  76. Wat is je lievelingseten? PIZZA
  77. Vond je studio 100 leuk als kind? (K3, Plop, Piet Piraat, Samson en Gert, Mega Mindy etc.) nee man dat was kapot raar.
  78. En nu? ;) nog steeds
  79. Wat is je favoriete foute nummer die jij heel hard mee kan zingen? alweet ik luister geen muziek
  80. Hoeveel kinderen wil je? ik denk 2, dan ben je niet enigs kind maar alsnog een broertje/ zusje
  81. Indien meer dan 0 hoe zou je je zoon en je dochter nu noemen? Sem als zoon, en Mila als dochter.
  82. Wat is de beste provincie van Nederland? zuid-holland, hier zijn alle groote steden en ik woon zelf daar ook.
  83. Hoe gaaf is het dat het woord '’gezellig'’ een puur en puur Nederlands woord is en dat er geen goede vertaling voor is in het Engels, Frans, Duits en Spaans? dat wist ik niet eens, maar wel gezellig.
  84. Inspiratie qua vragen is een beetje op, dus heb je wat over jezelf geleerd wat je misschien vergeten was of nog niet echt over had nagedacht? Dat gezellig alleen in het nederlands is
  85. Vond je het een leuke lijst om in te vullen? :) ja natuurlijk, was heel leuk.​​​​​​

 

 

 

  1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 17
  3. Wat voor opleiding/welk schooljaar en niveau doe je nu? 5vwo
  4. Wat is je lievelingsvak? Geschiedenis 
  5. Wat wil je gaan studeren? Misschien iets economisch of met geschiedenis, defensie biedt ook veel
  6. Ben je gelovig? Nee
  7. Wat is je beste eigenschap? Behulpzaamheid denk ik
  8. Wat is je minste eigenschap? Geduld, zo nu en dan
  9. Wat is je lievelingsport om zelf te doen? Wielrennen
  10. Wat is je lievelingssport om te kijken? Wielrennen
  11. Wie gaat het EK winnen? Frankrijk
  12. Welke Netflix film of serie moet ik echt kijken? Geen idee, sorry
  13. Welke artiest moet ik echt gaan checken? Kraak & Smaam
  14. Wat is je favoriete Disneyfilm? Ff denken, ik denk Pinnokio
  15. Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt? Troje - Stephen Fry
  16. Welke huisdieren heb je? Teckel
  17.  Wat is je droomhuisdier? Een heleboel teckels, of andere mooie jachthonden
  18. *Moeilijke vraag* Als je een serie zou mogen maken voor tv? Een historische spannende serie
  19. Zou je een serie kijken over onderzoekers die in een hightech onderzeeër de oceaan zouden ontdekken? Ja hoor, klinkt leuk
  20. Ben je een binnen of een buiten mens? Beiden
  21. Wat is je favoriete seizoen? Winter (sorry, ik moet iedere keer omhoog scrollen om het Bold te maken en het werkt voor geen meter) 
  22. Liever sneeuw of regen? Sneeuw, al kan regen op een hete dag ook best lekker zijn
  23. Wat is je favoriete feestdag? Kerst
  24. Liever naar het bos of naar het strand? Beiden leuk maar toch bos denk ik
  25. Als je op het strand ben wat doe je dan het liefst? Een lekker bakkie kibbeling halen
  26. Wat is je lievelingsdier? Ik vind roofdieren vaak mooi, volmaakt haast zoals een slechtvalk
  27. Wat is jouw knuffel die je al van kinds af aan hebt? Nijntje :) 
  28. Wie gaat het songfestival winnen? Geen verstand van, vgm heeft Italië gewonnen
  29. Heb je weleens drugs gebruikt? Nee
  30. Zo ja, welke? - 
  31. Zo nee, wil je dat ooit gaan doen? Nee
  32. (Zonder corona) Vier je carnaval? Niet echt, ik woon niet in het zuiden en zoek het ook niet speciaal op
  33. Als kind, Wii, Xbox, Playstation of Nintendo DS? PS natuurlijk
  34. En nu? Xbox, Playstation of Nintendo Switch? Nog steeds PS
  35. Wil je graag in het buitenland wonen? Ja hoor
  36. Zo ja waar? Frankrijk of Italië
  37. Zou je liever in een stad of in een dorp wonen? Ik vond Turijn (Italië) een hele mooie stad, ik denk dat een dorpje net buiten de stad ideaal zou zijn
  38. Wat is je favoriete vakantieland? Frankrijk of Italië (alweer) 
  39. Welk land wil je echt nog een keer naartoe in je leven? Japan
  40. Wat is iets wat je echt nog een keer wil doen in je leven? Gewoon mythische plekken bezoeken die je alleen van foto's kent
  41. Ben je een dag- of een nachtmens? Dag
  42. Wat is je beste school herinnering? Moeilijk te zeggen, veel leuks en ook minder leuks meegemaakr
  43. Naar welke leeftijd verlang je het meest om te zijn? (mag terug en voorruit in de tijd) Nog op de basisschool 6-10 dan heb je weinig om je druk om te maken
  44. Ben je populair in school? Redelijk, ik kan het met iedereen wel vinden
  45. Wat doe je in de pauze? Kletsen met vrienden, als we tussenuur hebben ergens naartoe iets lekkers halen
  46. Wat vind je van roddelen met vrienden over anderen? Je kan best over iemand praten maar echt geruchten verspreiden vind ik niet zo netjes
  47. Wat vind je van de zwarte pieten discussie? Kunnen mensen het alsjeblieft een keer loslaten? Als je het wel leuk vind, ga lekker door. Als je het niet leuk vind doe het dan niet, simpel... 
  48. Wat vind je nu van de corona maatregelen? Het zal wel nodig zijn, beetje vreemd beleid. Ze hadden vanaf het begin streng moeten zijn dan had het niet zo lang moeten zijn, een brandend huis blus je ook tot het vuur HELEMAAL uit is, niet voor dat het klaar is gaan 'versoepelen'!!! 
  49. Wat is de beste game die je ooit gespeeld hebt? L.A. Noire (beste sfeer), Red Dead Redemption (1 en 2) en AC2
  50. Als je mocht stemmen, op wie zou je gestemd hebben? Geen idee, in ieder geval niet Rutte
  51. Welke punten zouden bovenaan in jouw partij programma staan? Minder gunnen van internationale bedrijven en eigen volk beter verzorgen
  52. Welk bekende Nederlander kan jij echt niet uitstaan? Famke Louise
  53. Wie is je favoriete YouTuber? Jxmmyhighroller
  54. Wie was je favoriete youtuber als kind? Geen idee meer eigenlijk
  55. Welke youtuber moet ik echt even gaan bekijken? CosmonautVarietyHour
  56. Wie is je favoriete acteur of actrice? Robert de Niro
  57. Wat is je favoriete attractiepark? Efteling
  58. Houd je van achtbanen? Ja maar niet te veel
  59. Ben je soms graag alleen of moet je altijd mensen om je heen hebben? Ik kan best alleen zijn
  60. Waar kijk je het meest naar uit na de covid periode? Vakantie
  61. Denk je dat we ooit weer uitkunnen met 1000 man verpakt in een kamer van 20 bij 20? :) Ik weet niet of ik daar zoiezo veel zin in heb
  62. Wat is je waardevolste bezit wat niet duur is? Tientje wat ik van mijn opa heb gekregen een maand voordat hij overleed
  63. Als je op vakantie gaat, ga je dan voor de cultuur, het feesten of de natuur? Een combinatie van alle drie
  64. Ben je al naar festivals geweest? Niet recent, gaat een beetje lastig
  65. Zo ja welke? - 
  66. Zo nee zou je daar naartoe willen? Als het weer kan
  67. Als je een tijdmachine zou hebben waarmee je op avonturen mocht gaan zonder dat de tijd hier verder zou gaan, naar welke periode zou je toegaan? Renaissance Florence, naar het atelier van Leonardo da Vinci, de grote Duomo bekijken, gewoon de sfeer proeven van een welvarende ontwikkelde stad uit die periode
  68. Ben je creatief? Ja hoor
  69. Wat doe je het liefst, tekenen, schilderen of schrijven (van liedjes verhalen of gedichten maakt niet uit)? Schrijven en tekenen, ik speel ook graag gitaar
  70. Ben je al eens echt goed verliefd geweest? Recent nog
  71. Ben je nu verliefd? Ja, maar het was helaas niet wederzijds, wellicht houden we er nog een mooie vriendschap aan over
  72. Welk karakter kies je in Mario Kart? Mario, Yoshi of Toad zijn ook wel grappig
  73. Zou je graag naar de ruimte willen?  Ik weet niet wat ik daar zou moeten doen
  74. Als je het leuk vindt, wat is je favoriete Pokémon? Niet echt in geïnteresseerd, doe maar een Pidgeot of hoe die vogel ook heet
  75. Wat was je lievelingsserie als kind? De kleine Einsteins
  76. Wat is je lievelingseten? Stoofvlees
  77. Vond je studio 100 leuk als kind? (K3, Plop, Piet Piraat, Samson en Gert, Mega Mindy etc.) Ging wel
  78. En nu? ;) Neh, Gert is een schnoepert 
  79. Wat is je favoriete foute nummer die jij heel hard mee kan zingen? Ik weet niet of ik die wel heb?!? 
  80. Hoeveel kinderen wil je? 1,2 max 3
  81. Indien meer dan 0 hoe zou je je zoon en je dochter nu noemen? Lastig om zo te bedenken... 
  82. Wat is de beste provincie van Nederland? Gelderland, want daar woon ik, ik vind Zuid-Holland ook wel mooi
  83. Hoe gaaf is het dat het woord '’gezellig'’ een puur en puur Nederlands woord is en dat er geen goede vertaling voor is in het Engels, Frans, Duits en Spaans? Super gaaf man
  84. Inspiratie qua vragen is een beetje op, dus heb je wat over jezelf geleerd wat je misschien vergeten was of nog niet echt over had nagedacht? Ik heb er in ieder geval over nagedacht
  85. Vond je het een leuke lijst om in te vullen? :) Lang, echt wel bijna een half uur mee bezig geweest maar heel leuk, zoals je al zei een keer niet over piemels en seks etc. 

 

Reputatie 3
Badge +1

HEY het is al een jaar geleden, maar dit soort dingen zijn gwn leuk om te beantwoorden vind ik dus jaa ik doe het gwn nog eens misschien heb je er iets aan misschien niet lol:)

  1. Ben je een jongen of een meisje? meisje
  2. Hoe oud ben je? 13, binnenkort 14
  3. Wat voor opleiding/welk schooljaar en niveau doe je nu? klas 2, gymnasium:)
  4. Wat is je lievelingsvak? muziek of Nederlands
  5. Wat wil je gaan studeren? sterrenkunde
  6. Ben je gelovig? nope
  7. Wat is je beste eigenschap? ik ben empatisch
  8. Wat is je minste eigenschap? ik haal mezelf te vaak naar beneden
  9. Wat is je lievelingsport om zelf te doen? judo
  10. Wat is je lievelingssport om te kijken? geen idee, ik kijk niet echt sport, ook judo dan :)
  11. Wie gaat het EK winnen? ehm ja het ek was al een tijdje geleden sorry!
  12. Welke Netflix film of serie moet ik echt kijken? WEDNESDAY
  13. Welke artiest moet ik echt gaan checken? RADIOHEAD
  14. Wat is je favoriete Disneyfilm? stitch of mulan
  15. Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt? Alice het Wolfenmeisje van Kristin Hannah
  16. Welke huisdieren heb je? twee katten
  17. Wat is je droomhuisdier? ik denk een husky
  18. *Moeilijke vraag* Als je een serie zou mogen maken voor tv? geen idee...
  19. Zou je een serie kijken over onderzoekers die in een hightech onderzeeër de oceaan zouden ontdekken? JA
  20. Ben je een binnen of een buiten mens? binnenmens
  21. Wat is je favoriete seizoen? lente
  22. Liever sneeuw of regen? sneeuw, maar dan wel dikke en niet natte :)
  23. Wat is je favoriete feestdag? kerstmis
  24. Liever naar het bos of naar het strand? ehm lastig… ik denk bos maar ik ga vaker naar het strand
  25. Als je op het strand ben wat doe je dan het liefst? lezeennn
  26. Wat is je lievelingsdier? axolotl:)
  27. Wat is jouw knuffel die je al van kinds af aan hebt? een hond wiens vacht nu helemaal plat is en je geen vacht meer kunt noemen
  28. Wie gaat het songfestival winnen? ook al geweest, maar ik dacht natuurlijk ukraine
  29. Heb je weleens drugs gebruikt? nee
  30. Zo ja, welke? nvt
  31. Zo nee, wil je dat ooit gaan doen? ja, want ik zit in een lastige periode en ik weet dat het niet de oplossing is, en ik ga het ook niet doen denk ik, maar soms wil ik het wel even
  32. (Zonder corona) Vier je carnaval? niet uitgebreid, vroeger met school maar nee
  33. Als kind, Wii, Xbox, Playstation of Nintendo DS? ik vond wii geweldig
  34. En nu? Xbox, Playstation of Nintendo Switch? nintendo
  35. Wil je graag in het buitenland wonen? wonen weet ik niet, maar studeren in Engeland of Wales of Northern Ireland lijkt me echt heel gaaf.
  36. Zo ja waar? 35:)
  37. Zou je liever in een stad of in een dorp wonen? dorp, ik kan niet zo heel goed tegen teveel drukte
  38. Wat is je favoriete vakantieland? gran canaria for sure
  39. Welk land wil je echt nog een keer naartoe in je leven? vietnam
  40. Wat is iets wat je echt nog een keer wil doen in je leven? alle harry potter plekken bezoeken in londen, schotland enz
  41. Ben je een dag- of een nachtmens? dagmens
  42. Wat is je beste school herinnering? geen idee eigenlijk… :) niet omdat ik een slechte tijd heb gehad ofzo maar mijn geheugen is die van een garnaal
  43. Naar welke leeftijd verlang je het meest om te zijn? (mag terug en voorruit in de tijd) studententijd.
  44. Ben je populair in school? nee, niet super populair. gwn ordinary schoolgirl
  45. Wat doe je in de pauze? eten lol:) praten met vriendinnen
  46. Wat vind je van roddelen met vrienden over anderen? eigenlijk vind ik negatief roddelen niet heel aardig, maar ik denk dat stiekem iedereen wel eens zegt van: ‘kijk haar schoenen’ ofzo
  47. Wat vind je van de zwarte pieten discussie? eerst dacht ik: ‘traditie kom op zeg maak er geen probleem van’ maar toen ik me er meer in ging verdiepen kreeg ik echt medelijden met de mensen die het niet accepteren, dus ik vind roetveegpiet beter.
  48. Wat vind je nu van de corona maatregelen? ze zijn er amper meer en ik merk er niks meer van nu
  49. Wat is de beste game die je ooit gespeeld hebt? minecraft, ik ben zo ouderwets
  50. Als je mocht stemmen, op wie zou je gestemd hebben? groen links kan ik me wel in vinden denk
  51. Welke punten zouden bovenaan in jouw partij programma staan? klimaat
  52. Welk bekende Nederlander kan jij echt niet uitstaan? britt dekker sorry man ik ben niet echt een paardenmens:)
  53. Wie is je favoriete youtuber? mattie westbrouck
  54. Wie was je favoriete youtuber als kind? dylan haegens -_- lolll :)
  55. Welke youtuber moet ik echt even gaan bekijken? MATTIEEE WESTBROUUKK
  56. Wie is je favoriete acteur of actrice? evanna lynch :)
  57. Wat is je favoriete attractiepark? aqualand in gran canaria
  58. Houd je van achtbanen? JA MAN
  59. Ben je soms graag alleen of moet je altijd mensen om je heen hebben? liever alleen
  60. Waar kijk je het meest naar uit na de covid periode? het is al weer voorbij, maar waar ik naar uitkeek waren de simpele “hey”’s van mensen uit een “heel ver verleden” die je dan ergens tegenkwam :)
  61. Denk je dat we ooit weer uitkunnen met 1000 man verpakt in een kamer van 20 bij 20? :) ehm ik denk het niet :) sws blijft iedereen hoop ik een beetje op zn hoeden nu
  62. Wat is je waardevolste bezit wat niet duur is? telt mijn gitaar? 
  63. Als je op vakantie gaat, ga je dan voor de cultuur, het feesten of de natuur? natuur en cultuur
  64. Ben je al naar festivals geweest? ja lokale festivals
  65. Zo ja welke? sneeuwpop, waterpop
  66. Zo nee zou je daar naartoe willen? ja ik wil echt naar harry styles
  67. Als je een tijdmachine zou hebben waarmee je op avonturen mocht gaan zonder dat de tijd hier verder zou gaan, naar welke periode zou je toegaan? gouden eeuw lijkt me echt geweldig
  68. Ben je creatief? zouden andere moeten oordelen, maar ik denk van wel
  69. Wat doe je het liefst, tekenen, schilderen of schrijven (van liedjes verhalen of gedichten maakt niet uit)? lezen en schrijven!!! ik schrijf verhalen en liedjes en gedichten:)
  70. Ben je al eens echt goed verliefd geweest? jup
  71. Ben je nu verliefd? jup, maar niet op dezelfde persoon 
  72. Welk karakter kies je in Mario Kart? luigi idk whyyyy
  73. Zou je graag naar de ruimte willen? JAJAJAJAA JALKFJSLDJK
  74. Als je het leuk vindt, wat is je favoriete Pokémon? evie loolllll
  75. Wat was je lievelingsserie als kind? thundermans… help~
  76. Wat is je lievelingseten? ik denk een koude pasta die mijn vader altijd maakt mmmm jamjam
  77. Vond je studio 100 leuk als kind? (K3, Plop, Piet Piraat, Samson en Gert, Mega Mindy etc.) jaa, k3, plop, piet piraat echt hoorrr
  78. En nu? ;) nope nononono
  79. Wat is je favoriete foute nummer die jij heel hard mee kan zingen? HEY I JUST MET YOU AND THIS IS CRAAZYY BUT HERE S MY NUMBEERR SO CALL ME MAYBEEE
  80. Hoeveel kinderen wil je? idk misschien wel geen :)
  81. Indien meer dan 0 hoe zou je je zoon en je dochter nu noemen? ik hou van namen bedenken!!! ok zoon: Nox, dochter: Cyris (want zo heet ik zelf lol) unisex: Venus
  82. Wat is de beste provincie van Nederland? noord holland huuuueee!!!
  83. Hoe gaaf is het dat het woord '’gezellig'’ een puur en puur Nederlands woord is en dat er geen goede vertaling voor is in het Engels, Frans, Duits en Spaans? OMG DAS ECHT LEUK IS DAT ECHT WAAR??!!
  84. Inspiratie qua vragen is een beetje op, dus heb je wat over jezelf geleerd wat je misschien vergeten was of nog niet echt over had nagedacht? wat een goede eigenschap is van mezelf… klinkt misschien te simpel maar het is wel waar.
  85. Vond je het een leuke lijst om in te vullen? :) zekersss:) groetjesss

Reageer