Vraag

Vraag aan jullie, ook meisjes! Rare gevoelens, ik wil ze eigenlijk niet!

  • 24 April 2024
  • 19 reacties
  • 228 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Haiii beste forummers. Ik wil iets voorleggen.

Ook aan de meisjes hier! 

Zit er al een tijdje mee. Zoals je misschien weet zit ik op school in het buitenland. Heel andere cultuur. Kijk mijn eerste topic. Behoorlijk ouderwets en met heel andere disciplines dan in NL Ik weet niet hoe ik dit moet vertellen maar toen/als mijn vriendje  voor de klas moet voor straf, dan is dat vooral zielig, verdient of niet. Maar iets in me vind het ook hot ofzo, lekker om te zien. En dat wil ik helemaal niet. Maar ik kan dat niet wegdrukken. Ik vind het gemeen van mezelf maar ik heb dat. Gewoon, de houding, het uniform , de korte broek, zijn blote kuiten, als hij moet zitten  knieën op de vloer, zijn kleine handen op de rug zien, zijn prachtige haren. Ook als hij zo staat. Hem gewoon lang kunnen bekijken. Ik heb het ook bij de verhalen van Tartan in de hoek en Tover, dat ik het voor me zie en inbeeld hoe ze in hun short in de hoek staan te blozen en hun handen zo op de rug en ik er naar kijk. Echt ik wou dat ik dat niet lekker vond maar het is gewoon zo. Ergens haat ik dit gevoel. Ik vind het niet goed van mezelf. Overigens vinden meer meisjes het cute om te zien als 1 vd jongens dit krijgt opgelegd. Maar aardig is het niet vind ik. Hoe kom ik van dit denkbeeld af? Ik vind het raar dat ik dit gevoel heb en dit is voor het eerst dat ik het bespreek. Gelukkig is het anoniem.  En @Tartan14  en @Tover01  mijn excuses dat ik jullie noem! Ik wil eerlijk zijn maar toch..

Sjardy 


19 reacties

Ik denk zelf dat je hier niet van af kan komen. Het is een seksuele fantasie, dit is nou eenmaal wat je leuk vindt. Ik vind het zelf ook niet zo’n rare fantasie/gevoel. Het vernederende aspect is voor sommige mensen nou eenmaal spannend, net zoals vernederd worden voor de ander weer spannend is.  Zolang je er niemand kwaad mee doet is het wel prima, het zijn je eigen gedachtes, daar hoef je niet voor aan te passen. 

 

Je kan het wegdrukken, maar daar wordt je alleen maar ongelukkiger en onzekerder van, dus dat zou ik alleen doen als het iets ernstigers is zoals je aangetrokken voelen tot kinderen ofzo.  
 

De enige andere oplossing om van de schaamte af te komen is om je fantasie te accepteren.  Dan zal het ook iets minder spannend worden, aangezien het ‘foute’ er een beetje afgaat.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Sjardy  geen probleem hoor dat je mij noemt! Ik denk dat iedereen wel naar anderen kijkt, ook in zulke situaties. Ik had dit ook met mijn laatste straf. Mijn bff zei later ook dat ze mij een heel tijdje had bekeken toen ik in die strafhoek stond voordat ze wat tegen me zei. En ook dat ze het schattig en ook verdiend vond. Kijk het topic-verhaal van @Maiskolfje  maar, zo was het precies. Ik denk niet dat je raar bent of de enige. Je vriend zal zich natuurlijk best schamen als hij zo voor jou/jullie staat, dat had ik ook. Maar dat jij dat dan cute vind en hem knap en mooi dat is niet raar lijkt mij.  Dat hadden de meisjes in mijn klas ook wel. Ach en naast het schamen is het dan ook een complimentje toch ☺️😉

Ik hoop dat er ook meisjes reageren zoals je vraagt! 

Liefs Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sjardy  ik vind dat niet zo vreemd hoor. Je voelt gewoon wat  liefde, medelijden en ook visuele aantrekking bij zijn zichtbare, openbare vernederende straf en je hebt dan mixed feelings. Dat maakt samen een "cocktail" van opgewondenheid. Misschien ook het feit dat alle anderen hem ook zo zien en jij aan hem gelinkt bent. Die mix van gevoelens en dat je dan toe kijkt  tijdens zijn strafbeleving en zelf niets doet of kunt voor hem maakt je lichamelijk en geestelijk seksueel opgewonden. Ik denk dat meer meisjes dan je verwacht dat ook hebben. Zelf had ik bij het verhaal van @Tover01  waaraan je citeert, ook heel licht iets van dat had ik ook wel willen zien, en gewoon het feit dat je een jongen in zo'n nederige straf positie inbeeldt is begrijpelijk ergens wel gemixt grappig, geil, zielig en stoer. Ondanks dat je het hem niet gunt of er echt sadistische gevoelens bij hebt. Dat gaat een stap verder, dan zou je er gelukkig van worden en er puur van genieten dat hij wordt vernederd. Zulke mensen heb je ook maar dat proef ik bij jou niet. Ik vind niet dat je je hoeft te veranderen of zorgen te maken. De sportieve en eerlijke reactie van @Tover01  zal je daarin wel steunen. Hij als jongen begrijpt het ook, en @Wild forest  beschrijft het ook heel goed. Ik hoop ook dat meer meiden reageren want wij dames zijn vaak wat terughoudend en bescheiden als het om onze seksuele fantasieën en triggers gaat. Jij hebt gewoon deze ( en ik ook een beetje) en je doet er niemand kwaad mee. Als ik zie hoe Tover reageert denk ik trouwens dat je het je vriend best kunt uitleggen, voorzichtig maar het kan wel. Misschien dat een van de jongens daar nog iets over kan zeggen. @Tover01  of @Wild forest  of @Tartan14  die je ook noemt. Of iemand anders? Dus meiden en jongens! Wat vinden jullie? 

Maiskolfje XoX 

Reputatie 7
Badge +11

Weet je @Sjardy,

Je zit nu in de puberteit. Dus gaan er allemaal hormonen door je lijf. Het maakt dus niks uit. Iedereen hier heeft het weleens. Ik fantaseer ook weleens. Maak je maar geen zorgen.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sjardy ,

Ik ben het wel met @Maiskolfje eens, en volgens mij vind je het gewoon meer leuk om hem te zien zeg maar, en niet echt dat je het opwindend vind dat hij gestraft wordt toch? Dan is het niet erg hoor! Ik zou het wel heel ongemakkelijk vinden als iemand zoiets tegen mij zou zeggen, maar niet echt erg.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sjardy  ik heb wat research voor je gedaan, en kijk !  Je bent dus echt niet de enige, ik vond dit erg leuk om te lezen trouwens, meisjes die hun kink gewoon vertellen ! 

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/vragenlijst-jongens-en-meisjes-39920?postid=461389#post461389

 

 

https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/gedichtje-naar-jongen-sturen-wat-vinden-jullie-ervan-65495

 

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/de-gekste-plek-waar-je-hebt-gevingerd-of-getrokken-65881/index2.html?postid=453185#post453185

 

 

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/wat-is-jullie-fantasie-65666?postid=451051#post451051

 

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/waar-worden-jullie-geil-van-65142?postid=504863#post504863  

Groetjes en knuf, Maiskolfje X

Reputatie 7
Badge +11

@Sjardy 

Laat dat schuldgevoel gewoon wegblazen.

Dat lijkt me het beste.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi @Sjardy 

Wat mij betreft geen ding hoor dat je mij benoemt. Ik las je topic en je beleving en het is niet erg, je hoeft je er niet zo voor te schamen en te verontschuldigen. Je hebt dit gevoel nu eenmaal en je wordt getriggerd door hem zo te zien.  Ik kijk er eig helemaal niet zo van op, want mijn eigen lief heeft toen na die straf waar jij op doelt ook wel eens gezegd dat ze mij cute vond in de hoek en lekker naar me kon kijken ;) letterlijk haar woorden haha. Tuurlijk voelde ik me behoorlijk afgaan op dat moment zelf, en ook wel ongemakkelijk toen ze dat zei in het begin. Maar ik weet dat zij het goed bedoeld en ze is tenslotte lekker verliefd op me geworden 😉. En je bedoelt het ook niet gemeen. Net als @Maiskolfje  terecht zegt, dat zou iets heel anders zijn. Ik werd toen de 2 weken na mijn straf nog een tijdje gepest door 2 meiden uit mn klas met allerlei opmerkingen over hoe ik stond en zogenaamde complimenten over mn uiterlijk,  en dat was niet leuk maar gemeen. Die hadden ook genoten van mijn strafsituatie kwam mijn vriendin later achter, en dan gaat het natuurlijk een grensgeval worden. want dat is min of meer sadisme.  Maar zoals jij het beschrijft is het gewoon een “kink’ en die snap ik wel, heeft mijn vriendin ook voor een deel en volgens mij is het absoluut niet abnormaal. Je kijkt gewoon graag naar je vriend en zijn straf (bijv ook de handen op de rug) maakt hem kwetsbaar en lief denk ik in jouw ogen. Zo zegt mijn vriendin het althans. En zeker als je daarnaast gewoon fijn met elkaar bent, geen enkel issue denk ik hoor ! Geniet van elkaar 😉😘

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik ben het nogmaals met iedereen hier eens! Sjardy, Ik vind het ook zielig dat je je er zo rot over voelt dat hoeft echt niet! Je bent toch hartstikke lief?!

@Maiskolfje  haha wat een speurneus ben jij! Wel bijzonder om te lezen! In de hoek is blijkbaar wel een jongens-straf als ik het zo na lees haha.  Het zijn elke keer jongens in de hoek en meisjes die er naar kijken 🤭😄 knap dat je dat gevonden hebt zeg 👍 

En @Tartan14  die 2 meiden zijn gewoon dom geweest en jij hebt gelukkig een veel liever, wijzer en verstandiger meisje als jouw vriendin! 😘

Liefs Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +17

@Sjardy Ach, ik vind dit nog best onschuldig eigenlijk. Er zijn mensen met vreemdere kinks/fantasieën.  Je doet er niemand kwaad mee toch? Er is ook niks gemeens aan of zo.   

 

Reputatie 7
Badge +4

Jaja @Tover01  het was even zoeken maar ik wou het gewoon weten 🤩😉 Hahaha ja het zijn allemaal jongens, jullie worden vaak steviger gestraft op school, ook niet altijd eerlijk hoor. En ja meisjes vinden dat vaak wel stoer en grappig 🤭Ik vond deze ook nog, die jongen was echt boos: 

https://forum.kindertelefoon.nl/school-en-studie-39/straf-krijgen-op-school-is-genant-31978?tid=31978&fid=39

Ik had het met mijn moeder over deze straf en zij dacht dat dat al lang niet meer voor kwam haha. Iets van 50 jaar geleden.  Ik heb haar even uit de droom geholpen 😄en dan hoor je van haar ook verhalen over vroeger en dat waren ook vrijwel altijd jongens 😎😚 

@Sjardy  nou je krijgt iig een boel support! Voel je je al beter hier over? 😘 

Maiskolfje XoX 

Reputatie 7
Badge +2

Haii lieve schatten!

Oef wat een boel lieve reacties! Ik durfde bijna niet te kijken maar wat valt me dit mee! Ik vind het heel fijn om jullie reacties te lezen. Dit verwachtte ik niet, maar wat lief. 

Inderdaad heeft het bij mij geen gemene insteek maar meer de spanning en de aanblik van de jongen, het niets mogen,  zijn gehoorzaamheid ofzo. En zijn uiterlijk gewoon ook, blozen,  die strafhouding inderdaad met die handjes op de rug. Ik weet het niet eens precies.  Moeilijk uit te leggen. Maar het is dus gelukkig niet zo raar als ik dacht. En wat sportief hoe Tover en Tartan het zien dat ik jullie ook voor me zag. Dank jullie! En Tartan dat ook je meisje dit een beetje voelt toen zij jou zo zag is dus een steuntje voor mij :).  Jullie allemaal bedankt voor jullie inbreng! 

En inderdaad, als ik die links allemaal lees zijn het allemaal jongens die het krijgen en meisjes die kijken haha. Op mijn school trouwens ook voornamelijk. Raar eigenlijk 🤔 

In elk geval @Tartan14  @tim16  @Maiskolfje  @Tover01  @Jesse08  @Jesse08  en @Wild forest  dankjewel toppers! Als er nog meer mensen ( meiden!) reageren Bedank ik hun ook nog 😚 

En nu nog bedenken hoe ik dit heel diplomatiek aan mijn vriendje vertel hihi. @Tartan14  nog tips als ervaringsdeskundige? ☺️😉 

Sjardy xoxox

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Sjardy. Haha ja jongens krijgen nou eenmaal wat meer en wat eerder straf. @Natureflower  zei dat eens ergens, wij jongens zijn drukker en doen soms luidruchtige maffe dingen en soms wat onbeholpen 🤭😉 dat zit denk ik in de aard van het beestje ( ik generaliseer nu ook enorm !)  maar om je vraag te beantwoorden, maak er geen gedoe van joh 😉 gewoon vertellen en er samen om lachen. Misschien krijg je nog een bonus-bloos erbij ☺️😄. Hij zal dit echt niet erg vinden. Hooguit past ie voortaan beter op op school 😇 deed ik ook. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Sjardy ! Ik heb vanmiddag nog even met mijn bestie (meisje dus) over  deze vraag en je gevoel gepraat en ze zei zelf bijna hetzelfde als jij en ook wat @Tartan14  zijn vriendin heeft gezegd. Dus ook zij bevestigde dat wel. Eig wist ik dat al wel maar ik wou het toch eens na vragen. Goed om te weten toch ☺️😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 4
Badge

Yooo yoo yoo Sjardy ! Jouw post is de reden dat ik hier ook post. No girl ! Not the only one. Ik heb al gereageerd bij Tover en Tartan, en ik ben eerlijk. Dat had ik echt graag willen zien! Ik las die links van Maiskolfje (djies meid jij bent echt slim! rock it!) en die Ellen, ik snap haar. Zij kwam klaar op  het zien van haar vriendje in de hoek las ik.  Ik had dat ook. Een keer in de gymhal was er een straf training van 4 jongens en ik heb het helemaal uit gekeken. Lekker hoe ze zweten en alles doen wat die drill miss ( lerares) zei, en  push ups en skwats, die jochies tussendoor uitpuffen op de bank en dan weer rennen en die touwen in. Shirtless omg!  Ik vond het geil, En een super lekkah blonde jongen uit me zwemgroep moest een keer voor straf met zo'n schuimrubber ding boven zun hoofd in evenwicht staan in zun speedootje. Echt, drewl !!  Gewoon net wat hier is gezegd: zijn schamen, de houding, lichaam, gehoorzaam zijn, nederig, ik vrij hij straf, zoiets. Eerst meis, vond ik het ook een slechte kink ! Maar het is er en by the way jij of ik geven hun die straf niet, dat doen de bosses ! En Tartan zijn straf dat zijn meisje dat ook geil vond, ja i get it!  Tuurlijk hallo, zij was al aangetrokken aan hem en dan staat hij in zijn half blote lijf gewoon om van achter naar te kijken.  Ik had nog stiekem even zun handjes op ze rug aangeraakt hoor haha! Sorry jongens,, maar ik begrijp dat wel.  Net als die girls bij Tover in de klas die het (toen nog) lastpakje van de klas lekker machteloos zien afgaan en ook rustig naar hem kijken cause hij is wel lekker van lijf.   It's the eye you know! En na de tijd tuurlijk lief zijn , dat zou ik ook. En solidairity. Maar sorry, tijdens die straf show off, nee dan gaat mijn wizzle echt wel blowen hoor. Ja ik ben weird, en zeg alles. Maar zo is het voor mij. En Maiskolfje you got it, veel meiden zijn veel te stil over hun kinks. Nou ik niet.  Deze is er 1 en met een setje handboeien om zijn polsen ben ik ook heel happy met een lekkere jongen! Haha so be it! Oh i am so weird.  Niet schamen Sjardy !. Ohw en nog 1 ding: ik vind wel dat Tover en Tartan heel super sportief en stoer en eerlijk met hun straf en verhalen omgaan ! En nu zijn jullie echt rockin' stoer ik meen het!  Altijd korte broeken, rokjes, kilts, knee socks( echt i love mooie benen van jongens)  en jullie denken  f** the opinions  van anderen!!  Echt coole boys!  Jullie vriendinnen kunnen echt happy zijn ! I 'm jealous !
Doby X

Reputatie 7
Badge +11

@Dobymeis13 

Jij bent echt geweldig! 🤣

Jij hoeft van mij hier nooit meer weg! Als je dat maar weet!

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 4
Badge

Thanks @NoahLovesYou  ! 💏  haha ik flap alles er uit.  Zeg wat ik voel boy !  :D Ik blijf wel ! Jij bent lief!

Doby

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dobymeis13  haha bedankt! Het is niet weird als je eerlijk bent.   Nu ik dit allemaal lees en van jou ook ben ik wel blij als ik zulke straf niet meer zou krijgen 😉 het is wel vleiend voor een deel (mijn bestie keek ook graag) maar het zou me ook nog meer schaamte geven als dat ik toen al had als je weet dat je door veel mensen zo bekeken wordt met een 'geil' gevoel er zelfs bij. Maar oké, daarvoor is het een zichtbare straf, en hebben anderen weer even hun moment;p.  De steun van daarna is dan wel weer super lief! Haha ik weet iig nu dat ik goed bezig ben door geen gedoe meer te krijgen op school xd.  Je kunt trouwens ook naar sporten gaan kijken bv. Daar zie je dit ook wel maar dan zonder het straf-element. En bv mijn bestie vind het heel mooi als ik in  naar de horizon sta te  kijken met mn handjes op mn rug of als ik mijn rokje show en zo'n rondje zwier,  ook met de handjes achter de rug, om haar te laten zien wat ik draag haha. Maar dat is dan in een leuke pose en niet voor straf.  

Liefs Tover xxx

Reputatie 4
Badge

Eejj Tover!! Omg that sounds too cute! Dat lijkt me ook hot! Eerlijk van mij ik vind straf wel een dimensie maar wat jij zegt klinkt ook als my next bed fantasy! 🥰 Swingin' handsome boy in short skirt dancing.  Ja die hands op je rug i love too! Vergeef mij als ik zeg dat me dat echt geil klinkt! Ik las je lijstje ingevuld over hoe je looks zijn.  Zie je voor mij! Sorry dat ik weird ben, echt sorry. Jij bent echt een cuty! Lief en zeer aardig!  Wie met jou verkering krijgt is echt the happiest on the planet jongen! 

Doby x 

Reageer