vorig leven

  • 15 May 2021
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Als ik een paniekaanval krijg luister ik naar een liedje, hij is Iers ik kan geen Iers maar ik weet waarover het lied gaat en ik herken het liedje. Ik denk dat mijn mama in het vorige leven het liedje voor me zong als slaapliedje. Naar dat vorig leven verlang ik en wil ik terug. Terug naar mama en papa, mijn broertjes en zusjes de hond en de ezels in de stal. In dat leven was ik blij en niet bang om te praten met mensen, of om naar buiten te gaan en bloemetjes te gaan plukken. Nu sluit mijn mama me buiten en is mijn kleine broertje het lievelings kind, ik praat niet met mama. Mijn papa is paranormaal begaafd, net als ik daarom vertel ik al mijn verhalen aan hem maar nu ben ik bij mama en zijn mijn broertje en mama een film aan het kijken, zonder mij natuurlijk. Mijn weekend bestaat uit ierse slaapliedjes. Doei.

 


6 reacties

Ik snap er maar weinig van.

Dat je moeder je buitensluit is niet ok. Als je word verwaarloost moet je contact met een volwassene opnemen, zoals een leraar of de kindertelefoon.

leuk dat je ierse slaapliedjes leuk vind

Denken dat er een vorig leven is kan misschien een coping-meganisme zijn van je depressie. Ik zou je aanraden om naar een (kinder)psycholoog te gaan, zodat je niet gek wordt. Ik heb ooit een boek gelezen waarbij de hoofdpersoon ook dacht dat ie een vorig leven had en dat was een unieke manier om de geschiedenis van de middeleeuwen in een kinderboek te verpakken. Verder is het volgens mij raar, want als je dood gaat gebeurt er niks met je. Het brein dat je bewustzijn ondersteunde vergaat in de carbon-cycle of life. Ik geloof ook niet in paranormale dingen, niet om je vader te dissen, maar ik vind het gewoon onintelligente bs.

samenvatting: leuk voor je dat je een nieuwe muziekstijl hebt ondekt; ga pls naar een psycholoog

Veel succes!

Reputatie 4
Badge +2

Niet perse nodig om naar en psycholoog te gaan hoor. Ik geloof niet perse in paranormaliteit maar ik vind het wel heel mooi hoe jij er mee omgaat! En er zijn mensen met een veel slechtere relatie met hun moeder hoor en als ze zo stom is blijf je lekker gezelligeen week of 2 bij je vader dan zal ze je wel meer betrekken hoor!

Reputatie 2
Badge +2

WarAnoniem, mijn vader is altijd aan het werk ik ga alleen in weekende naar hem want dan is hij vrij. En mijn moeder staat dat niet toe als ik dat vraag word ze boos.

Badge

Als ik een paniekaanval krijg luister ik naar een liedje, hij is Iers ik kan geen Iers maar ik weet waarover het lied gaat en ik herken het liedje. Ik denk dat mijn mama in het vorige leven het liedje voor me zong als slaapliedje. Naar dat vorig leven verlang ik en wil ik terug. Terug naar mama en papa, mijn broertjes en zusjes de hond en de ezels in de stal. In dat leven was ik blij en niet bang om te praten met mensen, of om naar buiten te gaan en bloemetjes te gaan plukken. Nu sluit mijn mama me buiten en is mijn kleine broertje het lievelings kind, ik praat niet met mama. Mijn papa is paranormaal begaafd, net als ik daarom vertel ik al mijn verhalen aan hem maar nu ben ik bij mama en zijn mijn broertje en mama een film aan het kijken, zonder mij natuurlijk. Mijn weekend bestaat uit ierse slaapliedjes. Doei.

 

ik heb een gevoel dat ik vroeger hitler was en mijn beste vriend joseph stalin

Reputatie 5
Badge +1

Als ik een paniekaanval krijg luister ik naar een liedje, hij is Iers ik kan geen Iers maar ik weet waarover het lied gaat en ik herken het liedje. Ik denk dat mijn mama in het vorige leven het liedje voor me zong als slaapliedje. Naar dat vorig leven verlang ik en wil ik terug. Terug naar mama en papa, mijn broertjes en zusjes de hond en de ezels in de stal. In dat leven was ik blij en niet bang om te praten met mensen, of om naar buiten te gaan en bloemetjes te gaan plukken. Nu sluit mijn mama me buiten en is mijn kleine broertje het lievelings kind, ik praat niet met mama. Mijn papa is paranormaal begaafd, net als ik daarom vertel ik al mijn verhalen aan hem maar nu ben ik bij mama en zijn mijn broertje en mama een film aan het kijken, zonder mij natuurlijk. Mijn weekend bestaat uit ierse slaapliedjes. Doei.

 

Wow, wat cool! 

Sorry, dat ik dat zeg maar het moet vast supercool zijn dat als je een liedje het en je begrijpt waar het over gaat en je het gevoel hebt dat je in je vorige leven Iers was. 

Nou heb ik het niet echt op paranormale dingen, maar dit lijkt me wel enorm cool dat je het liedje zo herkent.

Helaas dat je niet terug terug kan naar je vorige leven, maar wel leuk dat je dit hebt ontdekt! 

Als je het gevoel hebt dat je buitengesloten word kun je altijd met je moeder praten over je gevoelens en aangeven waarom je denkt dat je word buitengesloten. 

Veel ouders hebben dat soort dingen meestal niet door. dat je je zo voelt. 

Verder wens ik je dat je nog veel meer mag ontdekken 

En dat het goed met je gaat en dat je met liefde opgegroeid mag worden. 

Liefs mij :)

Emilia

Reputatie 7
Badge +19

Als je het vorige leven leuker vond dan ga je die toch opnieuw proberen op te bouwen?

Reageer