Vraag

voel me steeds slechter en weet niet meer wat ik moet doen

  • 9 September 2022
  • 12 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi voel me steeds slechter en ik voelde me zo slecht dat ik een mes mee nam naar school toe om me daar te verwonden maar mensen uit me klas zagen het en zeiden het tegen de school psycholoog en zei heeft me mee genomen naar haar kantoor en gevraagd of ik een mes ik wist dat als loog dat ik het erger maakte voor mezelf dus ik was maar eerlijk en toen had ik gezegd dat het alleen was om mezelf te verwonden en toen had ze aan de directeur gezegd gelukkig ben ik niet geschorst ofzo en aan me mentoren en me begeleider en oma me oma moest naar school komen en zei heeft gezegd waarom ik een mes mee had ik zei het hele gesprek niks en toen ik thuiskwam durfde ik niet te zeggen dat zij gelijk had dus ik had gezegd tegen mij oma dat ik het per ongeluk mee Had genomen sinds die dag controleert me mentor elke dag of ik een mes heb meegenomen naar school toe nu voel ik me nog een stuk slechter en ik heb dinsdag een afspraak met me huisarts en dat gaat over me gedachtes en zo ik weet niet of ik eerlijk moet zijn of gewoon moet zeggen wat ik tegen me oma want ik als ik eerlijk ben word me oma boos en als ik dat niet ben word school boos help pls!!!

ps: kindertelefoon ik weet dat ik paar een mes heb getypt en ik weet niet of jullie dat zien als niet mag op dit furom maar ik weet niet hoe ik het anders moet typen en misschien zijn er dan ook andere woorden/zinnen die niet mogen volgens de regels maar ik weet gewoon niet hoe ik het anders moet typen mijn verhaal omdat ik dit voel 


12 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey wat naar ik heb het zelf tegen mijn mentrix gezegd dat ik mezelf sneed kreeg toen een heleboel gedoe maar was wel fijn dat ik er over kon praten. Alleen heb ik 1 4e van het hele verhaal verteld maar het zal je in ieder geval opluchten wel rot voor je! Ik wens je heeeeeel veeeeeeel sterkte 

succes hé en dikke knuffel van mij🥰

Reputatie 7
Badge +9

Maar het is zo dat mijn mentor het weet en zo maar niks boeit behalve één ding maar dat weet niemand in mijn omgeving 

Reputatie 3
Badge +1

Ohh wat naar heb je niet een andere docent of iemand die op school rondloopt wie je kan vertrouwen tegen wie je het kan zeggen? 
 

Heel veel sterkte hé 🥰

Xxx

Hi @Gekehenkie ,

Wat heftig om over jouw situatie te lezen! Mij lijkt het slim om eerst vooral eerlijk te zijn tegenover jouw psycholoog op school (hij/zij heeft wel een plicht om eerst toestemming te vragen voordat hij/zij iets tegen jouw familie of mentor/docenten zegt), ik denk dat dit voor jou best wel kan opluchten en het is echt goed om dit even te bespreken met iemand. 

Misschien dat het slim is om even te wachten dit open en eerlijk met je oma te bespreken, je zegt dat ze boos zal worden en ik kan me voorstellen dat je daar op dit moment eventjes geen behoefte aan hebt. Dit kan later ook nog wel! Geef netjes aan dat je het er nog niet over wilt hebben, hopelijk zal ze dat ook accepteren :).

Hopelijk kun je hier iets mee, ik wens je heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf lieverd!!

Liefs, Junia

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Gekehenkie ,

Nog een ding ik zou het als je niet wil dat het uitkomt niet tegen een vertrouwenspersoon zeggen want dat heb ik gedaan ze zei dat ze het nieg zou zeggen. Kennelijk vond ze het te erg want later werd ik er tijdens Engels uitgepikt en moest ik even met haar mee ze had het al tegen iemand gezegd en dwong mij om het tegen mijn ouders te zeggen dus ja…

maar veel sterkte 

groetjes Jente

Reputatie 7
Badge +9

Thanks maar ik heb echt geen idee wie de de vertrouwenspersoon is op school en ik heb wel een docent op school die ik vertrouw maar er een probleem dat ik het niet kan vertellen want hij geef me in de eerste les en hij zou me ook dit jaar les geven maar ik weet niet waarom maar ik heb hem niet dit jaar en ik ben zijn e mail vergeten dus kan hem ook niet mailen maar wat moet ik doen eerlijk zijn tegen me huisarts of niet???

@Gekehenkie ,

Ben vooral eerlijk alsjeblieft <3 Op korte termijn lijkt het misschien zwaarder worden, maar uiteindelijk wordt het beter als je hulp krijgt die je verdiend!!

 

Reputatie 7
Badge +9

Maar misschien wordt me oma dan boos dat ik niet eerlijk tegen haar ben geweest 

Reputatie 4
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

Ik weet zeker dat ze dat niet zal zijn. Ieder volwassen persoon zal begrijpen dat dit een Hele moeilijke zaak voor jou is en je proberen te helpen. 

Reputatie 7
Badge +9

Ja maar me oma kan er niet tegen als ik wat anders zeg tegen de huisarts 

Kan iemand anders mee? Kan je de huisarts bellen en zeggen dat je niet zo goed alles durft te zeggen met je oma erbij. Dan kan de huisarts meedenken.

Reputatie 7
Badge +9

Ik moet alleen morgen gaan en ik heb zijn telefoonnummer niet maar hij moet alles zeggen tegen me oma hij kan het niet tegen mij vader zeggen want hij wil het niet eens weten en voor psycholoog hulp moet mijn oma of mijn vader toestemming geven omdat mijn oma voogd heeft en me vader gezegd hebber

Reageer