voel me soms alleen en meer

  • 6 December 2018
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ja zoals de tital al zecht voel ik me soms alleen dan kan gewoon niemand afspreken en niemand kan buitenspelen lijkt dan net alsof iedereen van de werald is en dit heb ik best vaak en als ik met iemand zit te spelen praten enz lijkt het net of hij/zij me nigeert en doormeheenkijkt

en ik zie alleen negativedingen in mij
ja hoppelijk kunnen jullie mij helpen

5 reacties

Hoi

Je voelt je alleen, en ziet slechts de negatieve dingen. Niet fijn dat je hiermee zit.

Zou je dit met een vriend(in) kunnen bespreken? Misschien geeft je vriend(in) je onbewust het gevoel je te negeren. Vaak helpt het ook om er met je ouders over te praten. Je kan ook steeds terecht bij je mentor op school.

Heb je al langer dat je alleen de negatieve dingen ziet, of is dit iets nieuws? Denk je dat je dit aan je ouders of je mentor kan zeggen?

Een gesprekje met de KinderTelefoon kan goed doen. Je kan bellen of chatten. Alvast heel goed dat je naar het forum gekomen bent.

Groetjes
Kenshin
nope ik wil dit niet tegen auders menter zeggen en ja ik heb een vriendin daar praat ik mee en ik kan haar altijd bellen

maar heb gevoel alsof ik haar ga verliezen want ik zie haar als enigen vriendin en ik ben bang dat ik mijn vrienden ga verliezen

want de laatste tijd kan ze opeens niet meer bellen enzo
Zou je eens kunnen afspreken met die vriendin? Een keer naar de bioscoop bijvoorbeeld, en daarna iets gaan drinken? Misschien krijg je daardoor het gevoel van vriendschap terug. Je zou met haar kunnen bespreken waar je mee zit. Wie weet heeft zij goede raad voor je.
zij weet het al maar omdat ze in de toets week zit kan ik niet met haar praten
Ze heeft het even druk. Misschien kunnen jullie na de toetsenweek iets gaan doen. Het is nu de periode van kerstmarkten, misschien is dat een leuk idee.

Is er iemand in je omgeving waar je bij terecht kan? Je lijkt je nu en dan eenzaam te voelen, en die negatieve gedachten lijken me ook niet fijn. Ik zou het fijn vinden als je daar met iemand over kon praten.

Als je niet meteen aan iemand kan denken, kan je ook steeds bij de KinderTelefoon terecht.

Reageer