Vraag

voel me erg rot

  • 14 November 2022
  • 6 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

ik voel me steeds rotter en niemand kan mij nog helpen want praten help toch niet omdat ik toch niet eerlijk durf te zijn en ik durf niemand uit mijn omgeving in mijn omgeving in vertrouwen te nemen omdat ik bij mijn school psycholoog  ook niet kon ik zie het nut van het leven niet meer in denk aan zelfmoord en snij mij elke dag thuis ben ik bang dat ik niet geaccepteerd  wordt omdat ik bi ben en op school ben ik bang dat mijn klas mij raar vind omdat ik bi ben ik wil weer spijbelen omdat het rot gaat dan kan ik mijzelf snijden  ik weet dat ik met 113 kan chatten en bellen maar ik wel graag iemand uit mijn omgeving  kunnen vertrouwen ik kan ik niks meer

HELP AUB IEMAND TIPS


6 reacties

Reputatie 2
Badge

hey gekehenkie ik zie dat je 113 benoemt ik kan echt helpen heb vandaag ook nog gechat het kan echt helpen en als je het niet probeerd weet je niet of het werkt. ik zou zeggen pak je kan nu het nog kan. wens je nog veel sterkte als het dringend is kan het nu maar ze hebben het liefs in de middag vgm

vriendelijke groet

Reputatie 5
Badge +2

Hoi Gekehenkie, 

Ik lees dat je in een lastige situatie zit en je het lastig vind om met 113 te bellen of te chatten.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Je geeft aan dat je graag met iemand in je omgeving zou willen praten, misschien kunnen zij met je meedenken wie deze persoon voor jou is?


Mocht je 113 toch een fijne optie vinden dan kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met hun via www.113.nl.

Groetjes

Fem
De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +9

Thanks

Reputatie 7
Badge +9

Heeft iemand nog een tip

Badge

heeii,

stop alsjeblieft nu met jezelf zelf te snijden want dat gaat echt niet helpen! heb je niet geprobeerd om met je ouders te praten? ik snap dat ze dan bezorgd kunnen gaan zijn, taak van een ouder is ook zorgen maken om hun kind en hen te beschermen. Ze houden met hun hele hart van je en ze zullen er ook echt altijd voor je zijn,  wat zou je ervan vinden als je ouders, vrienden, familieleden horen dat je uit het leven bent gestapt door zelfmoord ik denk dat ze dat dan niet leuk zouden vinden. want voor ouders is een kind krijgen het mooiste wat ze mee hebben gemaakt in hun hele leven! Als je nou niet weet wie je kan vertrouwen probeer eens op een papiertje een mindmap te maken met in het midden je naam en al je familieleden erop schrijven en vervolgens degene die je vertrouwt heel dicht bij je naam zetten en degene die je het minst vertrouwt veraf van je naam zet, zo heb je dus beetje een overzicht van wie je wel denkt te vertrouwen en wie niet. Heb dit van mijn psycholoog geleerd dus hopelijk kan dit je een beetje helpen!

 

groetjes,

<3

Reputatie 7
Badge +9

Thanks maar gaat niet werken met mijn familie want ik ken mijn moeder niet woon bij mij oma mijn vader ken ik wel maar hij zal het niks interesseren hoe ik me voel eind blij is ik dood ben omdat hij dan van mij af is en mijn oma wilt dan als ze het weet in een crisis centrum ofzo brengen  en de rest mijn familie gaat sowieso aan mijn oma vertellen en op school willen directeur, rector, mijn mentoren, docent, school psycholoog en paar irritant leerlingen van mij af alleen maar maar de meeste leerlingen volgens mij niet weet niet zeker heeft iemand nog tips 

Reageer